Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Meni ohi aiheen (Off Topic)  (Luettu 42756 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #320 : Maaliskuu 11, 2021, 16:17:57 »
Hottis puuma is looking FIIIINE.
Why so fragile?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #321 : Maaliskuu 17, 2021, 21:29:32 »
Oon viettänyt vähemmän aikaa täällä saitilla viime aikoina ja enpä ole näköjään mitään menettänyt...  ::)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #322 : Maaliskuu 17, 2021, 22:06:33 »
^ Näyttää siltä että olisin pelkästään sinulle kirjoitukeni suunnannut. Asiahan ei näin ole. Tuossa välissä nyt oli kolme vai neljä muutakin kirjoitusta kunnes moderaattori ne suuressa viisaudessaan poisti ja lopputulos näyttää nyt tältä.

Tää on taas tätä kun moderaattorit sekoilee kännissä  :drinking:

Nythän tuo lähinnä näyttää siltä että olisin sanonut "Hei Anniina, haista vittu hihihihihihii"

Joten kiitos tästä moderaattori ja vedä vittu päähäsi.
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #323 : Maaliskuu 17, 2021, 22:34:39 »
^
Mikä on ajan arvoinen sijoitus, muutama kymppi tai parhaimmillaan muutama satanen kuukaudessa?
Suurimmalla osalla näkyy kasvot myös, pillusta tuskin työnantaja ja naapurin täti tunnistaisikaan.
Onko niin, että osa Onlyfans sivun emännistä ei koe huoraavansa, kun se tapahtuu virtuaalisesti. Ihan samaa huoraamista, mistä puuttuu vaan toisen ihmisen kosketus, tosin xxxxx palkalla.
On minullakin näkynyt kasvot ilmoituskuvissa tietoisella päätöksellä, ei siinä mitään jos niin päättää.
Luultavasti jos tarvitsen lisätienestiä huoraamisen lisäksi, niin tyhjiä pulloja ja tölkkejä keräämällä tienaa paremmin.

Onko tämä sun sylkemäsi juttu mielestäsi asiallinen ja kunnioittava? Puhut jatkuvasti naisista, itsestäsikin, kuin 1970-luvun ammattiliittopomot, joille Pitkäsilta tarkoitti sitä, että huoria saa. Olet todella törkeä tyyliltäsi ja olen pahoillani ettet ilmeisesti tunnista naisten yhtenäistä tasa-arvokokemusta.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2021, 22:43:34 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5284
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #324 : Maaliskuu 17, 2021, 23:10:36 »
^
Mikä on ajan arvoinen sijoitus, muutama kymppi tai parhaimmillaan muutama satanen kuukaudessa?
Suurimmalla osalla näkyy kasvot myös, pillusta tuskin työnantaja ja naapurin täti tunnistaisikaan.
Onko niin, että osa Onlyfans sivun emännistä ei koe huoraavansa, kun se tapahtuu virtuaalisesti. Ihan samaa huoraamista, mistä puuttuu vaan toisen ihmisen kosketus, tosin xxxxx palkalla.
On minullakin näkynyt kasvot ilmoituskuvissa tietoisella päätöksellä, ei siinä mitään jos niin päättää.
Luultavasti jos tarvitsen lisätienestiä huoraamisen lisäksi, niin tyhjiä pulloja ja tölkkejä keräämällä tienaa paremmin.

Onko tämä sun sylkemäsi juttu mielestäsi asiallinen ja kunnioittava? Puhut jatkuvasti naisista, itsestäsikin, kuin 1970-luvun ammattiliittopomot, joille Pitkäsilta tarkoitti sitä, että huoria saa. Olet todella törkeä tyyliltäsi ja olen pahoillani ettet ilmeisesti tunnista naisten yhtenäistä tasa-arvokokemusta.
Nina on ihana ja sydämellinen nainen.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #325 : Maaliskuu 17, 2021, 23:22:44 »
Varmasti on miehille Joe, mutta luepa hänen tekstejään naisista.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5284
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #326 : Maaliskuu 17, 2021, 23:47:53 »
Varmasti on miehille Joe, mutta luepa hänen tekstejään naisista.
Olenhan minä usean vuoden ajan lukenut Ninan kirjoitteluja foorumilla ja hänen kanssaan myös keskustellut. Enemmän tarkoitin kuitenkin sitä että olen tavannut Ninan useammankin kerran ja voin kertoa että hän on todella mukava ja sydämellinen nainen.

Poissa SoothingTouch

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #327 : Maaliskuu 18, 2021, 05:51:49 »
Koitetaan mieluummin pysyä aiheessa eikä kovin paljoa mennä henkilökohtaisuuksiin vaikka mielipiteet aiheesta eivät kohtaakaan. :behind:
❤️ Onlyfans Content Creator ❤️

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #328 : Maaliskuu 18, 2021, 06:48:19 »
Juu Lifti mä näin myös ne poistetut kommentit, valitettavasti. Mun kommentti liittyi oikeastaan lähes kaikkeen, mitä täällä saitilla on viime aikoina kirjoiteltu.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #329 : Maaliskuu 18, 2021, 07:21:19 »
Onko tämä sun sylkemäsi juttu mielestäsi asiallinen ja kunnioittava? Puhut jatkuvasti naisista, itsestäsikin, kuin 1970-luvun ammattiliittopomot, joille Pitkäsilta tarkoitti sitä, että huoria saa. Olet todella törkeä tyyliltäsi ja olen pahoillani ettet ilmeisesti tunnista naisten yhtenäistä tasa-arvokokemusta.

Anteeksi vaan törkeyteni, jos sen niin koet. Ja en tunnista mitään naisten yhteistä vitun tasa-arvokokemusta. Tunnistan vaan ihmisen ja kunnioitan tai olen kunnioittamatta tapauskohtaisesti. On se nyt vittu, että pitäisi olla yhteisöllinen kuin Pohjois-Koreassa. Naiset ei ole sen parempia tai huonompia kun miehetkään, molemmista sukupuolista löytyy näköjään idiootteja. Naisista kyllä määrällisesti enemmän, mutta siitähän ei saa puhua ettei ole sovinisti metoo sika.

Poissa SoothingTouch

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #330 : Maaliskuu 18, 2021, 08:14:25 »
Onko tämä sun sylkemäsi juttu mielestäsi asiallinen ja kunnioittava? Puhut jatkuvasti naisista, itsestäsikin, kuin 1970-luvun ammattiliittopomot, joille Pitkäsilta tarkoitti sitä, että huoria saa. Olet todella törkeä tyyliltäsi ja olen pahoillani ettet ilmeisesti tunnista naisten yhtenäistä tasa-arvokokemusta.

Anteeksi vaan törkeyteni, jos sen niin koet. Ja en tunnista mitään naisten yhteistä vitun tasa-arvokokemusta. Tunnistan vaan ihmisen ja kunnioitan tai olen kunnioittamatta tapauskohtaisesti. On se nyt vittu, että pitäisi olla yhteisöllinen kuin Pohjois-Koreassa. Naiset ei ole sen parempia tai huonompia kun miehetkään, molemmista sukupuolista löytyy näköjään idiootteja. Naisista kyllä määrällisesti enemmän, mutta siitähän ei saa puhua ettei ole sovinisti metoo sika.

Tuo on kyllä piirre jota arvostan ihmisessä syvästi että osaa ajatella itse ja lokeroimatta arvostelee ihmisen tapauskohtaisesti sellaisenaan kuin hän on ja that's it. Ihmiset kun ovat yksilöitä
❤️ Onlyfans Content Creator ❤️

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3513
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #331 : Maaliskuu 18, 2021, 08:20:37 »
En tiedä, nostan hattua ja kunnioitan sitä joka tohtii julkisesti sanoa myyvänsä seksiä. Välttämättä se ei ole kuitenkaan viisasta. Asian toinen puoli on se että tiennäyttäjiä ja uhrautujia yleisen mielipiteen armoille tarvitaan jotta seksinmyynnistä tulee arvostetumpaa.
Mutta ihan oikeasti etoo tämä metoo. Paljon on syyttömiä miehiä teilattu tämän takia.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #332 : Maaliskuu 18, 2021, 08:33:05 »
^ :headbang:
Ja sitten lisämerkit.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #333 : Maaliskuu 18, 2021, 10:24:05 »
Anteeksi vaan törkeyteni, jos sen niin koet. Ja en tunnista mitään naisten yhteistä vitun tasa-arvokokemusta. Tunnistan vaan ihmisen ja kunnioitan tai olen kunnioittamatta tapauskohtaisesti. On se nyt vittu, että pitäisi olla yhteisöllinen kuin Pohjois-Koreassa. Naiset ei ole sen parempia tai huonompia kun miehetkään, molemmista sukupuolista löytyy näköjään idiootteja. Naisista kyllä määrällisesti enemmän, mutta siitähän ei saa puhua ettei ole sovinisti metoo sika.

Asiaa ei voisi paremmin sanoa.
Jeesus siunaa tämän  :laught:

Ei me karvaperseetkään kunnioiteta toisia karvaperseitä sen takia että niillä on karvaa perseessä. Simpit ja pilluntuskassa riutuvat miehenpuolikkaat tietysti "kunnioittavat" (pilluntuskassa matelu nyt ei ole mitään kunnioitusta ) kaikkia posliiniperseitä, ihan sama mitä ne suustaan laskee tai tekee.

Mikä tasa-arvoon tulee pillujen ja kullien kanssa. Lähdössä toki pyrin siihen mutta parhaimmillaan tai pahimmillaan peli on menetetty yhden lauseen jälkeen. Tasa-arvo on muutenkin erittäin vaikea laji, enkä ole vielä tavannut ketään joka siihen kykenee. Se ihannekuva jota kohti joidenkin kohdalla on mukava pyrkiä.

Ei, en tule ikinä lentämään yhteisellä taikamatolla ja laulamaan yhteistä säveltä "gumbajaaaaa"

Jeesuskin potki "kirkossa" rahankeräyspöydät nurin ja käski kohteliaasti suksia vittuun. "Isäni temppelissä ei rahaa kerätä" Se kohta on tainnut kirkolta unohtua.

Mikähän minua vielä vituttaisi...
Why so fragile?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3513
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #334 : Maaliskuu 18, 2021, 10:55:02 »
Sanon vain kaksi sanaa: Intersektionaalinen feminismi. Periaate ihan hyvä mutta niin oli kommunismissakin. Asiat saadaan menemään tosi monimutkaiseksi ja vaikeaksi näillä opeilla. Osaksi
tämän takia minulla on Maria Ohisalon naaman kuva tikkataulussa. Ei tosin ole ainoa eikä edes suurin syy.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #335 : Maaliskuu 18, 2021, 10:59:17 »
^^ Juteltu tästä aiemminkin.

Sit ne jätkät itkee ovella: "miks sä Pirkko meet? Mähän oon aina ollu sun kaa samaamieltä ja puolustanu sun ajatuksia😫"

"ku oot niin v**un lapanen, että sulla ei oo mitään omia mielipiteitä"

Kun rauhallisesti sanoo kesken jumalattoman höyryämisen jostain "naismaisesta" diipadaasta, että joko nyt on se hetki kun painan tuota eteisen seinälle ripustamaani paniikkinappulaa ja rauhallisesti kestää sen aaltona tulevan tsunamin, saa illalla sellaista seksiä, että ei voi kuvitellakaan.

Kylläkultaseksi on ihan perseestä. Sellaista mitään sanomatonta nylkyttämistä. Tullut joskus huonona päivänä sorruttua ja ero on ku yöllä ja päivällä

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3513
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #336 : Maaliskuu 18, 2021, 11:04:30 »
Meneepäs tämä nyt offtopiciksi. No palataan aiheeseen: Minusta OnlyFans on varmaan ihan hieno juttu👍. Pekonen out.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa SoothingTouch

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #337 : Maaliskuu 18, 2021, 13:50:38 »
Meneepäs tämä nyt offtopiciksi. No palataan aiheeseen: Minusta OnlyFans on varmaan ihan hieno juttu👍. Pekonen out.

Ehkä hiukan joo ja kiva kuulla.
❤️ Onlyfans Content Creator ❤️

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #338 : Maaliskuu 24, 2021, 18:37:16 »
Näin vielä kokemattomana kyselen kommenttia tästä? kiinnostavan oloinen tapaus  :inlove: Kirjoittelee ettei isoa ota sisäänsä, se vähän mietityttää että tuleeko vain ketutus jos himopäissään käy ja joutuukin tyytymään käsihoitoon  :sheep:

Miten iso sulla on?

Poissa MiesHki

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #339 : Maaliskuu 24, 2021, 19:17:15 »
Nyt kaikki kiinnostaa miten iso sulla on?