Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (71/122) > >>

Vieras0240:
^ i wish😔

Lifti:
Rauli the mr.Kitty on viisas. Se ties heti miten miten mun kanssa tulee toimeen. Muistan sen ensimmäisen päivän kyllä elävästi. Se meni mun tyynyn päälle, katsoi minua silmiin ja kusi siihen. Hetkeä myöhemmin se huomasi mun kahvikupin ja tarkasti että se on varmasti täynnä. Sitten se katsoi minua taas silmiin. Vastasin " Rauli, ei! "

Vittu se huitaisi sen kupin kahvineen päivineen pöydältä alas :inlove:
Tiesin että tässä on luonnetta. Se on kissa eikä mikki hiiri.
Nykyään se on tuollainen kehräävä nössö.

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Maaliskuu 28, 2021, 10:42:30 ---Ja kattila pataa. Sellainen on elämän kiertokulku.

Sinulla Hese jäi muuten tuo eilinen piiskaussessio vähän kesken.

--- Lainaus päättyy ---

Älkää tehkä niin kuin minä teen, vaan kuin minä sanon. Sinussa on keittiöpsykologin vikaa, vain kenkälusikka ja parkettien partaveitsi puuttuu.

Jotenkin näin hahmottelen sinun ajattelevan, koska justiinapuupäämäinen päättelykykysi viittaa siihen, että kyseessä olisi muuttumaton luonnonlaki.

Yritetään. Nimara on siis osa luontoa; luontokappale, joka vetää magneetin lailla puoleensa homo imbeselliuksia, joiden kyky aiheuttaa ärtymystä kanssa ihmisissä rajallisella ymmärryksellä ja suorapuheisuudellaan on suuri ongelma. Ja homo imbesillius heimon mielipiteet poikkeaa omistaa ja yleisesti hyväksytyistä mielipiteistä, niin silloin himbessillien pitäisi pitää suu kiinni, kun ei ole kerran ruoka-aika. Toinen vika mikä ko.heimon jäsenissä on, että he eivät ymmärrä erään raivottaren haistattelua ja kiukuttelua yhdellä s********** nimisellä keskustelufoorumilla. 

Se en on ollut minä, joka hyyty kesken session.  :whipping: 

Josta tulikin mielen. Ootkos muuten käynyt virpomassa tänään? Olisit saanut herkullisia Mignon-suklaamunia kotiin viemisiksi.   ::)     

Edit: siirretty ketjusta "Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin"

Kuningatar Perse:

--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Maaliskuu 28, 2021, 12:42:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Maaliskuu 28, 2021, 10:42:30 ---Ja kattila pataa. Sellainen on elämän kiertokulku.

--- Lainaus päättyy ---

Josta tulikin mielen. Ootkos muuten käynyt virpomassa tänään? Olisit saanut herkullisia Mignon-suklaamunia kotiin viemisiksi.   ::)
--- Lainaus päättyy ---

NE OVAT NOUGATMUNIA :whipping: :whipping: :whipping: :whipping: :whipping:

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Maaliskuu 28, 2021, 13:01:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Maaliskuu 28, 2021, 12:42:59 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

NE OVAT NOUGATMUNIA :whipping: :whipping: :whipping: :whipping: :whipping:

--- Lainaus päättyy ---

OLEN SAMAA MIELTÄ, NE ON SUKLAAMUNIA, JOISSA ON RIPAUS NOUGAATA, SOKERIA JA HERKULLISTA KAAKAOMASSAA JA KAAKAOVOITA ELI SUKLAATA. :whipping: :whipping: :whipping: :whipping:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta