Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (40/122) > >>

thorath:
^Tarkoitatko, että 19-vuotias täysi-ikäinen ei olisi kykenevä myymään?

thorath:
Vaikka bananan toimintaa en pidä hyvänä, ei voi olla miettämättä, että osin samat fooruminicit vasta pitivät täysin hyvänä, jos ex-hupakko kyselisi asiakkaansa perään.

Mikähän olisi vastaanotto ollut, jos banana olisi vain kyselly hupakkoa ottamaan yhteyttä, jolla ei ole enää ilmoitusta esillä?

Azazello:

--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Tammikuu 11, 2021, 20:09:20 ---Kuinka moni 19-vuotiaana on ymmärtänyt tekojensa seuraukset?

--- Lainaus päättyy ---
Ja kuka ei ikinä virheitä tekisi, näissäkään ympyröissä. Jos joku hieman töppää, ei se ole edellytys olla mulkku ja tuoda sitä esille foorumeilla yhdessä yksilöivien piirteiden kanssa.

Vieras0395:
Kylläpä Bananaa nyt kivitetään, toivottavasti kivittäjät ovat itse puhtoisia, vailla uteliaisuutta olevia ihmisiä.
Kyseinen neito ei välittänyt peitellä nimeään. Vaikka hän on nuori, niin se ei tarkoita ettäkö hän olisi naiivi eikä tietäisi mitä tekee. Ihme aliarviomista edes väittää niin ja paasata, kuinka omasta mielestä hänen olisi pitänyt tehdä. Kyllä minä vittu tiesin jo paljon nuorempana mitä teen ja mitkä ovat tekojeni seuraukset.
Minä en ole välittänyt peitellä autojeni rekkareita ja satavarmasti monikin on niiden perusteella selvittänyt henkilöllisyyteni tai kotikäynti asiakkaat osoitteen perusteella. No problems.
Se on jokaisen sihteerin oma valinta, kuinka paljon haluaa asiakkaan tietävän itsestään. Kaikki sihteerit eivät toimi aloittajan oppaan tai muiden sihteerien mallin mukaan, joten niitä toimintamalleja ei pidä tuputtaa ainoana oikeana tapana toimia.
Jotenkin olen ollut viime aikoina aistivani sihteerien parissa sellaista holhoavaa, paheksuvaa ja ehkä vähän ylimielistäkin asennetta asioihin. Onko sihteerit näin alkuvuodesta alkaneet laihikselle, kun tuntuu monellakin olevan pinna aika kireällä.

Azazello:
Nimpparalle ja Thorathille, joka jaksaa jauhaa tuota vanhaa paskaa asiakastaan kysellestä huorasta :daublefacepalm, mun mielestä yksilöivien tietojen julkaisu täällä on syvältä ja poikittain ja rehentely että tietää someprofiilin ja asioita henkilökohtaisesta elämästä on ehdoton no no. Olen varmaan myös sitten ylimielinen, mutta sellaista ei tehdä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta