Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alapään karvoitus  (Luettu 69642 kertaa)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #200 : Tammikuu 17, 2021, 11:05:50 »
Ja väliin pieni kevennys :D

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #201 : Tammikuu 17, 2021, 11:43:28 »
Tämän ketjun jos selaa läpi, huomaa, että ihan kaikenlaisille karvoille ja karvattomuuksille löytyy kannattajansa. Hyvä siis, että tarjolla on erilaisia variaatioita, joista ostaja voi valita.  :)

Pakko tosin todeta, että ihan aniharvoin ostaja on multa aikaa varatessaan karvoista kysynyt, joten uskaltaisin väittää, että itseasiassa karvoja enemmän miehiä kiinnostaa pillu  :P

Ja jos tapaamisilla jotain on mun karvoista sanottu, niin nimenomaan positiivista palautetta siitä, että en ole posliini, vaan niitä karvoja löytyy. :) (Kummulta trimmattu, alta ajeltu.)
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #202 : Tammikuu 17, 2021, 11:44:46 »
^^ Hyi saatana! Aamupala tuli ylös. Reaktio oli siis aito.

Peltomyyrille nannaa...

^ Ei oo tarvinu kysellä ku luoja on säästänyt ryijymatolta. Alan kyselee sit heti ku eka tulee vastaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 17, 2021, 11:49:59 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #203 : Tammikuu 17, 2021, 13:03:35 »
Niin kauan Nimara, kun sä et osta seksiä naisilta, niin on erikoista, että kollegoiden karvatilanne sua näin paljon kiinnostaa.

Eikä vaan huorien, jollei jotain mökin mummelia lasketa, niin en vaan ymmärrä kellään naisella karsean näköisiä karvamajavia sen enempää kun kainalokarvapehkoja. Minun mielipide, sinäkin saat pitää omasi :-*

Poissa MarkoX

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #204 : Tammikuu 17, 2021, 13:50:13 »
Mulla on luomupuska ja pysyy. Enemmän on ollut niitä, jotka ovat erikseen kehuneet karvoja kuin niitä jotka eivät tykkää.

Ja toivottavasti ne, joille se posliini on tärkeä niin kysyvät aina etukäteen. Multa ei ainakaan saa sen takia rahaa takaisin ;D

Upeaa! Ja hienoa että kehuvat. Niin pitääkin  :-)

Kerrassaan hienoa, että kehuja tulee.. Näinhän se kuuluu ollakin! :kiss:

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #205 : Tammikuu 17, 2021, 18:02:53 »
Herättääpä aihe tunteita joissain :D Saatan olla laiska huora, vaikka mulla ei säärissä tai kainaloissa karvoja olekaan ja kiitorata jalkojen välissä. Posliiniks en usko ajavani itseäni koskaan, koska tykkään niistä vähistä karvoista enkä itseäni myöskään posliinina mainosta. On myös iho- tai karvalaatu sellainen, etten jokapäiväisellä ajelulla itsestäni sileää saisikaan (tai sit en osaa ja oon laiska).

Anyway, mulla on kokemusta sekä pienen kaupungin että Helsingin saleista/uimahalleista ja kyllä se posliinius tosiaan leviää kaupungeista, mutta mun näkemyksen mukaan karvat ja kiitoradat on yleistyny.

Musta nimenomaan tuntuu et karvakolmiot on tehnyt uuden tulemisen, jossain vaiheessa kaikkien piti olla niin posliinia, mutta nykyisin karvoja näkee enemmän.
Oih, ja mä oon vaan kade just kunnon nätille tuuhealle käkkäräkolmiolle...mulle ei vaan koskaan oo tullu sellaista, liian vähän karvaa. Joten tyydyn kiitorataa. Mutta oikeesti salaa haaveilen kunnon majavasta. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #206 : Tammikuu 18, 2021, 13:30:47 »
Ja väliin pieni kevennys :D

Ryobin akku pensasleikkuri mukaan visiitille🤣🤣
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #207 : Tammikuu 18, 2021, 13:50:34 »
Ja väliin pieni kevennys :D

Ryobin akku pensasleikkuri mukaan visiitille🤣🤣

No joku "jaukaus" tuohon keskelle kyllä pitäis saada ainakin alkuun🤔

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #208 : Tammikuu 18, 2021, 14:46:39 »
Tärkeintä on puhtaus! Kunhan on fressi ja raikas silloin ei ole niin väliä vaikka on karvoja.
Ja toiseksi kunhan sitä saa nuolla ja antaa kielihoitoa.
Just love it!
Kerran kävi niin eräs kypsä todella seksy blondin kanssa jolla oli karvoitus eikä sitä poistanut. Joku kerta oltiin tavattu, nuoltu ja pantu... sitten kerran olikin enää karvakolmio... kuulema vielä herkemmin nautti kielestä...

Poissa Varpu

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #209 : Tammikuu 25, 2021, 14:24:30 »
Onpas paljon todella lapsellisia pellejä täällä :)
Mielipiteitä saa olla, mutta en ymmärrä tarvetta haukkua muiden valintoja, joilla ei ole mitään vaikutusta itseen.

Ja kun sekin kerran on niin monelle aikuiselle epäselvää: karvoilla on tarkoituksensa, ilma liikkuu, eikä bakteerit pääse suoraan pilluun. Karvainen pillu on siten periaatteessa puhtaampi, mutta eiköhän kaikki suihkussa käy kuitenkin.

Taianomainen Varpu Vaasasta

Poissa jeru

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #210 : Tammikuu 25, 2021, 14:50:47 »
Posliini aamupaivään, kiitorata iltaan ja sitten metsikköön yöksi, vaikka ulvomaan.
"kärsitty päivä on hukattu päivä"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #211 : Tammikuu 25, 2021, 14:52:05 »
^ Hyvä pointti!
Pimeässä yössä se karvainenkin menettelee kunhan ei tarvitse nuolla niitä kuuluisia " kusen polttamia pillunkarvoja "

Onpas paljon todella lapsellisia pellejä täällä :)

Hyvä että sait juonesta kiinni.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2021, 14:55:36 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #212 : Tammikuu 25, 2021, 15:24:39 »
Onpas paljon todella lapsellisia pellejä täällä :)

Totta,koitetaan ryhdistäytyä ;)

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #213 : Maaliskuu 12, 2021, 18:47:42 »
Ihanaa, että luin tätä ketjua. Alalle palaavana olen miettinyt, pitääkö alkaa sheivata pillukarvoja, vaikka vihaan sheivaamista yli kaiken. Tämän ketjun perusteella vaikuttaa, että yllättävän moni itse asiassa jopa toivoo niitä karvoja. Ei ole ihan täysin luomupusikko itsellänikään, mutta trimmattu.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6496
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #214 : Maaliskuu 12, 2021, 19:58:56 »
Ihanaa, että luin tätä ketjua. Alalle palaavana olen miettinyt, pitääkö alkaa sheivata pillukarvoja, vaikka vihaan sheivaamista yli kaiken. Tämän ketjun perusteella vaikuttaa, että yllättävän moni itse asiassa jopa toivoo niitä karvoja. Ei ole ihan täysin luomupusikko itsellänikään, mutta trimmattu.

Kyllä pimppikarvoitus on erittäin tervetullutta, suorastaan toivottua! Minäkään en ymmärrä, miksi alapää pitäisi ajella paljaaksi, trimmattu mirrihän on maailman seksikkäin näky.

Oon tavannut tässä skenessä kotimaisia palveluntarjoajia ikäväliltä 18-27 eikä ainakaan toistaiseksi yhdelläkään ole ollut karvoitusta. Ei kertaakaan. Pelkkää posliinia vain ja kyllähän se harmittaa. Jos karvapimppi olisi ostettavissa oleva palvelu, maksaisin ilomielin extraa.

Eräs näistä palveluntarjoajista kertoi asiaa ihmetellessäni, ettei hän pystyisi tekemään työtään karvallisena, koska asiakkaat haluavat posliinia. Ikävä tietysti itse kuulua vähemmistöön.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #215 : Maaliskuu 13, 2021, 09:29:07 »
Ehkäpä sitä voi sitten koittaa jopa haalia näitä karvoista enemmän pitäviä asiakkaita itselleen, jos kerran karvallisista tussuista on alitarjontaa. :D En ole vielä ilmoitusta tehnyt itsestäni minnekään, mutta pitänee tässä lähiaikoina tehdä. Kaipa asian voi jo siinä mainita lyhyesti.

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 216
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #216 : Maaliskuu 15, 2021, 12:48:26 »
Ihanaa, että luin tätä ketjua. Alalle palaavana olen miettinyt, pitääkö alkaa sheivata pillukarvoja, vaikka vihaan sheivaamista yli kaiken. Tämän ketjun perusteella vaikuttaa, että yllättävän moni itse asiassa jopa toivoo niitä karvoja. Ei ole ihan täysin luomupusikko itsellänikään, mutta trimmattu.

Pidä tuo mitä sinulla on. Ei syytä sheivata.
Sääri- ja sukkisfani

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #217 : Maaliskuu 15, 2021, 12:59:21 »
Trimmattu ja poslari ihan yhtä hyviä :-*

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #218 : Maaliskuu 15, 2021, 13:46:04 »
Omasta mielestäni siisti karvakolmio jalkovälissä on ihan söpö.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #219 : Maaliskuu 15, 2021, 14:01:21 »
Omasta mielestäni siisti karvakolmio jalkovälissä on ihan söpö.

Tai sillee trimmaa et siinä lukee Lifti was here.
Why so fragile?