Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Lifti:
^^ Elä ny ammu ihtiäs jalkaan! Kukaan ei ole maininnut edes sanaa huoramafia - paitsi sinä
:laught: :laught: :laught: :laught:
Alkaa mennä taas pukusetätäti40 osastolle ja ymmärrän hyvin ettei horojen mielestä multinikeissä ole mitään ongelmia.
:laught: :laught: :laught:
Olit kyllä helppo :kiss:
Vieras1476:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Syyskuu 01, 2021, 15:51:02 ---^^ Elä ny ammu ihtiäs jalkaan! Kukaan ei ole maininnut edes sanaa huoramafia - paitsi sinä
Alkaa mennä taas pukusetätäti40 osastolle ja ymmärrän hyvin ettei horojen mielestä multinikeissä ole mitään ongelmia.
--- Lainaus päättyy ---
Noh, olen varmaan seurannut saittia niin vähän, etten tiedä mistään kerhoista mitään! Kun sulle tuli näitä puolustajiakin niin paljon taakse, niin luovutan! Ilkeä olet kyllä Lifti, tosi ilkeä ja kunnon piiluvittuilija! Myös näköjään vainoharhainen, kun epäilet millon kenetkin joksikin toiseksi! Monta litraa kossua on tänään mennyt?
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Kevättuuli - Syyskuu 01, 2021, 15:59:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Syyskuu 01, 2021, 15:51:02 ---^^ Elä ny ammu ihtiäs jalkaan! Kukaan ei ole maininnut edes sanaa huoramafia - paitsi sinä
--- Lainaus päättyy ---
Noh, olen varmaan seurannut saittia niin vähän, etten tiedä mistään kerhoista mitään! Kun sulle tuli näitä puolustajiakin niin paljon taakse, niin luovutan! Ilkeä olet kyllä Lifti, tosi ilkeä ja kunnon piiluvittuilija! Myös näköjään vainoharhainen, kun epäilet millon kenetkin joksikin toiseksi! Monta litraa kossua on tänään mennyt?
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos kehuista. Yhtään puolustajaa ei näy, eli olet aika vainoharhainen ja sun historian kun lukee niin olet vielä ilkeäkin ja perkele piilovittuilet. Missä päin maailmaa teitä sikiää jotka ei osaa peiliin katsoa ja ulisee jos joku muu käyttäytyy samoin kuin itse itkupilli?
Tänään mä juon votkoo. Mutta elä hyvä ihminen koske väkijuomiin, varsinkaan jos se muuttaa sinua tuosta yhtään hölmöläisemmäksi.
Sun äo hipoo tuota turskis porukkaa. A) kitiset jollekin B) lifti tulee ja kiinnittää huomion itseensä C) syötti kitusissa asti - I see only lifti, locknload
Nyt siirryn viskiin niin saan vähän rähinää töttöröön :kiss:
Vieras1476:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Syyskuu 01, 2021, 16:07:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kevättuuli - Syyskuu 01, 2021, 15:59:11 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos kehuista. Yhtään puolustajaa ei näy, eli olet aika vainoharhainen ja sun historian kun lukee niin olet vielä ilkeäkin ja perkele piilovittuilet. Missä päin maailmaa teitä sikiää jotka ei osaa peiliin katsoa ja ulisee jos joku muu käyttäytyy samoin kuin itse itkupilli?
Tänään mä juon votkoo. Mutta elä hyvä ihminen koske väkijuomiin, varsinkaan jos se muuttaa sinua tuosta yhtään hölmöläisemmäksi.
Sun äo hipoo tuota turskis porukkaa. A) kitiset jollekin B) lifti tulee ja kiinnittää huomion itseensä C) syötti kitusissa asti - I see only lifti, locknload
Nyt siirryn viskiin niin saan vähän rähinää töttöröön :kiss:
--- Lainaus päättyy ---
Muru ”kuningas” Älykkyystestiin voidaan lähteä saman tien! 😉
Kesava:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Syyskuu 01, 2021, 16:31:32 ---Kevättuuli löyhyttelee vissiin Saimaalta päin.
--- Lainaus päättyy ---
Ilmankos tuoksahti niin ummehtuneelle. Harmi muuten että NiinaK lopetti. Olisin niin halunnut kuunnella podia hänen kanssaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta