Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Lifti:
Höh, mihin se nyt oikein katosi :sheep: + 50 kirjoitettua viestiä ja jos se ei väännä pillu hikisenä mun kanssa, se vääntää Bilin kanssa. Jos ei Bilin kanssa, niin sielujen rakastelijan kanssa. Jonku kanssa se aina vääntää. Joku tästä teki jonkun laskukaavaan ja se laskukaava osoittaa - kuukautiset
Jos vääntää Bilin, Liftin tai SR kanssa AINA, niin muru - you really are borderline retarded.
Mut hei mä tulin nyt takaisin. Kävin tekemässä olkapäät salilla :kiss:
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Syyskuu 01, 2021, 17:42:07 ---Höh, mihin se nyt oikein katosi :sheep: + 50 kirjoitettua viestiä ja jos se ei väännä pillu hikisenä mun kanssa, se vääntää Bilin kanssa. Jos ei Bilin kanssa, niin sielujen rakastelijan kanssa. Jonku kanssa se aina vääntää. Joku tästä teki jonkun laskukaavaan ja se laskukaava osoittaa - kuukautiset
Jos vääntää Bilin, Liftin tai SR kanssa AINA, niin muru - you really are borderline retarded.
Mut hei mä tulin nyt takaisin. Kävin tekemässä olkapäät salilla :kiss:
--- Lainaus päättyy ---
Viddu ku tulis joskus semmonen multinikki joka olis aina hyvällä päällä. Niinku kaikki olis aina ihan fantsuu, mutta ei, Aina näitä😁
Lifti:
Raulilla on lempi viltti levitettynä ja Vaari voi lähteä pussikalja iltaan poikien kanssa. Piti lähteä jo aikaisemmin mutta siellä oli vielä akka kotosalla.
Edit - Vaari antaa modelle suukot molemmille persposkille kun hoiditte homman esimerkillisesti - suukko, suukko
Edit 2 toi ei oo vaarin sänky. Vaarilla ei oo tuonne mitään asiaa tai tulee nakeille
Lifti:
Vaari is back in hemma. Where is my dinner you fucking fagot?
Vaari :inlove: Rauli
Hetvield:
^
Liftin tuntien Rauli on varmaan oikeesti Raili, mutta komee kisuli kuitenkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta