Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (76/122) > >>

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Maaliskuu 28, 2021, 13:59:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Maaliskuu 28, 2021, 13:20:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Maaliskuu 28, 2021, 13:01:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Maaliskuu 28, 2021, 12:42:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Maaliskuu 28, 2021, 10:42:30 ---Ja kattila pataa. Sellainen on elämän kiertokulku.

Sinulla Hese jäi muuten tuo eilinen piiskaussessio vähän kesken.

--- Lainaus päättyy ---
Se en on ollut minä, joka hyyty kesken session.  :whipping: 

Josta tulikin mielen. Ootkos muuten käynyt virpomassa tänään? Olisit saanut herkullisia Mignon-suklaamunia kotiin viemisiksi.   ::)
--- Lainaus päättyy ---

NE OVAT NOUGATMUNIA :whipping: :whipping: :whipping: :whipping: :whipping:

--- Lainaus päättyy ---

OLEN SAMAA MIELTÄ, NE ON SUKLAAMUNIA, JOISSA ON RIPAUS NOUGAATA, SOKERIA JA HERKULLISTA KAAKAOMASSAA JA KAAKAOVOITA ELI SUKLAATA. :whipping: :whipping: :whipping: :whipping:

--- Lainaus päättyy ---

Suklaa valmistetaan kaakaosta. Mignon-munassa ei ole tarpeeksi kaakaota, että sen voisi laskea suklaaksi. Jos sinun kaltaisesi HUNSVOTIT pyörittäisivät maailmaa, niin täällä saisi myydä KILON PASKAA SUKLAANA, jos siihen lisäisi 1 g kaakaota  :whipping:

--- Lainaus päättyy ---

Eikö Teille Persuille  :whipping: :whipping: :whipping: mikään riitä? Pitääkö tosiaan nougattipähkinoitä olla kalsareissa ja suussa saamaan aikaan ennen kuin sitä voi kutsua ilmastonmuutoksesi. 

Met pyyntimies Jethro Tullit pidetään asiat yksikertaisina. Suklaata on helpompi myydä kuin nougatpähkinäsatisfiererita.Sitä paitsi pähkinät voi aiheuttaa anafylaktisen sokin, joka voi johtaa kuolemaan. Ensimmäinen asia, joka Mignonista tulee mieleen ei ole pähkinä, joka sinne sisäänleivottu pommin,suklaa muna. Ja kuka munista ei tykkäisi, nostakoon käden, jos pidä munista.

Ps. Sori että kesti. Kävin vähän virpomassa. Ja muna saalis on komia. aaettä. Näitä kelpoo syvä epäillä myöhemmin että vakaa valehteloo ronskisti.   

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Maaliskuu 28, 2021, 16:49:32 ---Tuota Mignon-muna hömpötystä en tajua ollenkaan, kyllä Kinder Surprise on ainoa oikea yllätysmuna.
--- Lainaus päättyy ---
Varusmiesaikana meille tarjoiltiin Hiukkavaaran ruokalassa usein Kinder Yllätysperunoita.

Lifti:
Nyt ne seinät on kitattu. Kisälli kirsti joutui vähän kikkailemaan kun isäntä oli juoppohulluuksissaan vedellyt nyrkillä kyprokista läpi. Tarjolla oli vaneria, ruuveja ja kittiä. Hyvä siitä tuli. Kysyin onko huomiseksi maalia. Isäntä kaivoi kaapista vesivärimaalit  :laught: Teki niin mieli sanoa " sulla näyttää olevan homma hallussa. hieraise illalla vähän kittausta tasasaiseksi ja vedä pari kertaa tolla valkoisella "

Lifti:
Toista se oli ennen vanhaan kun minä olin riuska ja nuori mies. Silloin ihmisillä oli käytöstavat eikä yksityisasioita sen tarkemmin udeltu.

Vieras0336:
Hah, sillo varmaa myös kasvo hiukan enemmä hometta kikkeleissä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta