Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Vieras0032:
^^
Ihan oikein ymmärretty, myös Yuli tykkää, että hänestä vinkataan kaverille. Vaan sitä en nyt oikein tajua, mitä sinä vaahtoat muiden puolesta. Samoin kun K-kauppias ei piittaa, mistä asiakas huomasi banaanien olevan tarjouksessa, pääasia että huomasi. Nythän puhutaan sihteereistä, jotka mainostavat ja ilmoittavat julkisesti ja nimenomaan sallivat kavereille kertomisen.
Dreamer:
--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Helmikuu 03, 2020, 18:25:52 ---^^
Nythän puhutaan sihteereistä, jotka mainostavat ja ilmoittavat julkisesti ja nimenomaan sallivat kavereille kertomisen.
--- Lainaus päättyy ---
Olen tästä Nimaran kanssa samaa mieltä. Olisihan se melkoisen hölmöä sekä omituista järjenjuoksua myydä jotain "tavaraa" tulojen hankintamielessä ja samalla kieltää toisia jakamasta tietoa mistä sitä saa...
En myöskään tarvitse yksityisviestinä kenenkään "kukkahattutädin" omasta mielestään hienoja...kliseitä.
Olen aikuinen mies joka ajattelee, ja myös osaa ajatella ihan itse.
Kysymykseen muuten jonka aiemmin laitoin tuohon ei ikinä tullut vastausta. Privaa pukkasi. En sitäkään ymmärrä miksi... ja viesti oli oikeastaan vain turhaa pätemisen yrittämistä. ::)
Kuningatar Perse:
Toivottavasti modet siirtävät sivuraiteille menevää keskustelua omaan ketjuunsa :)
Tässä päästään taas siihen ikuisuusvääntöön, että mikä on oikea tapa toimia. Ei ole yhtä oikeaa tapaa, joten minä valitsen luottaa siihen, että aikuiset ihmiset osaavat itse päättää itselleen parhaan tavan toimia, koska heistä jokainen tietää oman tilanteensa paremmin kuin kukaan muu. Jotkut valinnat voivat vaikuttaa hölmöiltä tilanteesta tietämättömien ulkopuolisten silmään, mutta kyllä niissä on aina takana joku logiikka.
Dreamer, harmi ettet pitänyt yksityisviestistä. Kun sanoit, että kaikki eivät tiedä, mistä ilmoitukset löytyvät, niin tulkitsin, ettet itse tiedä, mistä ilmoitukset löytyvät. Tarkoituksena on vain jakaa tietoa heille, joilla ei sitä vielä ole. Kysyit, miksi yhteystietojen kysely muilta kuin palveluntarjoajalta itseltään on epäkohteliasta, ja siihen kysymykseen minä vastasin.
Vieras0032:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Helmikuu 04, 2020, 06:21:43 ---Ei ole yhtä oikeaa tapaa, joten minä valitsen luottaa siihen, että aikuiset ihmiset osaavat itse päättää itselleen parhaan tavan toimia, koska heistä jokainen tietää oman tilanteensa paremmin kuin kukaan muu. Jotkut valinnat voivat vaikuttaa hölmöiltä tilanteesta tietämättömien ulkopuolisten silmään, mutta kyllä niissä on aina takana joku logiikka.
--- Lainaus päättyy ---
Niin tämä ketjuhan ei koske sinua millään lailla, siksi ulkopuolisena asiaan puuttumisessasi ei olekaan mitään logiikkaa.
Kuningatar Perse:
Kyllähän se nyt minua huorana koskettaa, että pääseekö asiakas yhteyteen haluamansa palveluntarjoajan kanssa. Tässä oli kyse väärällä sanamuodolla kysellystä ilmoituksen linkistä, mutta joskus jotkut kysyvät myös suoraan yhteystietoja muilta kuin palveluntarjoajalta itseltään. Jos kyseessä sattuu olemaan palveluntarjoaja, joka ei tapaa tällä tavalla yhteyttä ottavia henkilöitä, niin tapaaminen ei toteudu. Helpottaa myös monien kollegoiden työtä, kun heidän itse määrittelemiään toimintatapoja noudatetaan. Siksi minusta on hyvä, että joku aina sanoo tästä silloin, kun näkee (tai luulee näkevänsä) jonkun kyselevän rapsojen yhteydessä yhteystietoja.
Tiedän, että se on sinusta typerää, mutta ei nyt tarvitsisi heittäytyä kitkeräksi siitä, että kaikki toimivat itselleen parhaiten sopivilla tavoilla. Jos huoraus standardoitaisiin ja kaikki pakotettaisiin toimimaan saman kaavan mukaan, niin kukaan ei olisi tyytyväinen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta