Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alapään karvoitus  (Luettu 70284 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #60 : Huhtikuu 17, 2020, 11:40:20 »
^ Parisuhdeseksissä joutuu varmasti väistämättäkin törmäämään tuohon sänkeen, ainakin jos vähänkään haluaa harrastaa spontaania kiihkeää seksiä. Tietenkin jos parisuhdeseksi on sitä että mimmin pitää pari tuntia ennen panoa alkaa kiillottamaan paikkoja niin sitten asia on eri. Voi olla aika lyhyt parisuhdekin silloin

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #61 : Huhtikuu 17, 2020, 11:53:15 »
Näin juuri. Nimenomaan silloin kun se seksi kiinnostaa ja sitä on saatava usein, ei sänki, meikittömyys, menkat tms ole esteenä, ne kun kuuluvat elämään. Parisuhteessa mies saa hyväksyä minut karvoineni. 

Maksullinen seksi tietty eri juttu.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #62 : Huhtikuu 17, 2020, 12:05:05 »
Kyllä kunnon luomu pöheikkö on vaan kiihoittava. Ei aavikossakaan mitään vikaa ole, se on vaan niin jo nähty.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #63 : Huhtikuu 17, 2020, 12:36:54 »
Sänki ja hygienia ei liity toisiinsa mitenkään. Tuo kolmion alue ei itselläni ainakaan kestä jatkuvaa höyläämistä vaikka kaikki vippakonstit on yrittänyt ja noin pieni kolmiokin vaatii ympäriltä höyläilyä, jolla saa helposti näppyjä ja sisäänpäin kasvaneita karvoja. Ihoni ei kestä karvanpoistovoiteita ja sokerointi oli tarpeeksi tappavan tuntuista säärillekin. Häppäreiden aluetta voi kyllä höylätä ihan huoletta. Kivahan se olisi pitää täydellisen siistiä karvoitusta päivittäin..

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #64 : Huhtikuu 17, 2020, 12:56:18 »
Pohdin tuossa eilen suihkussa, että pitäisiköhän sitä laittaa Luomupöheikköä tarjolle sit kun palailen takaisin duuniin. Oon kerennyt kasvaa jo sellainen karanteeni tuhero🤔🙈 On sellainen harvinaisuus joka voisi olla hetken saatavilla😋
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #65 : Huhtikuu 17, 2020, 12:57:56 »
Pohdin tuossa eilen suihkussa, että pitäisiköhän sitä laittaa Luomupöheikköä tarjolle sit kun palailen takaisin duuniin. Oon kerennyt kasvaa jo sellainen karanteeni tuhero🤔🙈 On sellainen harvinaisuus joka voisi olla hetken saatavilla😋

Karanteeni tuhero😍😍. Kannatan👍

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #66 : Huhtikuu 17, 2020, 13:20:20 »
Pohdin tuossa eilen suihkussa, että pitäisiköhän sitä laittaa Luomupöheikköä tarjolle sit kun palailen takaisin duuniin. Oon kerennyt kasvaa jo sellainen karanteeni tuhero🤔🙈 On sellainen harvinaisuus joka voisi olla hetken saatavilla😋

Suihkussa mäkin yleensä pohdin naisten alapään karvoituksia...😉 Mut asiaan, toi "karanteeni tuhero" kuulostaa kyl aika spessulta 👍
Amator

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #67 : Huhtikuu 17, 2020, 13:50:13 »
Pohdin tuossa eilen suihkussa, että pitäisiköhän sitä laittaa Luomupöheikköä tarjolle sit kun palailen takaisin duuniin. Oon kerennyt kasvaa jo sellainen karanteeni tuhero🤔🙈 On sellainen harvinaisuus joka voisi olla hetken saatavilla😋

Tuota...okei, mä kannatan tätä ajatusta nyt seuraavaan kimppaan asti - sitten varaan itselleni oikeuden olla toista mieltä ;D

Mutta ai hitsi, edelleen mua niin harmittaa ettei mulle tuu mitään kunnon pöheikköä vaikka kuinka koittaisi kasvattaa. Oon kade!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #68 : Huhtikuu 17, 2020, 13:55:28 »
Alapään karvoitus on niitä harvoja asioita, joissa siviilinaiset päihittävät maksulliset. On vuosikausia siitä kun olen palveluntarjoajalla viimeksi nähnyt oman makuni mukaisen eli siistiksi trimmatun luonnollisen karvoituksen. No, kaikkea ei voi saada mutta aika paljon kuitenkin.  8)

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #69 : Huhtikuu 17, 2020, 23:24:12 »
Sänki ja hygienia ei liity toisiinsa mitenkään.
Ei niin, mutta sellainen mielikuva siitä silti tulee, jos pitää jotain jalkojen välissä olevaa parransänkeä alkaa nuolemaan. Tai ei voi sanoa että "pitää alkaa", koska mielellänihän minä sitä nuoleskelen vaikka koko alue olisi kuurattu hiekalla, muta arvostan silti enemmän kunnon posliinia.

Tasa-arvon nimissä pyrin pitämään myös oman karvoituksen sellaisena ettei kenenkään tarvitse sylkeä karvoja suusta tai kärsiä tarpeettomasta pistelystä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #70 : Huhtikuu 17, 2020, 23:45:03 »
Sänki on kyllä todella epämiellyttävä nuollessa. Oikein antaumuksella kun painaa naama edellä menemään, niin kyllä siitä kivan punoituksen saa suun ympärille ;D

Posliini tai siisti pörrö on pop👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Make2004

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #71 : Huhtikuu 18, 2020, 06:09:37 »
Posliinia on vaan niin mukava syödä ja ahmia. Kiitorata toimii kyllä myöskin
Gimme that Hot Stuff🔥

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #72 : Huhtikuu 24, 2020, 13:12:18 »
Pohdin tuossa eilen suihkussa, että pitäisiköhän sitä laittaa Luomupöheikköä tarjolle sit kun palailen takaisin duuniin. Oon kerennyt kasvaa jo sellainen karanteeni tuhero🤔🙈 On sellainen harvinaisuus joka voisi olla hetken saatavilla😋

Tuota...okei, mä kannatan tätä ajatusta nyt seuraavaan kimppaan asti - sitten varaan itselleni oikeuden olla toista mieltä ;D

Mutta ai hitsi, edelleen mua niin harmittaa ettei mulle tuu mitään kunnon pöheikköä vaikka kuinka koittaisi kasvattaa. Oon kade!

Ei tuota sellaiseksi kunnon pöheiköksi voi kyllä kutsua 🤣... Mut lupaan päästä eroon siitä ennen seuraavaa kimppaa 🙈😘
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #73 : Huhtikuu 27, 2020, 01:36:35 »
Kyllä karvatussut ovat nykypäivänä harvassa. Täysin aliarvostettu, katoava luonnonvara.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #74 : Huhtikuu 27, 2020, 07:08:10 »
Olen seurannut tilannetta täällä jonkun aikaa niin eikös muitakin ole kuin minä, luomulla karvoituksella.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #75 : Huhtikuu 27, 2020, 08:55:29 »
Oletteko tytöt koskaan ajatellut ns.pilluperuukkia.

Pitäisi tietysti sopiva kiinnitysaine löytää millä ryijymaton saa kiinni. Mutta tää toimii Penoille ihan yhtä hyvin kun - pillu märäksi liukkarilla temppu
Why so fragile?

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 217
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #76 : Huhtikuu 28, 2020, 09:14:43 »
"Pöheikkö" ei herätä mitään positiivista mielikuvaa, mutta sen sijaan siistitty ja huoliteltu karvoitus, esim. kiitorata on kivempi kuin posliini.
Sääri- ja sukkisfani

Poissa Quif

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #77 : Huhtikuu 28, 2020, 15:22:38 »
Vanhan liiton miehenä olen aina(?) pitänyt tuuheasta tummasta puskasta. Nykyisin tyydytän tätä puskan kaipuutani afrikkalaisen vakkarinaisen seurassa. Luontaiset edellytykset suomalaisittain aivan käsittämättömän upeaan djungeliin ovat ilmeiset.
Muutenkin kaikin puolin ensiluokkaista panoseuraa.

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #78 : Huhtikuu 28, 2020, 19:18:20 »
Olisi taivaiden täyttymys saada tähän ketjuun lisää kuvamateriaalia, arvon ruusut.  :-*

Poissa bushlover77

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #79 : Toukokuu 21, 2020, 10:43:43 »
  Täysin naturaali ehdottomasti paras. Trimmattu myös mieleen, periaatteella mitä enemmän, sen huonompi. Pääasia että edes jotain on jätetty. Tumma väri myös korostaa kivasti.
  Pakaste broileri iso turn off. Mutta samalla myös suuri rahansäästäjä, kun edes pientä karvoitusta ei nykyään tunnu löytyvän muualta kuin siviilipuolelta.