Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alapään karvoitus  (Luettu 69629 kertaa)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #20 : Elokuu 11, 2019, 17:59:08 »
Täysin sheivattu on mieluisin ja kyllä se kiitoratakin aika sexyn näköinen on  :P Täysin koskematonta puskaa en ole ikinä nähnyt, en edes siviilissä  :o Itse olen aina trimmerillä ajellut karvoituksen ainakin pallit ja varren. Tuossa tietysti tahtoo se sänki jäädä, joten olen koittanut ympäriltä vähän pidemmäksi jättää.

Muutama täysin koskematon puska tullut siviilissä vastaan ja ehkä just siksi tykkään kun sihteerilillä on posliini tai pikku kiitorata 😋

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #21 : Elokuu 11, 2019, 18:12:43 »
Kuuntelin joku kesä sitten n 35-vuotiaiden keskustelua paatilla Aurajoessa. Toinen kertoi uudesta parikymppisestä tyttöystävästään, joka oli täysin posliini. Mies oli pyytänyt naista kasvattamaan vähän karvaa, jolloin tyttö oli parahtanut ”ei, apua, mulla ei koskaan ole ollut karvoja!”

Minä olen ns vanhan liiton naisoletettu. Siistitty ja karvainen, mulla on aina ollut karvat.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #22 : Elokuu 11, 2019, 18:45:26 »

Toisilla posliini on ollut kaunis katsella mutta ehkä kuitenkin sievin on mielestäni trimmattu ’kiitorata’. ...Nyt kun oikein muistelen niin onhan siinä täysin luonnonmukaisessa puutarhassa tiettyä maaseuturomantiikkaa, vai onkohan aika kullannut muistot mene ja tiedä ;)
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #23 : Elokuu 11, 2019, 18:50:40 »
Posliini on se juttu, kiitoratakin on ok. Karvapehkot ei ole mun juttu, niitä näki siviiliseksissä aikanaan aivan riittävästi.
 :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #24 : Elokuu 11, 2019, 18:52:07 »
^^"maaseutu romantiikkaa"  ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #25 : Elokuu 11, 2019, 19:14:25 »
^
No jos heinäladossa pääsee pinppaa lipaisemaan, ei se reuhkakaan niin ehkä häiritsisi... :D ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #26 : Elokuu 11, 2019, 19:32:22 »
Posliini ja kiitorata on "helpompia" nuoltavia, pääsee jotenkin esteettömämmin pyhän lähteen ääreen. Täydessä karvoituksessa on kyllä oma viehätyksensä, kyllä rämemajavatkin nuollaan! Eli kaikki käy.  :P
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #27 : Elokuu 11, 2019, 19:34:56 »
^
No jos heinäladossa pääsee pinppaa lipaisemaan, ei se reuhkakaan niin ehkä häiritsisi... :D ;D

Taitaa vähän niin kuin kuulua asiaan ;)

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #28 : Elokuu 11, 2019, 20:24:41 »
sitä on jo niin tottunut posliiniin, että jos eteen tulisi ruokkoamaton rämemajava,
sitä lähtisi varmaan karkuun. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #29 : Elokuu 12, 2019, 10:11:34 »
sitä on jo niin tottunut posliiniin, että jos eteen tulisi ruokkoamaton rämemajava,
sitä lähtisi varmaan karkuun. ;D

Kyllä sullekin siinä tilanteessa tulisi nuoruus mieleen ja painaisit taas menemään kuin teinipoika ;-)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Simi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #30 : Elokuu 12, 2019, 10:35:30 »
Ennenvanhaan synnyttiin "karvahattu päässä", mutta nykyään näkee huomattavan paljon kaljuja miehiä. Johtuukohan se tuosta naisten alakerran karvattomuudesta. Tirsk

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #31 : Elokuu 13, 2019, 14:48:33 »
Ehdottomasti kummulla kolmio tai kiitorata ja paljaat huulet.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #32 : Elokuu 15, 2019, 21:27:56 »
Kuuntelin joku kesä sitten n 35-vuotiaiden keskustelua paatilla Aurajoessa. Toinen kertoi uudesta parikymppisestä tyttöystävästään, joka oli täysin posliini. Mies oli pyytänyt naista kasvattamaan vähän karvaa, jolloin tyttö oli parahtanut ”ei, apua, mulla ei koskaan ole ollut karvoja!”

--

Musta tää on itse asiassa aika surullista. Ollaan vieraannuttu omasta kehosta ja sen luonnollisuudesta näin paljon.  :(
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #33 : Elokuu 15, 2019, 22:31:43 »
Ite tykkään kyl eniten karvaisesta, mahdollisimman luonnollinen puska on kyllä paras. Onko sellaista kellään palveluntarjoajalla?
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #34 : Elokuu 15, 2019, 22:59:58 »
Varmaan nykyajan Länsimaalainen ilmiö se, että alapääkarvoituksesta ei oikeen pidetä. Moni nuori nykyään varmaan säikähtää, jos näkee luonnollisen pimppakarvoituksen, surullista. Tykkään tässäkin niin japanilaisesta kulttuurista. Oon kuullut että sielä on naisia jotka käyttää alapääperuukkia, jos karvoitus ei luonnostaan ole tarpeeksi rehevä! :) Itelle se karvoitus ei kuitenkaan ole kovin merkityksellinen juttu, mutta kyllä luonnollisuus on aina kaunista.
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #35 : Elokuu 17, 2019, 10:58:44 »
Posliini on pop. Sitä on mukava nuolla ja kosketella kun ei mene kokoajan karvoja kurkkuun. Kiitorata kelpaa myös, mutta sellaiset räme majavat jätän kyllä muille.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa miq

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #36 : Elokuu 18, 2019, 17:30:54 »
Mä tykkään eniten täysin luonnontilaisesta. Kyllä, minä myös nuolen luonollista pusikkoa. Isoin haaste tässä taitaa olla se, että pusikko tulee bikinirajojen ulkopuolelle. Yleisesti minulle toimii aina karvaisempi vaihtoehto. Toisaalta en posliinista kieltäydy.

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #37 : Elokuu 18, 2019, 19:11:16 »
Tämäkin vois olla kuvaketju. Vink vink.

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #38 : Elokuu 18, 2019, 20:31:16 »
Pieni kiitorata itelle ykkönen ja posliini hyvänä kakkosena.
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alapään karvoitus
« Vastaus #39 : Syyskuu 01, 2019, 14:03:07 »
Ihan on edelleen biiveri, rämemajava, luomu, you name it. Miehet tehköön kuten tykkää, mutta se näyttää kyllä koomiselta jos karvaisella miehellä napottaa paljaaksi ajeltu tappi keskellä metsää.