Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Meni ohi aiheen (Off Topic)  (Luettu 42748 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #500 : Joulukuu 19, 2021, 01:50:19 »
^Ei vai. Mulla on vaimona maksullinen nainen, tyttöystävänä maksullinen nainen ja vielä salarakas, joka maksullinen nainen. Eikö noilla meriiteillä pitäisi edes joku lohdutuspalkinto irrota?

Yannis! Ei hätää. Korjaa tilanne ja olet vuonna 2022 vuoden rakastuja.
 
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2021, 01:56:07 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #501 : Joulukuu 19, 2021, 02:05:49 »
^ Kyllä irtoaisi palkinto mutta jostain syystä et ole uskottava.

Jos valehtelee niin pitää olla uskottava. Itse olen todennut, että helpompaa pysyä vain totuudessa. Ei tarvitse muistella valheita.
Koko 'Älä rakastu huoraan' ketju oli alusta loppuun totta. Ja tänäänkin niin hauskat Whats Upp keskustelut Yekaterinan kanssa - lopuksi
sain sen huoran kommentin - näytä pankkitilillä 10 miljoonaa ja hän muuttaa luokseni :)

Olen silti tyytyväinen, että Venäjän kaunein nainen antaa mulle parisuhdevinkkejä ilmaiseksi.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #502 : Joulukuu 19, 2021, 02:35:21 »
Yekaterina ei siis ole vuoden muuttaja.  ;D Taaskaan. :laught:

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #503 : Joulukuu 19, 2021, 07:46:39 »


Jos valehtelee niin pitää olla uskottava. Itse olen todennut, että helpompaa pysyä vain totuudessa. Ei tarvitse muistella valheita.
Koko 'Älä rakastu huoraan' ketju oli alusta loppuun totta. Ja tänäänkin niin hauskat Whats Upp keskustelut
En luota kehenkään, jolla WhatsApp vääntyy muotoon Whats Upp.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #504 : Joulukuu 19, 2021, 13:22:40 »
^ Kyllä irtoaisi palkinto mutta jostain syystä et ole uskottava.

Jos valehtelee niin pitää olla uskottava. Itse olen todennut, että helpompaa pysyä vain totuudessa. Ei tarvitse muistella valheita.
Koko 'Älä rakastu huoraan' ketju oli alusta loppuun totta. Ja tänäänkin niin hauskat Whats Upp keskustelut Yekaterinan kanssa - lopuksi
sain sen huoran kommentin - näytä pankkitilillä 10 miljoonaa ja hän muuttaa luokseni :)

Olen silti tyytyväinen, että Venäjän kaunein nainen antaa mulle parisuhdevinkkejä ilmaiseksi.

Kuka tässä valhtelee? Minun tarinat eivät koskaan lähde satulaukalle tai toimi aikuisten värityskirjoin, joissa liiotellaan tai väritettään asioita.

Jos epäilet yhtään, kysy vaikka Maria Enkeliltä, veerasilta ja Ronjalta, jotka ovat kaikki asian kanssa sinut: Hese ja majoneesi kuuluu kaikille kolmelle naiselle.

Myönnän että tarinasi oli hemmetin hyvä. Tee siihen jatko-osa.

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Houkuttelet Yekan uudestaan, kun korona hellittää Suomeen.     

 

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #505 : Joulukuu 19, 2021, 13:48:11 »

60 vee muori haukkuu Saila Sliooria, Suomen tunnetuinta ja omalla naamallaan ilmoissaan ja somessa esiintyvää huoraa feikiksi. Aika kaukana feikistä.

Dementiako mummelia vaivaa vai miksi näin? 😂😂😂

Miksi et kirjoita enää saila nimimerkillä suoraan?

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #506 : Joulukuu 19, 2021, 15:00:02 »


Jos valehtelee niin pitää olla uskottava. Itse olen todennut, että helpompaa pysyä vain totuudessa. Ei tarvitse muistella valheita.
Koko 'Älä rakastu huoraan' ketju oli alusta loppuun totta. Ja tänäänkin niin hauskat Whats Upp keskustelut
En luota kehenkään, jolla WhatsApp vääntyy muotoon Whats Upp.
Juuri näin. Oikeastihan se on Hatswap

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7765
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #507 : Tammikuu 11, 2022, 12:01:59 »
Helvetistä itään vai Valot pimeyksien reunoilla?
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #508 : Tammikuu 11, 2022, 12:14:34 »


Jos valehtelee niin pitää olla uskottava. Itse olen todennut, että helpompaa pysyä vain totuudessa. Ei tarvitse muistella valheita.
Koko 'Älä rakastu huoraan' ketju oli alusta loppuun totta. Ja tänäänkin niin hauskat Whats Upp keskustelut
En luota kehenkään, jolla WhatsApp vääntyy muotoon Whats Upp.
Juuri näin. Oikeastihan se on Hatswap

En vaihda Hattua, ei kenenkään kanssa...
Shikita ga nai

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #509 : Tammikuu 21, 2022, 20:42:20 »
Meinasin onnitella puolitutun akkaa raskauden johdosta, mutta onneksi yksi karvaperse osasi kertoa että on vaan lihava.

Sinänsä harvinaista että naisella on sellainen pinkeä rantapallo....
Why so fragile?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #510 : Tammikuu 21, 2022, 20:46:14 »
^
Siideri masu. Kyllä noita näkyy nuorilla nartuilla.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #511 : Helmikuu 01, 2022, 13:59:23 »
Tänään juon limonaadia, syön karamellia, pitsaa ja itken omaa surkeuttani sekä ilmaisen vapautuneesti tuskaani. Huomenna vihdoin tuo sali aukeaa. Roikuin jo aamulla klo 04 ovenkahvassa mutta ei perkele auttanut.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #512 : Helmikuu 05, 2022, 00:05:19 »
OT, mitähän tapahtuisi jos kaikki poliisit ottaisivat juuri nyt lopputilin ja oikeuslaitos poistuisi? Olisiko meillä hyvä huominen?
Why so fragile?

Poissa Muikusto

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #513 : Helmikuu 05, 2022, 00:14:27 »
^ Siinä onkin aihe, josta olisi hauska teorisoida koko yö ja seuraava päivä mutta nyt nukkumaan, jotta jaksaa taas hakata koko viikonlopun päätä seinään koulujuttujen kanssa. :-X
Saittia mulkkaava MuLkusto...

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6835
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #514 : Helmikuu 05, 2022, 00:17:21 »
On se tietysti ikävää kun huijataan, mutta toisaalta ihmettelen joidenkin naisten typeryyttä että lankeaa noihin. Eihän koskaan edes kaupan kassalla yritetä ostaa piikkiin. Kuulostaa ehkä hieman kylmältä, mutta pari kertaa kun pillua antaa ilmaiseksi, niin oppii ottamaan rahat etukäteen.

Niin no, ennen vanhaan ostettiin tavallaan "piikkiin" eli maksettiin lasku kaupan tililtä tilipäivänä.
Sanoit vain, että menee tuon tilin piikkiin.

Siitä en tiedä, onko tuollaista enää olemassa. Enkä jäikö niitä maksamatta.
Sorry - menee off-topic
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #515 : Helmikuu 05, 2022, 08:37:30 »

Niin no, ennen vanhaan ostettiin tavallaan "piikkiin" eli maksettiin lasku kaupan tililtä tilipäivänä.
Sanoit vain, että menee tuon tilin piikkiin.

Siitä en tiedä, onko tuollaista enää olemassa. Enkä jäikö niitä maksamatta.
Sorry - menee off-topic

On sama systeemi vielä käytössä. Asiakkaalla on ko. kaupassa tili (luotto), joka käydään maksamassa kaupalla tai kauppa laskuttaa sen asiakkaalta.

💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #516 : Helmikuu 05, 2022, 09:27:45 »
OT, mitähän tapahtuisi jos kaikki poliisit ottaisivat juuri nyt lopputilin ja oikeuslaitos poistuisi? Olisiko meillä hyvä huominen?

itseasiassa asiat ei radikaalisti muuttuisi.  " kriminaalit tappaisi toisensa " SUOMALAINEN

on kuitenkin niin perusrehellinen , että 99% ei huijaa edes itsepalvelu kassalla =)
kysyvälle vastataan

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 404
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #517 : Helmikuu 05, 2022, 10:37:42 »
On se tietysti ikävää kun huijataan, mutta toisaalta ihmettelen joidenkin naisten typeryyttä että lankeaa noihin. Eihän koskaan edes kaupan kassalla yritetä ostaa piikkiin. Kuulostaa ehkä hieman kylmältä, mutta pari kertaa kun pillua antaa ilmaiseksi, niin oppii ottamaan rahat etukäteen.

Niin no, ennen vanhaan ostettiin tavallaan "piikkiin" eli maksettiin lasku kaupan tililtä tilipäivänä.
Sanoit vain, että menee tuon tilin piikkiin.

Siitä en tiedä, onko tuollaista enää olemassa. Enkä jäikö niitä maksamatta.
Sorry - menee off-topic


Niin no, ennen vanhaan ostettiin tavallaan "piikkiin" eli maksettiin lasku kaupan tililtä tilipäivänä.
Sanoit vain, että menee tuon tilin piikkiin.

Siitä en tiedä, onko tuollaista enää olemassa. Enkä jäikö niitä maksamatta.
Sorry - menee off-topic

On sama systeemi vielä käytössä. Asiakkaalla on ko. kaupassa tili (luotto), joka käydään maksamassa kaupalla tai kauppa laskuttaa sen asiakkaalta.



On se tietysti ikävää kun huijataan, mutta toisaalta ihmettelen joidenkin naisten typeryyttä että lankeaa noihin. Eihän koskaan edes kaupan kassalla yritetä ostaa piikkiin. Kuulostaa ehkä hieman kylmältä, mutta pari kertaa kun pillua antaa ilmaiseksi, niin oppii ottamaan rahat etukäteen.

Kesällä meiän kylän K-Supparissa oli jonossa mun edellä olevalta rouvalta lompakko jäänyt kotiin. Kassan ehdotuksesta antoi nimensä ja numeronsa, jotta voi tulla myöhemmin maksamaan. Sai ottaa ostokset mukaansa. Taisi kyllä ajaa samantien kotiin hakemaan sen lompakon.

Ja tolla logiikallahan poliisi ja oikeuslaitos voisivat alkaa sanomaan kaikille petoksen uhreiksi joutuneille että "mitäs olit niin tyhmä".

On se tietysti ikävää kun huijataan, mutta toisaalta ihmettelen joidenkin naisten typeryyttä että lankeaa noihin. Eihän koskaan edes kaupan kassalla yritetä ostaa piikkiin. Kuulostaa ehkä hieman kylmältä, mutta pari kertaa kun pillua antaa ilmaiseksi, niin oppii ottamaan rahat etukäteen.

maalla varmaan kaupassa yleistäkin piikki. ja kyllä jopa Stadissa vakiasiakas lue käynyt vuosia

joka päivä. taatusti saa ostokset mukaan kun lupaa maksaa " huomenna ".

Niin ja noissahan on kaikille yhteistä se, että tuttu asiakas ja/tai tarkistettu tiedot jne. Ja useinmissa paikoissa tuo piikkimahdollisuus on vain vanhoille, uusi piikkiasiakkaita harvemmin enää noihin lisäävät, ellei kyse jostain pikkukaupungista ja hyvin tunnettuja asiakkaita.



Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #518 : Helmikuu 05, 2022, 10:44:56 »
OT, mitähän tapahtuisi jos kaikki poliisit ottaisivat juuri nyt lopputilin ja oikeuslaitos poistuisi? Olisiko meillä hyvä huominen?

itseasiassa asiat ei radikaalisti muuttuisi.  " kriminaalit tappaisi toisensa " SUOMALAINEN

on kuitenkin niin perusrehellinen , että 99% ei huijaa edes itsepalvelu kassalla =)
Unohdit kätevästi raiskaukset, kotiväkivallan ja lapsiin kohdistuvan seksuaalisen hyväksikäytön. Ja kyllä, näitä tapahtui jo paaaaaaaaaaaljon ennen kuin Suomesta tuli näin "kansanvälinen" maa.
Why so fragile?

Poissa less_is_more

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #519 : Helmikuu 05, 2022, 12:23:51 »
OT, mitähän tapahtuisi jos kaikki poliisit ottaisivat juuri nyt lopputilin ja oikeuslaitos poistuisi? Olisiko meillä hyvä huominen?

itseasiassa asiat ei radikaalisti muuttuisi.  " kriminaalit tappaisi toisensa " SUOMALAINEN

on kuitenkin niin perusrehellinen , että 99% ei huijaa edes itsepalvelu kassalla =)
Unohdit kätevästi raiskaukset, kotiväkivallan ja lapsiin kohdistuvan seksuaalisen hyväksikäytön. Ja kyllä, näitä tapahtui jo paaaaaaaaaaaljon ennen kuin Suomesta tuli näin "kansanvälinen" maa.

Ehkä joku ei pidä niitä kriminologiana vaan kelpo harrastuksina joita sosiopaattipoliisit häiritsee.