Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alapään karvoitus  (Luettu 115070 kertaa)

Poissa tunnuksena Sinatra

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #320 : Helmikuu 28, 2026, 23:52:02 »
Lisään vielä tähän sen, että omalla kohdalla jos nuorella naisella on kunnon karvoitus, niin mulla vetää heti luolamies moodin päälle, että tuossa on todellinen nainen.
Siinä pillu karvoituksessa on vain jotain niin kiihottavaa.

Täsmälleen näin!!

Täytyy käydä kyllä uudistamassa kokemus Matildan luona, kyllä siinä nuoren naisen pörrö oli niin houkutteleva.

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #321 : Maaliskuu 01, 2026, 00:12:48 »
Aiemmin mun luona vierailleille tiedoksi, että kasvatin joululomalla pienen pörrön häpykummulle aiemman posliinin sijasta. ♥️
Tampere 22.4.

Keikat kalenterissa. Rakkaudesta lajiin.♥️

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #322 : Maaliskuu 01, 2026, 16:00:49 »
Aiemmin mun luona vierailleille tiedoksi, että kasvatin joululomalla pienen pörrön häpykummulle aiemman posliinin sijasta. ♥️
Ai että, toivottavasti tämä säilyy ainakin seuraavaan kohtaamiseen saakka  :inlove:

Poissa Tulli

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #323 : Maaliskuu 18, 2026, 23:06:57 »

Oikein mielyttävä pörrö on   :inlove:
Tissit 😍

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #324 : Maaliskuu 30, 2026, 10:33:01 »

Oikein mielyttävä pörrö on   :inlove:

Hihii, kiitos! Mä tykkään kyllä siitä itsekin yllättävän paljon, vaikka pitkään olin mieltynyt tuohon täysin karvattomaan versioon itsestäni.
Tampere 22.4.

Keikat kalenterissa. Rakkaudesta lajiin.♥️

Poissa dirk

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #325 : Maaliskuu 30, 2026, 18:53:26 »
Posliini paras, trimmi melkein yhtä hyvä, siisti pörrokin maistuu, luomu saa jäädä  luolamiehille

Jos papparaisen syntymävuosi on tuo 1956 niin olisin mielelläni syntynyt silloin, kun olisi voinut elää 1970-luvun ja 1980-luvun kunnon pörröjen ihanan aikakauden.

Kyllä pörrö on paras. Varsinkin sellainen suihkun jälkeen pörheksi kuivunut. Luomu tai vähän siistitty, mutta ei paljoa enempää tarvitsisi ottaa poijes.

Poissa bushlover77

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #326 : Toukokuu 11, 2026, 16:17:33 »
Posliini paras, trimmi melkein yhtä hyvä, siisti pörrokin maistuu, luomu saa jäädä  luolamiehille

mitä eroa on siistillä pörröllä ja luomulla? ???

Siisti pörrö on ainakin hieman siistitty, kavennettu, jaehkä jopa vähän lyhennetty.

Luomuun ei ole koskettu ja karvat voi rehottaa vaikka sisäreisillä asti, niin leveänä, korkeana ja paksuna kuin vaan kasvaa.

Karvan kasvusta riippuen siis, täysin luomukin, voi olla harva/vähempi karvainen kuin siistitty pörrö. Mutta joskus täysin luomu voi olla valtavan kokoinen karvamatto, mitä siistitty pörrö taas ei voi olla.

Poissa massey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #327 : eilen kello 22:16:45 »
Paras on täysin luonnollinen, olkoot reisiä pitkin tai napaan asti. Samoin kainalot. Ei ole minulle mikään fetissi.

Poissa bushlover77

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #328 : tänään kello 16:40:19 »
Paras on täysin luonnollinen, olkoot reisiä pitkin tai napaan asti. Samoin kainalot. Ei ole minulle mikään fetissi.

100% samaa mieltä!

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #329 : tänään kello 16:52:41 »

100% samaa mieltä!

Ihan vain tuodakseni esiin toisenkin näkökannan, ettei y.o. saisi liikaa suosiota, paljas on paras. Kiitorata myös. Mutta, ei oikeasti haittaa, olen karvaisiakin pannut ja hyväksi todennut.  ;)

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #330 : tänään kello 17:21:02 »
Itse tykkään sellaisesta vähän siistityistä karvoituksista. Ei mikään ihan viidakko ole kiva. Katselen noita Ihanan Isan onlyfans videoita, ja minusta Isan karvoituskin on aivan täydellinen minun makuuni. Isa on kyllä ihan pakko nähdä livenä ja päästä panemaan. Nuo meikäläisen aikataulut on vaan nykyään sellaisia, että ei ole tullut vielä mahdollisuutta. Kerran Tallinnassa siinä vuosituhannen vaihteessa pokasin yhden kirgiisialaisen naisen venäläisten pitämässä discobaari-bordelli-saunabaari Tulvesissa. Olen siitä paikasta kirjoittanut parikin kertaa. No se oli minun vakiopaikkani Tallinnassa, jossa kävin siihen aikaan pari kertaa kuukaudessa. Ystävystyin venäläisen omistajan ja henkilökunnan kanssa, ja minulla oli siellä aina mukavaa ja turvallista pelata ja touhuta. Siellä oli sellainen kiva saunaosastokin, jonne henkilökunta tilasi naiset selänpesijäksi. Siellä discossa kävi kyllä paljon iltaisin bilettämässä ihan tavallisiakin venäläisiä nuoria naisia ja muitakin kansallisuuksia. Yritin tietysti aina iskeä niitä kaunottaria vaatimattomalla venäjän kielelläni, vaikka menestys ei ollutkaan kovin hyvä. Mutta muutaman kerran tärppäsikin. Tämä kirgiisialainen nainen on jäänyt kyllä hyvin mieleen. Hän oli hyvin kaunis eksoottisen näköinen neiti. Tykkään sellaisista persoonallisen kauniista naisista, jotka eivät ole mitään standardi missejä. Meillä oli mukava ilta. Juotiin, syötiin ja tanssittiin. En juonut sillä kertaa itseäni kovin humalaan. Kirgiisialainen oli hotellissani yötä. Hän oli hyvin tummatukkainen ja hänen häpykarvoituksensa oli kuin teräsvillaa. En ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. Silittelin aamulla sängyssä naisen tuuheaa häpykarvoitusta ja mieleeni tuli entisen appiukon ajokoiran silittäminen. En jäänyt miettimään entisen appiukon ajokoiraa, vaan levitin häpyhuulet. Kirgiisialaisen pillu oli märkä. Siis todella märkä. Hyppäsin pukille ja nainen työnteli vastaan. Kietoi jalkansa ympärille ja vaikersi. Kirgiisialainen on jäänyt hyvin mieleen. Hän oli jotenkin todella nasta. Hyvä ihminen  :).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #331 : tänään kello 17:43:12 »
^Ei helvetti. Se paikka oli Melekes eikä Tulves. Hyvä että huomasin. Se Tulves oli samalla kerrostalojen sisäpihalla kuin Melekeskin, mutta Tulves oli jukskuur eli parturi. Todellisuudessa Tulves oli bordelli. Oli siellä kyllä parturintuolikin ja ne muut vermeet, mutta en minä kyllä koskaan yhtään parturoitavaa asiakasta siellä nähnyt. Saattoihan siellä tietenkin joku hiuksensakin käydä leikkaamassa. Tulvesia piti keski-ikäinen kyllästyneen näköinen nainen, joka poltti röökiä ketjussa ja tuijotti matkatelevisiosta jotakin saippuasarjaa. Televisio pauhasi täysillä. Takahuoneessa oli hulppea saunaosasto isoine uima-altaineen ja kaikkine mukavuuksineen. Tämä nainen tilasi sinne selänpesijät sellaisesta suuresta katalogista. Hän kysyi, että minkälaisia naisia sillä kertaa halusin ja soitteli sitten menemään. Kohta naisia tuli ehdolle 2-5 joista sai valita saunakaveriksi niin monta kuin halusi. Siellä Tulvesissa ja Melekesissä kiersivät kyllä paljolti samat naiset. Mutta se siitä Tulvesista  :).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #332 : tänään kello 18:25:54 »

Lisa Annilla kiva siistitty kolmio.