Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alapään karvoitus  (Luettu 70087 kertaa)

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #260 : Huhtikuu 05, 2022, 17:36:15 »
Mistä löytyy kunnon tuhero, jossa olisi karvoja, kuin hatussa? Tai edes jonkin verran

Munlainen tumma puska vai onko väritoivomus?

Poissa MarkoX

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #261 : Huhtikuu 05, 2022, 18:51:02 »
Kyllä täysin ajelematon, tuuhea, tumma/tummahko häpykarvoitus naisella on aivan ehdoton suosikki!  :inlove:  :wanker:  :behind:

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #262 : Huhtikuu 05, 2022, 18:53:18 »
Odotan sitä päivää kun munankarvani ovat harmaantuneet ja sitten varaa ajan hottispuumalta.

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #263 : Huhtikuu 05, 2022, 19:07:07 »
Mistä löytyy kunnon tuhero, jossa olisi karvoja, kuin hatussa? Tai edes jonkin verran

Munlainen tumma puska vai onko väritoivomus?

Värillä ei väliä :P

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #264 : Huhtikuu 10, 2022, 15:41:30 »
Mä en oikein ole ikinä nauttinut alapään sheivaamisesta, joten oon päättänyt pitää karvoitukseni useimmiten kiharaisena. :) Siistin sitä hieman reunoilta ja pituudesta, ettei nyt ihan reisille roiku :D

Moni on huokaissut haltioissaan päästessään riisumaan mun alushousut, ja tykkään itsekin kyllä varsinkin siitä näystä, kun oon tosi märkä, ja tummien kiharien välistä paistaa sellanen todella ihana vaaleanpunainen ja kosteanvaluva vulva  :inlove:
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #265 : Toukokuu 16, 2022, 08:44:05 »
Mä en oikein ole ikinä nauttinut alapään sheivaamisesta, joten oon päättänyt pitää karvoitukseni useimmiten kiharaisena. :) Siistin sitä hieman reunoilta ja pituudesta, ettei nyt ihan reisille roiku :D

Moni on huokaissut haltioissaan päästessään riisumaan mun alushousut, ja tykkään itsekin kyllä varsinkin siitä näystä, kun oon tosi märkä, ja tummien kiharien välistä paistaa sellanen todella ihana vaaleanpunainen ja kosteanvaluva vulva  :inlove:

No mutta siinäpä kannatettavia ajatuksia nuorelta naiselta . Siistitty karvakolmio joka paljastuu pikkuhousuista on todella ihanan houkutteleva näky , huumaava on se tunne jos pääsee siihen kasvonsa painamaan .  :wanker:

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #266 : Kesäkuu 15, 2022, 12:16:32 »
Itse tykkään sokeroituttaa alapään säännöllisesti, jättäen sen kiitoradan. Pimppi-karvojen ajelu ainakin itselle on aivan nou-nou. Siitä seuraa vain inhottava pistelevä sänki, ihon ärtymistä ja näppyjä, jotka eivät ole kovin eroottisia. :D

Minusta kaikki miesten alapäät ovat ihania ja mun mielestä tärkeintä on, että kukin toimii sen mukaan, mikä itsestä tuntuu parhaalta itselle. Toki hygieniasta on muistettava pitää huoli. Täytyy myöntää, että mulla on "pienoinen" fetissi miesten kehon karvoitukseen. ❤️ Mutta se ei poista sitä, ettenkö nauttisi ihan kaikenlaisten kehojen käsittelystä.

Tää on nyt tosi naivia varmaan, mutta mun mielestä jokainen keho ja pippeli, sekä kivekset ovat omalla yksilöllisellä tavallaan ihania. Mmmmh. 😌 Naisten vartaloista puhumattakaan!
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Papparainen56

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #267 : Kesäkuu 15, 2022, 12:34:18 »
Suuseksistä pitävänä tykkään eniten karvattomasta alapäästä. Sokeroitu tai hyvin sheivattu on mun mieleen. Oma alapääkin aina sheivattu perskarvoja myöten. Mieluiten ottaisin vahauksen tai sokeroinnin mutta ainakaan itse en sitä hommaa hallitse…ja ehkä vähän jänistääkin 🤣
Ryhmysauva tanassa …

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #268 : Kesäkuu 15, 2022, 12:57:42 »
Pimppi-karvojen ajelu ainakin itselle on aivan nou-nou. Siitä seuraa vain inhottava pistelevä sänki, ihon ärtymistä ja näppyjä, jotka eivät ole kovin eroottisia. :D

Mulla oli sama, mutta en pitänyt sokerointiakaan vaihtoehtona, koska silloin joutuu kasvattamaan sänkeä jonkin aikaa. Ostin IPL-laitteen ja toimii! Nyt on aina näpytön ja siisti sileä alakerta, ja sitä laitetta ei enää ole tarpeen käyttää kuin kerran kuussa. Kiitoradan jätin minäkin :)

Poissa bushlover77

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #269 : Kesäkuu 20, 2022, 10:54:09 »
Tuuhea fullbush on paras, vaikka mistään ei enää löydy. Jos jostain löytyisi sheivaamatonta, olen heti käytettävissä. Mitä karvaisempaa, sen parempaa. Mutta nykytilanteessa kelpaa siistitytkin, kunhan karvoja on edes jonkun verran 🥰

Poissa bushlover77

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #270 : Kesäkuu 20, 2022, 11:35:53 »
Jos pk- seudulta löytyy kiharakarvaista, tai muuten vaan tuuheaa tussua, niin laitathan viestiä ha sovitaan treffit!

Poissa MarkoX

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #271 : Kesäkuu 20, 2022, 12:43:51 »
Tuuhea fullbush on paras, vaikka mistään ei enää löydy. Jos jostain löytyisi sheivaamatonta, olen heti käytettävissä. Mitä karvaisempaa, sen parempaa. Mutta nykytilanteessa kelpaa siistitytkin, kunhan karvoja on edes jonkun verran 🥰

Olen täysin samaa mieltä kanssasi..tuuhea fullbush on ehdottomasti se paras!!  :inlove:

Poissa MarkoX

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #272 : Kesäkuu 20, 2022, 12:45:55 »
Jos pk- seudulta löytyy kiharakarvaista, tai muuten vaan tuuheaa tussua, niin laitathan viestiä ha sovitaan treffit!

Tsekkaapa Karo naapurisivustolta..itsekin olen menossa Karon luokse heti kun aikataulut saadaan sopimaan!

Poissa bushlover77

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #273 : Kesäkuu 20, 2022, 14:51:01 »
Joo, raporteista luin että tuuheaa full bushia olisi tarjolla. Varasin heti ajan kun huomasin 😍

Poissa dirk

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #274 : Kesäkuu 28, 2022, 11:20:39 »
Karo löytyi! Herranjumala  :inlove:

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #275 : Heinäkuu 15, 2022, 10:49:12 »
Aina luomu  :inlove:

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #276 : Heinäkuu 15, 2022, 11:13:28 »
Amator

Poissa MarkoX

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #277 : Heinäkuu 15, 2022, 15:53:15 »
Aina luomu  :inlove:

Erittäin kaunista ja kiihottavaa! Aivan täydellistä!  :inlove:

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #278 : Heinäkuu 15, 2022, 17:14:33 »


Aina luomu  :inlove:
😱
Siitä onkin aikaa kun Luomun kimppuun on päässyt 🤪
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2022, 16:48:16 kirjoittanut Mummo »
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6630
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #279 : Heinäkuu 15, 2022, 18:22:07 »
Aina luomu  :inlove:

No nyt on upea pörrö, jestas sentään!  :inlove:
Pörrö on aina plussaa