Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Meni ohi aiheen (Off Topic)  (Luettu 42631 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #160 : Syyskuu 24, 2020, 11:29:23 »
Dee Deen priva.
Voi luoja se pappa on sekaisin.

Mitä ne siellä vanhainkodissa oikein syöttää?
Why so fragile?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #161 : Syyskuu 24, 2020, 11:47:41 »
Ex-kyykkärin kommentti punarepun yhteydessä. Pitkäaikainen sekakäyttö on kyllä tehnyt tehtävänsä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #162 : Syyskuu 24, 2020, 11:51:40 »
Ex-kyykkärin kommentti punarepun yhteydessä. Pitkäaikainen sekakäyttö on kyllä tehnyt tehtävänsä.

Laita se repukka kaikkien luettavaksi niin nähdään kuinka sekava se on.
Why so fragile?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #163 : Syyskuu 24, 2020, 12:15:52 »
En minä sekoilujasi halua levittää pitkin foorumia.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #164 : Syyskuu 24, 2020, 12:24:53 »
En minä sekoilujasi halua levittää pitkin foorumia.

Älä selitä pappa.
Mun luvalla, ole hyvä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #165 : Syyskuu 24, 2020, 12:36:09 »
Jo toinen jonka elämä pyörii mun ympärillä ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #166 : Syyskuu 24, 2020, 14:02:09 »
Jo toinen jonka elämä pyörii mun ympärillä ;D

Sanoo Pappa joka kirjottaa mulle privaa *huutonaurua*
Ei oo sulla toi muisti enää entisensä.

Täytyy sanoa niille hoitajille ettei päästä sinua nettiin illalla ettei mun tarvi aamulla lukea sun rakkausviestejä.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #167 : Lokakuu 26, 2020, 10:35:16 »
Mielenkiintoista on se ettei sinun kommenttia toisen PT:n rapsaketjuun ole jo poistettu. Herätys siellä moderoinnissa.

^ Ihan ensimmäinen sääntö pitäisi olla täälläkin kuten oli Wörkilläkin ettei toiset pt:t saa kirjoittaa toisista hutsuista kertoviin rapsaketjuihin mitään.

Kävin lukaisemassa foorumin säännöt. Suosittelen sulle samaa. Se, että jonkin asian sun mielestä pitäisi olla sun mielen mukaan, ei tee siitä asiasta sääntöä ja toimintatapaa.

Täällä on paljon tyyppejä, jotka ei edes wörkillä ollut. Mistä helvetistä ne voi tietää miten siellä on toimittu? Vanhoilla ihmisillä on jotenkin outo päähänpinttymä, kun ennen tehtiin näin, niin aina tehdään näin!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #168 : Lokakuu 26, 2020, 10:42:06 »
Lihavat eivät ole leppoisia vaikka niin laulussa kerrotaankin. ;)

Odota nyt jos sustakin joku joskus katsoisi aiheelliseksi kirjoittaa jotakin niin katsotaan ja kysytään sitten.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #169 : Lokakuu 26, 2020, 10:48:58 »
^ Olikohan stalkkereista mitään laulua? 🤔

Heiiiii, kaunis biisi Every breath you take muuten on, vaikka moni kuvittelee sen olevan rakkauslaulu!

Tuli vaan musiikista mieleen 😉
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #170 : Lokakuu 26, 2020, 10:53:30 »
Lihavat eivät ole leppoisia vaikka niin laulussa kerrotaankin. ;)
No se on noista sun kirjoituksista käynnyt harvinaisen selväksi..  ;D ;D ;D

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #171 : Lokakuu 26, 2020, 11:11:21 »
No he eivät ole leppoisia kuten ehkä huomaat ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #172 : Marraskuu 07, 2020, 23:25:30 »
miksei voisi avata uutta lankaa rumimmat turskien bokserit tai kalsarit. Siihen kaikki seksintappajat yhteen hihnaan. Etenkin romanttiset pitkät kalsarit.

Koska workillä kerran oli turskan kalsarit. Niissä oli n.10cm pitkä ja 3cm leveä paska runtu.
Please, ei enää.
Yritän vieläkin unohtaa sen näyn. Ryyppään muistia pois.
Siis aikuinen mies ei persettään osaa puhdistaa.

Vittu sitä hanuria vaan kertaalleen kevyesti pyyhkästä. Se pestään. Vittumoista olla 69 nenä paskassa.

Ja sit kysellään että rimmaatko mun anusta?
(oho, mul meni roolit sekaisin. )

Onneksi en päässyt todistamaan koskaan tätä liiallisesta hanurisoitosta tullutta isoa tuhnua turskan alkkareissa. Ymmärrän, että noin väkivaltaisen näyn näkeminen voi järkyttää mieltä vakavasti ja aiheuttaa pysyvän trauman. Näin kerran pillun ja olen siitä lähtien käynyt terapiassa hakemassa siedätyshoitoa traumaa. Voin sanoa, että toimii. Mitä lähemmin pillua, tutkii, sitä vähemmän sitä pelkää.

Mutta jos olisin tiennyt, että opistolla on ammuttu kovilla, en olisi ikipäivänä ehdottanut mitään tämän suuntaista. 69. Paskaaks tässä, ei kiitos. No Trimming ass. Aasin rimmailut on muille.       

Niin kova känni päällä että parempi mun sössöttää täällä.

Se ketju oli muistaakseni - asiakkaan kalsarit

Hupsu oli salaa ottanu kuvan asiakkaansa paskasista kalsareista ja julkaisi sen forkalla.
Mun ensi reaktioni oli että repesin. Sitten rupesi säälittää että vittu tuollaista laatuturskaako pitää lähes päivittäin palvella.

No sitten siihen kuvaan rupesi reagoimaan jo toiset hupsutkin ja pointtina tietenkin oli että salakuvaaminen ei oikein kuulu näihin kuvioihin.

Totta puhuakseni minulle kuva antoi lähes hengellisen heräämisen ja heitin kaikki valkoiset kalsarit roskiin.
Olen ikuisesti kiitollinen.
Amen!
Why so fragile?

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7748
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #173 : Joulukuu 23, 2020, 08:29:53 »
Ei koske ketjun edellistä kirjoittajaa.

En ala vängätä itsekeskeisen, omaan napaan tuijottajan kanssa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #174 : Tammikuu 11, 2021, 13:05:00 »
Kaikkien rehellisten, kunnollisten asiakkaiden pitäisi lukea tämä ketju. Jos jotakuta ihmetyttää, miksi palveluntarjoaja käyttäytyy omituisesti esim. sijaintinsa kertomisen, yhteystietojensa jakamisen, tapaamisen sopimisen tai minkä tahansa asian kanssa, niin kyse on yleensä turvatoimista.

Kaikki asiakkaamme ja asiakkaiksemme pyrkivät eivät ole kivoja ja luotettavia ihmisiä. Osa on vaarallisia, stalkkaavia rikollissaastoja, jotka saattavat vuodesta toiseen lähetellä meille vastenmielisesti maiskuttelevia myhäilyviestejä siitä, miten aikovat tulla raiskaamaan meidät.
Eläkkeellä.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #175 : Tammikuu 11, 2021, 14:34:28 »
Ei VITTU! Hei pistäkää nyt se foliohattu takaisin päähän. Halusin tietysti katsoa että hänellä ei ollut esim. vanhemman siskonsa paperit, koska siskokset voi näyttää aika samanlaisilta. Nopealla haulla sain selville että kaikki mitä hän sanoi oli täysin totta, eikä kyseessä ollut mitään outoa. Pokienkin pitää varoa hulluja, vedättäviä ja sairaita vosuja.
Usein tyttöjä tavatessa tulee pokalle vahingossa erittäin paljon tietoa tytöstä esille. Nimi ovessa, oma facebook sivu esillä näytössä, lasku missä nimi pöydällä jne jne... SO WHAT? Käyttääkö moni asiakkaat näitä tietoja? Silloinhan pitäisi ehkä kysyä tytöltä että MIKSI hän käyttää? Haluaako poka kostaa kun tyttö vedättää? 
Jos joku palvelu tarjooja todellakin on niin paranoidi että pelkää kun asiakaskin tiedustelee faktoja, niin ehkä asiakkaitten pitäisi varoa mennä juuri semmoisen paranoidin luokse.
Kyllä sekä asiakkaitten että myös tyttöjen pitää olla varovaisia, mutta eihän nyt kuitenkaan saa olla PARANOIDI!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #176 : Tammikuu 11, 2021, 14:41:15 »
^ Tosin kirjoitat että "Myöhemmällä haulla Facebookista"

Eli eihän sillä ollut enää mitään merkitystä kun olit jo pannut.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #177 : Tammikuu 11, 2021, 14:43:45 »
^ Tosin kirjoitat että "Myöhemmällä haulla Facebookista"

Eli eihän sillä ollut enää mitään merkitystä kun olit jo pannut.
Sen lisäksi "rapsassa" mainittiin mm. terveydentilaan liittyvää asiaa, joka ei kuulu meille millään tavalla.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #178 : Tammikuu 11, 2021, 14:44:22 »
Banana, sun meno on siis edelleen yhtä vastenmielistä kuin se on aina ollut. Sähän oot ennenkin hyväksikäyttänyt tyttöjä.

Susta pitäisi tehdä ihan oma julkinen varoitusketju, koska jutut kuulostaa vähän turhan samoilta edelleen. Ainoastaan Sole-kadun narkkien hehkutus taitaa nyt puuttua? Mutta muuten sun hommat ja käytös haiskahtaa edelleen siltä että pitäisi vain varoittaa muita.

He älä viitsi! Olet vain kateellinen ja katkera kun nuoret kauniit ja sirot tytöt vie näin Korona aikana suuremmalla hinnallakin sun pokat. Ja tähän alle on nyt ihan turha kirjoittaa että "kyllä asiakkaita riittää", koska sun kirjoituksesta huomaa erittäin nopeasti että vanhalla lihavalla akalla näin Korona aikaan flaksi ei käy vaikka hinta olisi paljon pienempi.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #179 : Tammikuu 11, 2021, 15:54:08 »
Minulle on Facebookissa käynyt joskus niin, että se on ehdottanut minulle tapaamaani huoraa kaveriksi. Silloin on kumpikin tehnyt huonoa työtä turvallisuuden eteen. Stalkkaaminen onkin sitten jo ihan eri juttu.

Mulla on facebook tili jossa ei oo kavereita ja ei oo minun nimellä.

Strippari antoi numeronsa ja kun tallensin sen puhelimeen niin ehdotti samantien kaveriksi. Eli se linkittyy puhelimen kautta mm. Skype etc.