Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (44/122) > >>

Letsmenoks:
Taitaa meikäläisen ulosanti olla kryptistä.

Jos kävisin pt:n luona, en haluaisi hänen tutkivan jälkikäteen uteliaisuuttaan minua. Jos olisin pt, en ottaisi yhtään tämän ketjun uteliasta asiakkaaksi mistään rahasta.

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Tammikuu 12, 2021, 11:21:52 ---Taitaa meikäläisen ulosanti olla kryptistä.

Jos kävisin pt:n luona, en haluaisi hänen tutkivan jälkikäteen uteliaisuuttaan minua. Jos olisin pt, en ottaisi yhtään tämän ketjun uteliasta asiakkaaksi mistään rahasta.

--- Lainaus päättyy ---
Ja jos nämä henkilötiedot ja profiilitiedot itselle "vahingossa" päätyisivät, niin miksi ihmeessä se pitää kertoa rapsassa palveluntarjoajan terveystietojen kanssa?

Banana:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Tammikuu 12, 2021, 12:14:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Tammikuu 12, 2021, 11:21:52 ---Taitaa meikäläisen ulosanti olla kryptistä.

--- Lainaus päättyy ---
Ja jos nämä henkilötiedot ja profiilitiedot itselle "vahingossa" päätyisivät, niin miksi ihmeessä se pitää kertoa rapsassa palveluntarjoajan terveystietojen kanssa?

--- Lainaus päättyy ---

Koska kilpailevat vosut jolta hän vie markkinat haukkuu siroa tyttöä josta minä kerron narkkariksi!

Entto:
^ Itse sain Bananan alkuperäisestä tekstistä tuon vaikutelman.
Modet muokkasivat rapsasta karkeimmat pois.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Banana - Tammikuu 12, 2021, 16:17:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Tammikuu 12, 2021, 12:14:11 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Koska kilpailevat vosut jolta hän vie markkinat haukkuu siroa tyttöä josta minä kerron narkkariksi!

--- Lainaus päättyy ---

Ota nyt se pää omasta perseestäsi ulos ja haistele välillä jotain muutakin kuin omaa paskaa.
Mulla on sexworkin ajoilta täysin samanlaisia kokemuksia sun rapsaamista mimmeistä, joihin Venla tuolla vähän viittasi. En päästänyt kynnystä pidemmälle kun silmät pyöri päässä.
Meillä oli yhteenaikaan sellainen sanonta "jos banana rapsaa, älä tapaa"

Sinä, siis juuri sinä levittelit Devilprincessan terveyteen liittyviä asioita ja tunnistettavia tuntomerkkejä jotka moderaattori joutui poistamaan rapsastasi.
Onko sulla kusta päässä vai oletko rehellisesti noin idiootti?

Sinä ihan omin kätösin tuon rapsan kirjoitit ja yksityisiä tietoja levittelit. Miksi?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta