Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (67/122) > >>

SoothingTouch:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Maaliskuu 18, 2021, 07:21:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 17, 2021, 22:34:39 ---Onko tämä sun sylkemäsi juttu mielestäsi asiallinen ja kunnioittava? Puhut jatkuvasti naisista, itsestäsikin, kuin 1970-luvun ammattiliittopomot, joille Pitkäsilta tarkoitti sitä, että huoria saa. Olet todella törkeä tyyliltäsi ja olen pahoillani ettet ilmeisesti tunnista naisten yhtenäistä tasa-arvokokemusta.

--- Lainaus päättyy ---

Anteeksi vaan törkeyteni, jos sen niin koet. Ja en tunnista mitään naisten yhteistä vitun tasa-arvokokemusta. Tunnistan vaan ihmisen ja kunnioitan tai olen kunnioittamatta tapauskohtaisesti. On se nyt vittu, että pitäisi olla yhteisöllinen kuin Pohjois-Koreassa. Naiset ei ole sen parempia tai huonompia kun miehetkään, molemmista sukupuolista löytyy näköjään idiootteja. Naisista kyllä määrällisesti enemmän, mutta siitähän ei saa puhua ettei ole sovinisti metoo sika.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on kyllä piirre jota arvostan ihmisessä syvästi että osaa ajatella itse ja lokeroimatta arvostelee ihmisen tapauskohtaisesti sellaisenaan kuin hän on ja that's it. Ihmiset kun ovat yksilöitä

Pekonen:
En tiedä, nostan hattua ja kunnioitan sitä joka tohtii julkisesti sanoa myyvänsä seksiä. Välttämättä se ei ole kuitenkaan viisasta. Asian toinen puoli on se että tiennäyttäjiä ja uhrautujia yleisen mielipiteen armoille tarvitaan jotta seksinmyynnistä tulee arvostetumpaa.
Mutta ihan oikeasti etoo tämä metoo. Paljon on syyttömiä miehiä teilattu tämän takia.

Aurora Mature:
^ :headbang:
Ja sitten lisämerkit.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Maaliskuu 18, 2021, 07:21:19 ---Anteeksi vaan törkeyteni, jos sen niin koet. Ja en tunnista mitään naisten yhteistä vitun tasa-arvokokemusta. Tunnistan vaan ihmisen ja kunnioitan tai olen kunnioittamatta tapauskohtaisesti. On se nyt vittu, että pitäisi olla yhteisöllinen kuin Pohjois-Koreassa. Naiset ei ole sen parempia tai huonompia kun miehetkään, molemmista sukupuolista löytyy näköjään idiootteja. Naisista kyllä määrällisesti enemmän, mutta siitähän ei saa puhua ettei ole sovinisti metoo sika.

--- Lainaus päättyy ---

Asiaa ei voisi paremmin sanoa.
Jeesus siunaa tämän  :laught:

Ei me karvaperseetkään kunnioiteta toisia karvaperseitä sen takia että niillä on karvaa perseessä. Simpit ja pilluntuskassa riutuvat miehenpuolikkaat tietysti "kunnioittavat" (pilluntuskassa matelu nyt ei ole mitään kunnioitusta ) kaikkia posliiniperseitä, ihan sama mitä ne suustaan laskee tai tekee.

Mikä tasa-arvoon tulee pillujen ja kullien kanssa. Lähdössä toki pyrin siihen mutta parhaimmillaan tai pahimmillaan peli on menetetty yhden lauseen jälkeen. Tasa-arvo on muutenkin erittäin vaikea laji, enkä ole vielä tavannut ketään joka siihen kykenee. Se ihannekuva jota kohti joidenkin kohdalla on mukava pyrkiä.

Ei, en tule ikinä lentämään yhteisellä taikamatolla ja laulamaan yhteistä säveltä "gumbajaaaaa"

Jeesuskin potki "kirkossa" rahankeräyspöydät nurin ja käski kohteliaasti suksia vittuun. "Isäni temppelissä ei rahaa kerätä" Se kohta on tainnut kirkolta unohtua.

Mikähän minua vielä vituttaisi...

Pekonen:
Sanon vain kaksi sanaa: Intersektionaalinen feminismi. Periaate ihan hyvä mutta niin oli kommunismissakin. Asiat saadaan menemään tosi monimutkaiseksi ja vaikeaksi näillä opeilla. Osaksi
tämän takia minulla on Maria Ohisalon naaman kuva tikkataulussa. Ei tosin ole ainoa eikä edes suurin syy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta