Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Meni ohi aiheen (Off Topic)  (Luettu 42767 kertaa)

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #260 : Tammikuu 26, 2021, 14:14:13 »
Hienoa nähdä että porukka on myös lähdekriittinen. Itse meinasin asiasta ekana heti huomauttaa, mutten viitsinyt kun ketjusta kävi ilmi että moni piti bananan tekoa erittäin vääränä. Tosiaan, jos jotain näin painavaa juttua esittää kenestä tahansa, pitäisi tähän olla konkreettiset lähteet eikä mitään epämääräisiä huhuja kuten ”Joo en muista kuka sen sanoi”.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #261 : Tammikuu 26, 2021, 14:20:46 »
Tosiaan, jos jotain näin painavaa juttua esittää kenestä tahansa, pitäisi tähän olla konkreettiset lähteet eikä mitään epämääräisiä huhuja kuten ”Joo en muista kuka sen sanoi”.

Tuo heitto viittasi tässä ketjussa kirjoitettuun kommenttiin...

Sinulta ja Azazellolta voisin kysyä esimerkin konkretiasta? Mikä sellainen voisi olla?
☮️and💟

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #262 : Tammikuu 26, 2021, 14:27:36 »
Hienoa huomata ettei sellasta turskaperseilijää taida löytyä jota ei toiset reppanat olisi puolustelemassa. Itse olen alustapitäen puhunut siitä mitä kyseinen urpo itse täällä kirjottelee, tää kaikki muu on sitten vain boonusta joka kyllä sopisi tässä tapauksessa kuvioon.
Devilprincess löytyy toisaalta, jos konkretia kiinnostaa niin vahvistuksen jutulle voinee hakea sieltä.


Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #263 : Tammikuu 26, 2021, 14:38:36 »
Tosiaan, jos jotain näin painavaa juttua esittää kenestä tahansa, pitäisi tähän olla konkreettiset lähteet eikä mitään epämääräisiä huhuja kuten ”Joo en muista kuka sen sanoi”.

Tuo heitto viittasi tässä ketjussa kirjoitettuun kommenttiin...

Sinulta ja Azazellolta voisin kysyä esimerkin konkretiasta? Mikä sellainen voisi olla?

Konkreettinen lähde olisi ainakin oltava sellainen, mitä ei voi hyvin helposti feikata. Tässä tapauksessa varmaan joku kuvakaappaus tai linkki olisi ainakin hyvä näin aluksi. Jos tuo lainaus viittasi johonkin ketjun kommenttiin, niin se ei ole hyvä lähde. Ymmärtääkseni ainoastaan banana ja devilprincess tietää miten asiat oikeasti eteni, muut on sitten ollut spekulointia sen suhteen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #264 : Tammikuu 26, 2021, 14:39:54 »
Tää menee yhtä lapselliseksi kuin politiikka ketju.

Eli onko faktaa vai ei!?
Nyt huorat voisi hetkeksi unohtaa ne vitun salanikit ja tehdä edes kerran tämän duunin itse.
Saatana jaksa aina teidän koirana olla.

Lifti, heiluta häntää, heiluta. Hyvä poika, hienosti.

Huorilla on faktat kun on niitä vuosien aikana ripoteltu.
Nyt olis korkea aika avata se suu muuhunkin tarkoitukseen kuin kyrvän imemiseen.
Koira otti lopputilin. Lappeenrannan mieskin käytettiin puhki ja heitettiin joukkoraiskattavaksi.
Hoitakaa edes kerran likainen duuni itse.

Eikö kellään muulla ole kyrpää kuin Venlalla  ::)
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #265 : Tammikuu 26, 2021, 14:42:56 »
Joo, tämä nyt lähtee laukalle, ei kannata lähteä leikkimään näitä foorumien käänteisen todistelutaakan leikkiä. Konkretia on konretiaa, vaikkapa mitä on tapahtunut, missä ja todiste siitä ja Banana voi vastata niihin. En voi yksilöidä konkretiaa, kun en tunne väitettyä tapahtumaa.

Mulla ei ole mitään syytä puolustella Bantskua, mutta epäilen tämän ykköspostaajan syytöksiä samoin kuten epäilen näiden muiden ykköspostaajien väitteitä tyttöjen sukupuolitaudeista ellei ole kunnollisia todisteita. Mun silmissä tämä on tällä esiintulolla vain väite epäsuosittua henkilöä kohtaan, ei muuta.  Voi olla totta tai mustamaalausta.

Toivottavasti ei tämän enempää multinikkejä tule kertomaan, kuinka on sisäpiirin (mitä ei voi paljastaa) tietoa tästä asiasta. Ja toivottavasti tämä ykkösnikkien invaasio syytöksineen tästä enää kasva.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #266 : Tammikuu 26, 2021, 14:47:34 »
Tämä on pelkkä foorumi, ja täällä ei oikein muuta voi (= kannata) tehdä, kuin jäädä seuraamaan, lentääkö Banana nyt linnaan vai ei.

Toivottavasti syytös etenee viranomaisille, koska heidänhän asiansa se on selvittää, onko syytös aiheellinen vai ei.

Jos on, niin asiaan puututaan.
Jos ei ole, niin tämä painuu foorumihelinän historiaan muun paskapuheen jatkoksi.
Eläkkeellä.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #267 : Tammikuu 26, 2021, 15:06:23 »
^^ oot kattonu liikaa matlockkia. Tää on keskustelupalsta jossa ei ole tuomaria eikä valamiehistöä. Sana on aina sanaa vastaan ja jokainen saa ihan itse päättää mihin uskoo. Jos turskanimimerkkiä ei saa syyttää tietojen urkkimisesta ja kiristämisestä niin sitten voi noi raportit seksinmyyjistäkin poistaa kun  niidenkään todenperäisyydestä ei ole mitään takeita.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #268 : Tammikuu 26, 2021, 15:06:36 »
Tää menee yhtä lapselliseksi kuin politiikka ketju.
Eli onko faktaa vai ei!?
Nyt huorat voisi hetkeksi unohtaa ne vitun salanikit ja tehdä edes kerran tämän duunin itse.
Saatana jaksa aina teidän koirana olla.
Lifti, heiluta häntää, heiluta. Hyvä poika, hienosti.
Huorilla on faktat kun on niitä vuosien aikana ripoteltu.
Nyt olis korkea aika avata se suu muuhunkin tarkoitukseen kuin kyrvän imemiseen.
Koira otti lopputilin. Lappeenrannan mieskin käytettiin puhki ja heitettiin joukkoraiskattavaksi.
Hoitakaa edes kerran likainen duuni itse.
Eikö kellään muulla ole kyrpää kuin Venlalla  ::)
Heh, reputykki jumissa, niin kompataan näin. Tais osua aika hyvin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #269 : Tammikuu 26, 2021, 15:08:28 »
^^ oot kattonu liikaa matlockkia. Tää on keskustelupalsta jossa ei ole tuomaria eikä valamiehistöä. Sana on aina sanaa vastaan ja jokainen saa ihan itse päättää mihin uskoo. Jos turskanimimerkkiä ei saa syyttää tietojen urkkimisesta ja kiristämisestä niin sitten voi noi raportit seksinmyyjistäkin poistaa kun  niidenkään todenperäisyydestä ei ole mitään takeita.
Joo, onhan siitä ollut keskustelua, että olisko teidänkin saatava raportoida turskia. Myös julkisesti.

Kertauksena, tässä on kyse ykköspostaajan syytöksestä. Perustelemattomat paritus yms syytökset ykköspostaajilta jotka kohdistuvat tyttöihin, kyllä poistetaan moderoinnin toimesta.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2021, 15:12:22 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #270 : Tammikuu 26, 2021, 15:24:49 »
Kertauksena, ketjun aloitusviesti oli varsin kummallinen. Siinä rikottiin suoraan myös forumin sääntöjä ja tytöstä kerrottiin asioita jotka helpotti hänen tunnistamistaan.

Näiden sensuroinninkin jälkeen tuossa on jokin vinksallaan. Lukekaas kaikki se kertauksena niin ymmärrätte mistä on kyse.

Ja jos joku ei noita vinksallaan olevia kohtia bongaa niin tässä ne tiivistetysti:
- asiakas kertoo tietävänsä työtn nimen ja löytäneensä hänet facebookista
- asiakas kyselee onko muut saanut häneen yhteyttä kun hän ei ole vastausta saanut
- asiakas sanoo että hän ei halua  vielä julkaista tiedossaan olevia yhteystietoja

Pukumiehen pitäs tässä vaiheessa päivää jo löysätä krakaa, mutta sanon sen mikä mun mielestä on nyt ilmiselvää. Forumia käytetään yhtenä kiristyksen välineenä.
Tämä on helppo ymmärtää nyt ja varsinkin kys. kirjoittajan tausta huomioonottaen.

Mut joo, jatkakaa vaan toverinne puolustelua.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #271 : Tammikuu 26, 2021, 15:30:39 »
^  Kuka tässä muka puolustelee bananaa. Paitsi Kesis. Mutta se nyt oli sanomattakin selvää.

Jos sä et ole huoran sivunikki niin olet aika pihalla siitä mitä yritän tässä selostaa. Jos olet huoran sivunikki niin mene peilin eteen.

Kyllä kravatti saa olla tiukalla. Mullakin on työaikaa vielä minutti...joka loppui nyt.
Why so fragile?

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #272 : Tammikuu 26, 2021, 15:36:05 »
Vastaukseni ei ollut sulle Lifti. Ymmärrän kyllä lukemani ja kirjoitit tuossa aiemmin pelkästään asiaa.


Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #273 : Tammikuu 26, 2021, 16:41:47 »
Kaikille tiedoksi:

Viesteistä moderoidun sisällön uudelleenjulkaiseminen on ehdottomasti kiellettyä. Poistetuilla sisällöillä spekuloiminen on hyvä lopettaa samantien.

Tämä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #274 : Tammikuu 26, 2021, 17:10:51 »
Jos foorumilaisella ei ole omakohtaista kokemusta tapauksesta, niin miten hän pystyy asiaa kommentoimaan, muuta kuin musta tuntuu oletuksin. Ihmettelen, että Bananaa saa haukkua ja syyllistää miten sattuu ilman todisteita väärinkäytöksistä.
Itse asiassa kaiken häneen kohdistuneen paskan takia, olen alkanut pitää hepusta.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #275 : Tammikuu 26, 2021, 17:42:23 »
Otetaanpa nyt ja tehdään asiat selväksi. Minä kysyin tytöltä vain onko hän kyllä varmasti yli 18 vuotta.
Tyttö valitsi ITSE heti näyttää minulle henkilöllisyys paperinsa, koska ilmeisesti hän luotti minuun.
Erittäin monet huomaa nopeasti että minuun voi kyllä luottaa.
Nopeasti laskin että hän taitaa kyllä vissiin olla 19 vanha niin kuin väitti.
Katsoin myös heti mitä hänen nimellä löytyy, ja Facebook sivussa oli saman tytön kuva,
joten hänellä EI ollut siskon tai kaverin paperit lainassa.
Tästä varmistin vain että en varmaan osta seksiä alaikäiseltä.
Myöhemmin kävi mielessä että katsoinkohan varmasti oikein, ja tarkistin vielä toisenkin kerran.
Rapsassa kerroin mitä myös hänen ilmoituksessakin näkyy. Ilmoitus... missä KASVOTKIN ja kaikki muutkin näkyy.
Koska hän on todella siro pieni neiti niin ajattelin että joku varmaan luulee että hän on joku narkkari,
joten kerroin myös MIKSI hän oli niin siro. SEN olisi ehkä... ihan totta kyllä... voinut jättää pois.
Aika usein huomaa kun tytöt saapuvat mikä rekisterinumero heillä on autossa, mikä nimi on ovessa,
mikä nimi on jossain laskussa pöydällä tai mikä on hänen nimensä on kun oma Facebook sivu on jäänyt auki.
Tämmöistä on tapahtunut yli 20 vuotta SO WHAT! Olenko jonkun mielestä jotain tehnyt?
Rekisterinumeron perusteella saisi nopeasti selville myös kuka olisi lainannut auton tytölle,
mutta kun sekään EI kiinnosta. IP osoitteenkin mukaan voisi usein (kuin vain ymmärtää miten) saada selville myös paljonkin asioita,
mutta sekään EI kiinnosta! EI... kiinnosta!
Jos nyt joku sairas todellakin luulee että minä haluaisin KÄYTTÄÄ näitä tietoja mitä
minä vahingossa nähnyt tai jotkut tytöt on kertonut, niin hänen pitäisi kyllä muuttaa lääkitystä.
Minkä IHMEEN takia minä käyttäisin tietoja mitä minä olen vahingossa saanut tietää tai joku tyttö tahallaan kertonut minulle? MINKÄ takia?
Pistäkää minulle yksityisviesti, koska pyydän moderaattorin sulkea tämän topic:in.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2021, 17:53:41 kirjoittanut Banana »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #276 : Tammikuu 26, 2021, 17:50:51 »
Voi IsäKissanVittu...on sulla saalistajan keinot tiedossa. Äly vaan uupuu. En tiedä oliko tämä nyt tunnustus vai puolustus.
Mä en ole "vahingossa" nähnyt yhdenkään huoran nimeä.

Annetaan ketjun vaan olla ns.varoittavana esimerkkinä uusille.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2021, 17:52:33 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #277 : Tammikuu 26, 2021, 19:09:30 »
Voi IsäKissanVittu...on sulla saalistajan keinot tiedossa. Äly vaan uupuu. En tiedä oliko tämä nyt tunnustus vai puolustus.
Mä en ole "vahingossa" nähnyt yhdenkään huoran nimeä.

Annetaan ketjun vaan olla ns.varoittavana esimerkkinä uusille.



Minulla on kerran uran alussa jäänyt postipaketti esille huoneeseen jossa olin asiakkaan kanssa. Siinä näkyi koko nimi ja osoite. Asiakas nappasi pukeutuessaan paketin käteen ja luki ääneen nimeni. Ihmetteli olenko kaupungista X kun siellä asuu paljon meitä X nimisiä. Sillä sekunnilla tajusin virheen ja naureskelin mukana eeeei en ole sieltäpäin :-) Enkä ollut.
Jälkeenpäin en kuullut mitään asiakkaasta mutta pelkäsin kauan että johonkin keskustelupalstaan ilmestyy nimeni ja teksti tämä on muuten huora. Onneksi asiakas oli muuten fiksu enkä ole ainakaan kuullut mitään ihmeellisyyksiä puhuttavan missään. Uskon että tuo "urkkiminen" häneltä oli vilpitön vahinko eikä hänellä ollut mitään aikomusta tehdä sillä tiedolla mitään.
Oma vika kun jätin paketin lojumaan pöydälle. Eikä minua löydy facebookista tai muualta sillä nimellä.

Voin vain kuvitella miten joku aloittelija tai nuori joka on todella avoin huorana myöhemmin elämässä saa miettiä mitä kaikkea on kertonut ja ketkä kaikki tietävät ehkä liikaa itsestään. Tietysti omalla nimellä avoimesti myyviä tyttöjä on. Silloin asia tietysti on ok.
Valitettavasti olen tavannut nuoria kollegoita joilla ei ollut edes käynyt mielessä että joku voisi haluta heille pahaa.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #278 : Tammikuu 30, 2021, 03:13:56 »
Huhu. Vieläkö siitä yhdestä rapsasta jankutetaan? En tunne asianomaisia eikä sinällään kiinnostakaan. Opastanut usealle, ettei mitään tavaraa, kirjeitä jne joista näkyy henkilötiedot saa pitää esillä. Yllättävän usein näkyy eteisessä kirjekuoria nimineen. Ja vaikka sattuisikin lipsumaan ei tavallinen asiakas tee sillä tiedolla mitään. Ensisijainen mielessä pidettävä asia näissä kuvioissa kumminkin. Trust absolutely no one


Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #279 : Helmikuu 04, 2021, 00:55:48 »
Mitä jos jatketaan kuten aina ennenkin ja jos se ei miellytä niin voi suksia vittuun.

Vittuun suksiminen on mun lempi ajatukseni.
Toivottavasti voin toteuttaa sen mahdollisman pian.

Atomi jaetaan ytimeen, joka koostuu protoneista ja neutroneista, ja ytimen ulkopuolella olevaan protoneihin nähden samaan määrään elektroneja. Elektronin todennäköistä sijaintia kuvataan teoreettisella todennäköisyysjakaumalla. Tätä aluetta, missä elektroni voi teoreettisesti sijaita, kutsutaan myös elektronipilveksi, -verhoksi tai -kuoreksi. Protonit ja neutronit ovat massaltaan moninkertaisesti elektroneja suurempia, ja atomin massa onkin pitkälti keskittynyt ytimeen. Ytimen ja elektronipilven väliin jää täysin tyhjää tilaa ja suurin osa atomin tilavuudesta onkin tyhjää