Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Azazello:
Täällä ja opistolla tietyt tyypit yrittävät kasvattaa foorumiuskottavuuttaan kehuskelemalla, että tietävät asioita hupakoiden yksityiselämästä. No kaikki ei vaan ymmärrä. Sitten on nämä tapaukset, jotka kertovat rapsoissaan joka luomen, tatuoinnin yms tarkan yksityiskohdan, kuvailevat asunnon, osoitteen yms ja ihmettelevät kun rapsaa moderoidaan. Olen varmaan sitten jeesustelija, mutta tuo on kusipäistä.
Letsmenoks:
Eihän tässä kannata asioista sen enempää mieltänsä pahoittaa, toivottavasti vain kaltaisenne idiootit eivät yleisty asiakkaiden tai palveluntarjoajien keskuudessa. Palvelut ovat anonyymeja ja asiakkaista ei kaivella uteliaisuuttaan lisätietoja, sai hänen tietonsa selville vapaaehtoisesti, vahingossa tai kristallipallosta. Ja juu, ei myöskään palveluntarjoajista. Ei siinä ole mitään tekopyhyyttä. Se on sääntö josta fiksut pitävät kiinni.
Toki edellisissä viesteissä oli hyviä vinkkejä turskille, Jos et halua julkisuuteen huorissakäyjänä, toimi kuten turskapappa ja muista prepaid. Muuten joku naisbanaani järjestelee elämäsi uusiksi.
Edit. Tai joku kanssaturska joka pitää oikeutenaan tutkia tietosi rekisterinumeron perusteella kun näkee sinun lähtevän jonkun pt luota.
Pinokkio:
Azazellollo:
Joo, komppaan Azazelloa kyllä tuossa, ei siinä mitään.
Omassa avautumisessani oli lähinnä kyse siitä, että porukka repesi jeesustelemaan siitä että joku on mennyt googlettamaan nimen perusteella jonkun.
Itse olen tullut tähän ketjuun ilmeisesti "liian" myöhään, en ole nähnyt mitään sellaisia yksilöiviä tietoja ettän olisi voinut ketään siitä tunnistaa, saatikka edes kiinnostua kenestä on kyse.
Eli mun mielestä ja näkemäni (ilmeisesti moderoidun) viestin perusteella tässä on ollut South Parkmaiseen tyyliin "Carry on, nothing to see here!" -tyylinen tilanne. Kauheasti kuitenkin mennyt porukoiden tunteisiin että joku on kehdannut mennä tutustumaan jonkun julkiseen profiiliin? :D
Lifti:
Luin tämän ketjun uudestaan läpi ja hassua miten moni tarttuu ritaroimaan bananaa ja puolustelee tuota facebook profiilin ja nimen googlettamista. Siinäkään ei ole mitään puolusteltavaa, joskaan siitä on turha vielä kuolemantuomiota langettaa ;) Teiltä jäi kuitenkin puolet matkalle eli, kolmannen kerra tuon tämän ilmi. Raportissa tuotiin esille yksityistietoja sekä tuntomerkkejä. Unohtakaa nyt hetkeksi googlettelut, facebook profiilit ja perustelkaa minkä takia pitäisi katsoa läpi sormien ne asiat joita moderaattori joutui raportista poistamaan? Eli tuntomerkkien/yksityistietojen levittely.
Mä tiedän mitä yksityistietoja toi mulkku levitteli kun ehdin lukea mitä tuon mulkun rapsassa alkujaan luki.
Vieras0147:
Jokusen puoliamatöörin henkilöllisyys on kyllä tiedossa. Teenkö sillä tiedolla mitään, en oikeastaan. On tullut kyllä ig tai Fb katsottua. Muutenkin useammin kuin kerran tavanneista puoliamatööreistä lähtevät itse avautumaan. ”Tä on mun etunimi, sukunimi löytyy ovesta.”
On tullut ilmoitettua tapaamisilla, ettemme sitten tunne näiden kuvioiden ulkopuolella. Siihen kuitattu kysymyksellä, miksemme voisi, kyllä mun puolesta voidaan moikkailla jos törmäillään. Juu ei kiitos.
Mun mielestäkin ihan perus uteliaisuuttaan käydä kurkkimassa, jos kerran tarjottimella mahdollisuus siihen tuodaan. Kiristykset ja väärinkäytöt on asia erikseen. Ja tässä kohtaan vaikeata enää ottaa kantaa mitä siinä alkuperäisessä rapsassa oli.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta