Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Vieras0152:
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Helmikuu 04, 2021, 20:52:28 ---^ & ^^
Olen samaa mieltä.
Jos ei uskalla kertoa mielipidettään omalla tunnuksella, on parempi olla hiljaa.
Multinikkeily johtaa tuohon mitä tämänpäiväinen trolli kutsui kritiikiksi.
"Kritiikin" pointti kyllä hukkui matkalla.
--- Lainaus päättyy ---
Pointti hävisi matkalla joo kun tulkitaan väärin tai ei ymmärretä kirjoitusta/jutun pointtia! Sinunkin kannattaisi kommentoida juuri kyseiseen ketjuun eikä akkamaisesti kommentoida muussa ketjussa! Arvostan Entto todella paljon suoraselkeisyyttä! 😁
Vieras0152:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Helmikuu 05, 2021, 10:11:22 ---Otsikkona olisi toiminut myös " kyynisten kyrpien paljastaminen " ja sitten kun sen muotoilee tuollaiseen oikeaan muotoon, niin se kyrpien paljastaminen on suotavaa.
...Ai, että kun olen nokkela.
--- Lainaus päättyy ---
Hitsi, että olen alkanut fanittaa sinua! Olet niitä harvoja saitilla, joka puhuu asiaa! Ja on rohkeutta puuttua asioihin! Myös tyyli on omanlainen, arvostan myös sitä! Nyt joku kuitenkin väittää, että tämä on perseen nuokentaa, mutta ei!
Letsmenoks:
--- Lainaus käyttäjältä: Täyskäsi - Helmikuu 05, 2021, 11:44:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Helmikuu 05, 2021, 10:11:22 ---Otsikkona olisi toiminut myös " kyynisten kyrpien paljastaminen " ja sitten kun sen muotoilee tuollaiseen oikeaan muotoon, niin se kyrpien paljastaminen on suotavaa.
...Ai, että kun olen nokkela.
--- Lainaus päättyy ---
Hitsi, että olen alkanut fanittaa sinua! Olet niitä harvoja saitilla, joka puhuu asiaa! Ja on rohkeutta puuttua asioihin! Myös tyyli on omanlainen, arvostan myös sitä! Nyt joku kuitenkin väittää, että tämä on perseen nuokentaa, mutta ei!
--- Lainaus päättyy ---
Senkin perseennuolija. Huomiohuoraaja. Sääntö numero kymmenen rikkoja. Kehtaatkin...
Aurora Mature:
Hei supertrolli, kunnioitan sinua ihan fantsusti, olet saanut koko foorumin sekaisin :inlove:
Azazello:
Pitäiskö tehdä äänestys, että kuka ansaitsee supertrolli tittelin 😁
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta