Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Vieras0095:
Jo toinen jonka elämä pyörii mun ympärillä ;D
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Syyskuu 24, 2020, 12:36:09 ---Jo toinen jonka elämä pyörii mun ympärillä ;D
--- Lainaus päättyy ---
Sanoo Pappa joka kirjottaa mulle privaa *huutonaurua*
Ei oo sulla toi muisti enää entisensä.
Täytyy sanoa niille hoitajille ettei päästä sinua nettiin illalla ettei mun tarvi aamulla lukea sun rakkausviestejä.
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Lokakuu 26, 2020, 08:36:08 ---Mielenkiintoista on se ettei sinun kommenttia toisen PT:n rapsaketjuun ole jo poistettu. Herätys siellä moderoinnissa.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Lokakuu 26, 2020, 09:12:22 ---^ Ihan ensimmäinen sääntö pitäisi olla täälläkin kuten oli Wörkilläkin ettei toiset pt:t saa kirjoittaa toisista hutsuista kertoviin rapsaketjuihin mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Kävin lukaisemassa foorumin säännöt. Suosittelen sulle samaa. Se, että jonkin asian sun mielestä pitäisi olla sun mielen mukaan, ei tee siitä asiasta sääntöä ja toimintatapaa.
Täällä on paljon tyyppejä, jotka ei edes wörkillä ollut. Mistä helvetistä ne voi tietää miten siellä on toimittu? Vanhoilla ihmisillä on jotenkin outo päähänpinttymä, kun ennen tehtiin näin, niin aina tehdään näin!
Vieras0095:
Lihavat eivät ole leppoisia vaikka niin laulussa kerrotaankin. ;)
Odota nyt jos sustakin joku joskus katsoisi aiheelliseksi kirjoittaa jotakin niin katsotaan ja kysytään sitten.
MariaEnkeli:
^ Olikohan stalkkereista mitään laulua? 🤔
Heiiiii, kaunis biisi Every breath you take muuten on, vaikka moni kuvittelee sen olevan rakkauslaulu!
Tuli vaan musiikista mieleen 😉
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta