Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Turskapappa:
Arvaan mistä keskusteltiin. Mietin itsekin kommenttia, mutta... jostain pitää aloittaa kun on uusi forkalla ja miksei rapsasta. Se on hyvä sisääntulo.
Annan neuvon rapsojen lukijoille. Kannattaa katsoa yksittäisen rapsan osalta millaisia rapsoja kirjoittaja on tehnyt aiemmin. Siitä näkee millainen maku rapsaajalla on. Jis niitä ei ole, no ehkä niitä tulee pian lisää.
Hormonihiiri:
^ Tällä sivustolla (samoin kuin kusenkeltaisella aikoinaan) keskustellaan todella paljon ihan muusta kuin seksin ostosta. Itseäni ei se muu kiinnosta pätkääkään ja itse aion kirjoittaa pelkästään seksin ostoon liittyen (paitsi tämän viestin). Eli rapsa on hyvä tapa aloittaa kirjoittelu. Ei muuta kuin lisää rapsoja JRJ:ltä ja DionydosFin:ltä! Tuskin tähän lopetatte. 😉
Azazello:
^^ Rapsa varmaan on hieno tapa aloittaa, aina koskus näin tapahtuu. Se osuu jollekin hupakolle ja sitä jengi yleensä vähän epäilee, jollekin saattaa tulla muutama ekarapsa ja sitä turskat jo alkavat kommentoimaan, jos jollekin tulisi vain ekarapsoja joiden kirjoittajat lopettaisivat siihen, se jo haiskahtaisi ja olisi ymmärrettävää että siitä kommentoitaisiin yleisen reiluuden nimissä enemmänkin 😏
Makkonen:
Miksiköhän minun postaus poistettiin?
Gentleman:
--- Lainaus ---Jotkut ovat itsensä kanssa lukossa tai muuten sisäisesti epätasapainossa niin, etteivät ole uskaltaneet siksi tulla tapaamaan esim. minua
--- Lainaus päättyy ---
Se ei ole seksuaaliseen lukko tai epätasapaino jos ei koe kiihottuvansa jostain asiasta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta