Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: Zorbas - Marraskuu 06, 2021, 13:23:21 ---Ihmettelen tätä lynkkausmielialaa Lucky_girliä kohtaan. Osa tekstistä on asiatonta, mutta nainen on joutunut raiskatuksi kahteen kertaan joten voimakas reaktio on inhimillinen. Onhan se mahdollista, että Lucky_girl on trolli, mutta miettikää miten julmaa vääryyttä tämä on häntä kohtaan jos ei ole? Nainen hakee ahdistununeena ja järkyttyneenä tukea täältä ja saa osakseen vittulua ja syyllistämistä väärin toimimisesta, sopimattomuudestaan valitsemaansa työhön ja olemassaolonsa kiistämistä. Kylmää kyytiä.
--- Lainaus päättyy ---
Oliko tämä trolli, vai oletko tosiaan noin kujalla?
Tukea hakee täältä...järkyttyneenä. Joopa joo. :laught: :laught: :laught:
Reynhard Kaltenbrunner:
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Marraskuu 06, 2021, 19:45:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Reynhard Kaltenbrunner - Marraskuu 06, 2021, 19:42:30 ---Sä oot itse vähän sisäsiittoinen puheistas päätellen. Onks kaikki muumit laaksossa? :sheep:
--- Lainaus päättyy ---
Osui siis.
Yritä edes vähän kovemmin. :laught:
--- Lainaus päättyy ---
Tällasta jälkee tulee kun mammanpoika pääsee tietsikan ääreen.
lepsky:
--- Lainaus käyttäjältä: Reynhard Kaltenbrunner - Marraskuu 06, 2021, 20:00:26 ---Tällasta jälkee tulee kun mammanpoika pääsee tietsikan ääreen.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa?
Ihanko itse keksit tuon mahtipontisen ...nimen. :sheep:
Reynhard Kaltenbrunner:
Ei kun Saksan historia kiinnostaa.
Miten itse keksit nikkis nimen? Onko kullisi erektiossa vähän lepsky?
M.U. Tiainen:
--- Lainaus käyttäjältä: Reynhard Kaltenbrunner - Marraskuu 06, 2021, 20:49:09 ---Ei kun Saksan historia kiinnostaa.
--- Lainaus päättyy ---
Se on muuten Reinhard ja Ernst on Ernst, eikä mikään Ernest Latekoe Lawson. :wanker:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta