Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (78/122) > >>

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Seepeli - Huhtikuu 29, 2021, 12:53:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature link=topic=3032.msg144400#msg144400 ... Luuletko oikeesti että hutsu kostuu sun kosketuksesta?
...
[/quote ---
Mä ainakin uskon että RobertLeyn kosketuksesta neito voi hyvinkin kostua.

--- Lainaus päättyy ---
Samoin minä.
--- Lainaus päättyy ---

Rene:
^ ^^ Kyllä mäkin uskon Ropertiin. Se on sentään Äijä isolla
Ja me muut Marjanpoimijoita....kele.

Vieras0282:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Huhtikuu 29, 2021, 12:30:40 ---Robert Ley - ilman liukkaria?

Mitä se sinulle merkitsee? Luuletko oikeesti että hutsu kostuu sun kosketuksesta? Mimmi on laittanut ruiskulla liukkaria vaginan pohjalle ja uskot että se on luonnollista kiihottumista?

PROVO - odotan vastauksia.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mulla ainakin vielä luonnolliset nesteet valuu oikeissa käsissä. Riittää että kielellä lipaisee niin...
Ja jotkut on luonnostaan kosteampia.

Lisäys, lukkarin käytössä ei ole mitään vikaa. Kondomin kanssa ihan fiksua. Mutta siitähän ei nyt keskusteltu.

Vieras0242:

--- Lainaus käyttäjältä: Seepeli - Huhtikuu 29, 2021, 12:53:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature link=topic=3032.msg144400#msg144400 ---... Luuletko oikeesti että hutsu kostuu sun kosketuksesta?
...

--- Lainaus päättyy ---

Mä ainakin uskon että RobertLeyn kosketuksesta neito voi hyvinkin kostua.

--- Lainaus päättyy ---

Samoin. Faktapohjaa uskomukselle on (mahdollisesti jopa yhtä paljon kuin Aurora Maturen näkemykselle 😉)

RobertLey:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Huhtikuu 29, 2021, 12:30:40 ---Robert Ley - ilman liukkaria?

Mitä se sinulle merkitsee? Luuletko oikeesti että hutsu kostuu sun kosketuksesta? Mimmi on laittanut ruiskulla liukkaria vaginan pohjalle ja uskot että se on luonnollista kiihottumista?

PROVO - odotan vastauksia.

--- Lainaus päättyy ---

No jopas... - Muut asioita oikeasti ymmärtävät ovatkin ehtineet jo vastata tuohon juuri niinkuin asia joidenkin Naisten kanssa on. Tarkennetaan nyt kuitenkin vielä että viittaamassasi kohdassa kyseessä ei ollut suinkaan ns. "oman hännän nosto" vaan pelkästään maininta tuosta omalle kohdalle sattuneesta, suhteellisen harvinaisesta ja iloisesti itseäni yllättäneestäkin tapauksesta jossa Nainen selkeästi tietyistä merkeistä päätellen nauttii itsekin - en todellakaan usko että pelkkä meikäläisen kosketus siihen riittää vaan joillakin Naisilla on tapana reagoida tietyissä tilanteissa herkemmin kuin toisilla. Yksityiskohtiin on turha mennä - näinkin Hyvän Palveluntarjoajan kyseessä ollessa. Kuten kirjoitin; Hänen luonaan käyneet kyllä tietävät mistä on kyse.

Niin ja jäi vielä mainitsematta tuosta rapsasta että kohdelkaa tätä Asiallista, Palveluasenteeltaan Loistavaa Sihteeriä Hyvin ja Fiksusti  :) .

(Tämän voi ylläpito halutessaan siirtää rapsaketjusta vaikka off-topic taikka sitten fight-club-naruun, mutta enempää sanomista meikäläisellä ei tähän ole.)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta