Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Letsmenoks:
Ja vuoden vasikka äänestys...
Vieras0152:
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Helmikuu 05, 2021, 13:08:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Täyskäsi - Helmikuu 05, 2021, 11:44:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Helmikuu 05, 2021, 10:11:22 ---Otsikkona olisi toiminut myös " kyynisten kyrpien paljastaminen " ja sitten kun sen muotoilee tuollaiseen oikeaan muotoon, niin se kyrpien paljastaminen on suotavaa.
...Ai, että kun olen nokkela.
--- Lainaus päättyy ---
Hitsi, että olen alkanut fanittaa sinua! Olet niitä harvoja saitilla, joka puhuu asiaa! Ja on rohkeutta puuttua asioihin! Myös tyyli on omanlainen, arvostan myös sitä! Nyt joku kuitenkin väittää, että tämä on perseen nuokentaa, mutta ei!
--- Lainaus päättyy ---
Senkin perseennuolija. Huomiohuoraaja. Sääntö numero kymmenen rikkoja. Kehtaatkin...
--- Lainaus päättyy ---
😁 😉
Vieras0152:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 05, 2021, 13:15:21 ---Hei supertrolli, kunnioitan sinua ihan fantsusti, olet saanut koko foorumin sekaisin :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Ei minua tarvitse kunnioittaa. Olen vain tällainen vaatimaton ja kurja totuuden torvi ja tarkoitukseni ei itse asiassa ollut hämmentää tai trollata!
Vieras0147:
Nyt äänestystä forkan ”supertrolli” tittelistä. Taitaa moni pohdiskella ketä sillä meinataan.
Kapu:
Jotenkin tuli äsken fläsäri, että onko näitä juttuja nähty jo muutama vuosi sitten jossain.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta