Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Meni ohi aiheen (Off Topic)  (Luettu 42293 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« : Elokuu 10, 2019, 15:27:21 »
Siis tarkoitin, että kun LäppärMän erikseen mainitsi antaneensa minulle plussaa, niin se kontekstin huomioiden lieni jonkinlainen mielenilmaus joko minusta tai tuosta Timon retaleesta. Ja kai joku erimielisyys jostain, kun erimielisyyksistähän minä tässä rupesin puhumaan, ja koko miinusnappi on eräänlainen erimielisyyden ilmaus.

En kyllä oikeasti edes tarkalleenottaen tiedä, en ole jaksanut pysyä tässä ketjussa ajan tasalla, kun ei täällä puhuta muusta kuin tällä sivustolla vallitsevasta, kollektiivisesta graniittierektiosta repukoita kohtaan. Kiva että täällä on kaikilla yhteinen fetissi :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2019, 13:01:19 kirjoittanut Shark »
Eläkkeellä.

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #1 : Elokuu 10, 2019, 15:48:23 »
Timon reale? ;D
Miksi olen mielestäsi retale?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #2 : Elokuu 10, 2019, 16:12:03 »
No jos tämä halutaan käydä suoraan niin käydään tämä suoraan. Olet retale esim. siksi koska jossain muualla sanot kerran käyneesi minun luonani kylässä ja olleesi tyytymätön kokemukseen, ja nyt väität vielä antaneesi minulle asiallista kritiikkiä ja että minä olisin siitä suutahtanut.

Minulla ei kuitenkaan ole sellaista tietoa, että olisit täällä käynyt. Ja okei, ehkä olet käynyt täällä jollain toisella nimimerkillä, ethän varmasti haluaisi kasvotusten kertoakaan minulle olevasi se Timon retale. Mutta ainakaan se asiallinen kritiikki, jota väität minulle tapaamisestamme antaneesi, ei ole kantautunut minun korviini saakka. Erilaisilla foorumeilla olen vain nähnyt, miten kutsut minua vastenmieliseksi horoksi ja yritit vetää minua lokaan levittämällä valheellisia juttuja siitä, millaisia yksityisviestejä olin sinulle lähetellyt. Retaleen toimintaa.

Mutta niin kauan kuin olet retale vain foorumeilla, etkä rupea oikeasti perseilemään oikeassa elämässä, niin olet ihan kulta ja en vihaa sinua. En vain tykkää hommailuistasi. Ja niin, plussaa siitä että olet tällä kivalla foorumilla ollut ihan asiallisesti, tai siis ainakin niiden tekstien perusteella, jotka minun silmiini ovat osuneet.
Eläkkeellä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #3 : Elokuu 10, 2019, 17:27:50 »
Ymmärrän KP sun tuohtumuksen, en oo koskaan ymmärtänyt miksi joidenkin täytyy alkaa sepittään tarinoita edes anonyymeillä forkilla.
Kai se on huomionhakuisuutta, mutta säälittävää ja surullista sellaista.

Mutta myös pointti, ettei vanhoja kaunoja/muualla lietsottuja juttuja tänne niin tarvitsisi tuoda.

Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #4 : Elokuu 10, 2019, 17:31:56 »
^ Venlalle + tästä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #5 : Elokuu 10, 2019, 18:18:04 »
^^ Olet oikeassa ja olen täysin samaa mieltä. Yritän hillitä itseni ja olla kivasti. Mutta kun asia tuli pikku hiljaa puheeksi, ja sitten ruvettiin puhumaan siitä "suorasta puheesta", ja sitten ruvettiin esittämään suoria kysymyksiäkin, niin oli vain pakko sanoa julkisesti, kun tajuttoman ärsyttävää mennä selvittämään yksityisesti sellaista asiaa, jolla joku toinen on jo rellestänyt julkisesti.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0004

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #6 : Elokuu 10, 2019, 18:35:44 »
^Onko tämäkin lähtöisin opiston hyväksymättömästä kaveripyynnöstä?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #7 : Elokuu 10, 2019, 18:43:31 »
En tainnut koskaan jättää kaveripyyntöä hyväksymättä. Enkä koskaan lähettänyt kaveripyyntöä, jonka joku toinen olisi voinut hylätä :D

Luultavasti kyse on vain siitä, että olen liian ällö, liian taipumaton, liian sanainen, liian läski, liian ärsyttävä, liian maksullinen, liian nainen tai muuten vain liian jotain. En tiedä, mistä on kyse, mutta jokainenhan meistä käy jonkun hermoille, joten mitä sitä turhaan päätänsä raapimaan.

EDIT: Varsinkin kun kyse ei ole tämän foorumin asioista, kuten Venla sanoi.
Eläkkeellä.

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #8 : Elokuu 10, 2019, 22:23:05 »
No jos tämä halutaan käydä suoraan niin käydään tämä suoraan. Olet retale esim. siksi koska jossain muualla sanot kerran käyneesi minun luonani kylässä ja olleesi tyytymätön kokemukseen, ja nyt väität vielä antaneesi minulle asiallista kritiikkiä ja että minä olisin siitä suutahtanut.
Minä en haluaisi sekoittaa tälle foorumille toisen foorumin asioita, koska kyseistä asiaa en täällä ole maininnut.
Itse kun asian otit framille niin sen verran valitan.
Kesällä 2018 Jyväskylässä vieraimmassani kävin käsiini tyhjentämässä. En pitänyt runnelmadta ja minulla oli epämukavaa, panetus voitti ja en halunnut olla muikku joka kääntyy ovelta. Anteeksi, ei olisi koskaan pitänyt tavata noin nuorta huoraa.
Älä siitä oikeasti, koska sinulla varmaankin on ihan oma asiakaskuntasi, pidä siitä kiinni :)   

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #9 : Elokuu 11, 2019, 04:37:41 »
Yllä väitetyn vierailun tapahtumisesta on pyydetty todisteita, nyt odotetaan tuleeko niitä.

Mutta se on varmaa, että vaikka tämä tyyppi olisikin aiemmin käynyt luonani, niin mitään asiallista kritiikkiä hän ei ole minulle siitä antanut. Hän siis väittää antaneensa minulle tapaamisestamme asiallista kritiikkiä, josta minä olen hänelle suuttunut ja sen vuoksi piikittelen häntä foorumeilla, mutta näin ei ole. En ikinä suuttuisi rakentavasta palautteesta, enkä edes vähemmän rakentavasta palautteesta. Ainoa, mistä suutun, on perseily. Ensimmäinen kanssakäynti, jonka kävin tämän henkilön tämän tämän foorumipersoonan kanssa, oli se, kun hän yritti vetää minua julkisesti lokaan valehtelemalla minun hänelle lähettämieni yksityisten kommenttien sisällöstä. Minulla ei ollut mitään käsitystä siitä, miksi tämä nimimerkki teki minulle niin.

Kehotan muutenkin suhtautumaan vähän varauksella tähän keskusteluun. Tämä henkilö, joka nyt sievän hymiön kanssa sanoo, että minun ei tarvitse välittää yhdestä tyytymättömästä asiakkaasta, koska minulla on varmaankin oma asiakaskuntani ja rohkaisee minua pitämään siitä kiinni, on myös sanonut minun kantavan kyseenalaista kunniaa siitä, että olen kaikkein vastenmielisin horo.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2019, 04:43:12 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #10 : Elokuu 11, 2019, 05:00:43 »
PS. Minäkin kannatan sitä Areena-ketjua, missä käyttäjät voivat mittelöidä keskenään. Minusta ei ole yhtään kivaa roskata hienoa foorumia tällaisella tyhmällä, mutta jos tämä keskustelu nyt poistetaan asiattomana, niin siitä Timon retale saa vain syyn väittää, että minä olisin pyytänyt moderaattoreita poistamaan hänen minusta kirjoittamansa negarapsan.
Eläkkeellä.

Poissa Shark

  • Pinnan alla
  • Valvojat
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #11 : Elokuu 11, 2019, 12:56:40 »
Siirrellään tänne ohi aiheen menneitä keskusteluja.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #12 : Elokuu 11, 2019, 18:27:24 »
Kiitos Shark.

Laittelin Timon retaleelle tänä aamuna yksityisviestiä, jossa pyysin häntä todistamaan vierailleensa luonani. Tämän hän voisi todistaa esim. kuvailemalla minulle yksityisesti ulkonäköäni tai sitä asuntoa, jossa vastaanotin asiakkaita silloin, kun hän väittää täällä käyneensä.

Vielä ei ole kuulunut vastausta, vaikka tyyppi on käynyt foorumilla ja kirjoitellut ketjuihin. Mm. alapääkarvoitusketjuun on ilmaantunut sellainen vihjaus, että sihteerin pusikosta (jollainen minulla julkisen tiedon mukaan on) huomauttaminen ei kannata, koska "siitä saa vihat päälleen".

Näkyy riittävän juttua siitä, miten hän on kritisoinut minusta milloin mistäkin viastani (asiallisesti tietty), mutta toistaiseksi hän ei ole onnistunut kertomaan minulle edes, että millaiset hiukset minulla on. Päivitän tähän jos tilanne muuttuu, mutta kyllä tämä tällä hetkellä näyttäisi siltä, että Timo on toden totta käynyt Jyväskylässä kesällä 2018 tyhjentämässä "käsiinsä".
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2019, 18:30:56 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #13 : Elokuu 14, 2019, 07:21:39 »
Vai on korkeampi voima sitten ottanut Timon retaleelta yksityisviestioikeudet pois, no sehän on mukava kuulla :)

Kyllä ainakin silloin kun Timo kirjoitti minusta täällä sen "rapsan", ja minä lähetin hänelle yksityisviestin johon vastaamalla hän olisi voinut todistaa rapsansa olevan todellinen eikä feikki (vastausta ei ole muuten vieläkään kuulunut mistään vaikka yhteydenottotapoja riittää), niin minulle ei tullut mitään ilmoitusta siitä, etteikö yksityisviestini olisi sujahtanut siististi läpi. Edelleen se on tuolla lähetettyjen kansiossa.
Eläkkeellä.

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #14 : Elokuu 14, 2019, 08:28:53 »
Vai on korkeampi voima sitten ottanut Timon retaleelta yksityisviestioikeudet pois, no sehän on mukava kuulla :)
Mistähän olet sellaista kuullut?
Sain aikanaan kyllä viestisi, muuta ei ole aikomusta vastata sinun ulkomaiksi minun henkilöllisyydestäni.
En jatka tätä olematonta asiaa enää.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #15 : Elokuu 14, 2019, 09:23:36 »
Mistähän olet sellaista kuullut?
Sain aikanaan kyllä viestisi, muuta ei ole aikomusta vastata sinun ulkomaiksi minun henkilöllisyydestäni.
En jatka tätä olematonta asiaa enää.

Siis sinun olematonta vierailuasi minun luonani.

Et siis halua kertoa minulle, että minä päivänä ja mihin kellonaikaan kävit luonani? Ok. Siinä tapauksessa voisit kuitenkin vastata yksityisviestillä niihin muihin esittämiini kysymyksiin, että minkälaiset hiukset minulla on, ja millaisessa asunnossa otin sinut vastaan. Jos siis olisit käynyt luonani niin, että tietäisit vastaukset näihin kysymyksiin.

Ja se minua kiinnostaisi tietää, että jos kerran haluat pitää huolen siitä, etten osaisi yhdistää "luonani vieraillutta ja negatiivista palautetta antanutta" asiakastani Tanakka Timon / Caravaani Timon foorumipersoonaan, niin miten sitten osaisin ruveta piikittelemään Timon foorumipersoonaa "saamastani" negatiivisesta palautteesta?

Paskan puhuminen on välillä ihan kivaakin, mutta feikkirapsaus kyllä saa minut toivomaan, että ihminen löytäisi elämästään valoa tähdätä vähän korkeammalle. Siis eikö sinulla oikeasti ollut muita unelmia? Heräsit vain lapsena joka aamu, pirteänä mamman aamupuurolle ja valmiina kouluun, missä harjoittelit ahkerasti voidaksesi sitten jonain päivänä olla Suomen paras kiusaaja?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2019, 09:29:30 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #16 : Elokuu 14, 2019, 12:31:43 »
Vai on korkeampi voima sitten ottanut Timon retaleelta yksityisviestioikeudet pois, no sehän on mukava kuulla :)
Mistähän olet sellaista kuullut?
Sain aikanaan kyllä viestisi, muuta ei ole aikomusta vastata sinun ulkomaiksi minun henkilöllisyydestäni.
En jatka tätä olematonta asiaa enää.

Sait Kp:n viestin, mutta Lprman ei pysty lähettämään sulle privaa?
Otit privat pois käytöstä ja et saa niitä takaisin päälle...? ;D

Mutta tähän OT aiheeseen, jos lähtee rapsaamaan jotain palveluntarjoajaa, niin tottakai tulee varautua että palveluntarjoaja tulee asiaa kommentoimaan myös. Ja hyvä niin.
Ei kai KP ole henkilötietoja kysynyt, mutta jos on epäilyjä onko tapaamista ikinä tapahtunut niin ihan oikeutettua sen selvittäminen on. Ja tuon pystyy tosiaan todentamaan antamalla vaikka nyt vastaukset noihin KP:n kysymyksiin.
Feikkirapsat kuuluukin saada karsittua.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2019, 12:38:52 kirjoittanut Venla »
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #17 : Elokuu 16, 2019, 17:31:37 »
Vuodesta toiseen nämä esittelyt jäävät puolitiehen. Kaikki tärkeimmät faktat loistavat poissaolollaan, eli pituus/paino. Jotkut voivat vielä kysellä hiustenvärin perään jne.Incall/outcall..

Tampere mainittu. Keskustorille.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2019, 17:34:28 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15024
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #18 : Elokuu 16, 2019, 18:33:07 »
^
Kukaanhan ei estä sinua kysymästä tytöltä itseltä niitä tietoja, joita itse kaipaat. Niin ainakin minä teen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Meni ohi aiheen (Off Topic)
« Vastaus #19 : Elokuu 16, 2019, 18:47:06 »
^Sitä yritän juuri välttää. Turhaa kyselyä. Faktat tietoon niin muuta ei tarvita.