Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Kuningatar Perse:
Kyse on juuri siitä, että asia ei kuulu foorumilla puitavaksi.
Kyse ei ole siitä, voiko henkilön tunnistaa tietystä yksityiskohdasta.
Kyse ei ole siitä, miten ison yleisön eteen tämä yksityiskohta revitellään.
Kyse ei ole siitä, kertoiko palveluntarjoaja itse yksityiskohdan asiakkaalleen.
Kyse on siitä, mitä on ok kirjoittaa foorumille ja mitä ei. Se on kirjoittajan vastuulla. Joku löysäturpainen lörppänaama voi yrittää vierittää syytä omasta paskahousuisuudestaan toisten niskoille, "mutku se ite kerto ja eihä sitä ees voi tunnistaa siit ja eihä tätä viestii varmaa ees lue kovin moni". Ei käy laatuun. Jos yksityisasioita revitellään foorumilla, on se yksinomaan kirjoittajan ja hänen ajattelemattomuutensa/pahantahtoisuutensa vika.
dijon:
--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Tammikuu 14, 2021, 11:03:50 ---Pitäisi antaa pikkuhiljaa banneja niille, jotka toistuvasti tuovat noita moderoitavia juttuja esille. Moneen kertaan on täällä saitilla todettu, ettei esimerkiksi pidä kuvailla tatuointeja, niin silti se pitää tehdä toistuvasti. Eikö tällaisessa olisi jo bannien paikka?
--- Lainaus päättyy ---
Tatuointeja ei kuvailtu, huoh, vaan pointti varmaan oli, että joskaan ei neitseellinen Lucia-tyttö ei myöskään ympäri tatuoitu merimieskään.
Vertaa omaan ilmoitustekstiisi ja voilá mitään sen kummempaa ei poistettu. Toki ***-merkit ovat huomiota herättävät, mutta tarkastin välimuistista asian oikean luonteen.
Olen suomalainen kiltti naapurintyttö, empaattinen ja maanläheinen. Minulla on terveelliset elämäntavat; en tupakoi enkä käytä päihteitä.
Olen 34 vuotias, 176 cm pitkä. Minulta löytyy muutama tatuointi, rintani ovat luomut.
_
dijon on sinappi
Gentleman:
Rupesin katsomaan, että onpa ollut raportti kun useamman sivun verran on keskustelua käyty! Eikös joskus ollut puhetta rapsa ketjujen pyhittämisestä rapsoille? ::)
Ketjun lukemisen jälkeen en voi muuta sanoa kuin, että Banana ampui kyllä itseään hyvin jalkaan kerrottuaan löytäneensä kyseisen hupakon Facebookista. Minkä takia se piti tuoda ilmi? Ihan vain puhdas ajattelemattomuus vai jokin muu syy? Ei tollanen tutkiminem silti ihan normi ole tässä skenessä, vaikkakaan stalkkaamiseksi tuota ei oikein voi sanoa. Se on pahimmillaan sairainta paskaa jolla voi totaalisesti pilata toisen elämän ja mielenterveyden. Myös kaikenlainen yksilöivän tiedon levitys on aika lapsellista. Kukaan ei tee sillä tiedolla mitään, missä hupakolla on luomi tai minkälainen tatuointi koristaa ihoa.
Yleisesti ottaen taitaa tämän aihepiirin ympärillä pyöriä ihan rehtejä asiakkaita ja ammattitaitoisia hupakoita joille kaikille on selvää mitkä asiat ovat ok ja mitkä ei. Välillä sitten tulee ilmi puolin ja toisin ylilyöntejä jotka voivat pahimmillaan aiheuttaa kiusallisia tilanteita. Tällä saitilla on selkeät säännöt jotka luulisi kaikkien helposti sisäistävän ja jos tuntuu liian pahalta, niin aina voi siirtyä jonnekin muualle jossa keskustelun taso on mitä on.
Lifti:
" Piiri pieni pyörii
Turskat siinä hyörii
Huorat sanoo soo, soo, soo
Turskat sanoo joo, joo, joo "
Vieras0140:
--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Tammikuu 14, 2021, 11:55:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Tammikuu 14, 2021, 11:03:50 ---Pitäisi antaa pikkuhiljaa banneja niille, jotka toistuvasti tuovat noita moderoitavia juttuja esille. Moneen kertaan on täällä saitilla todettu, ettei esimerkiksi pidä kuvailla tatuointeja, niin silti se pitää tehdä toistuvasti. Eikö tällaisessa olisi jo bannien paikka?
--- Lainaus päättyy ---
Tatuointeja ei kuvailtu, huoh, vaan pointti varmaan oli, että joskaan ei neitseellinen Lucia-tyttö ei myöskään ympäri tatuoitu merimieskään.
Vertaa omaan ilmoitustekstiisi ja voilá mitään sen kummempaa ei poistettu. Toki ***-merkit ovat huomiota herättävät, mutta tarkastin välimuistista asian oikean luonteen.
Olen suomalainen kiltti naapurintyttö, empaattinen ja maanläheinen. Minulla on terveelliset elämäntavat; en tupakoi enkä käytä päihteitä.
Olen 34 vuotias, 176 cm pitkä. Minulta löytyy muutama tatuointi, rintani ovat luomut.
_
dijon on sinappi
--- Lainaus päättyy ---
Mun viesti ei liittynyt erityisesti tähän rapsaan, vaan niihin kaikkiin, joissa se tatuointi on kuvailtu. Sellaisia rapsoja on täällä ollut, olen itsekin ilmiantanut niitä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta