Luomu
Täydellisen kaunista ja erittäin kiihottavaa! Toivoisin, että yhä useammalta naiselta löytyisi täysin ajelematon häpykarvoitus.
Uutiset:
								MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Luomu
								namnam

Nauttii muiden arvostusta
						Vaikuttaako karvoituksen määrä tuntumaan kun tulee nuolluksi? Olettaen tietysti, että lipoja kohdistaa huomiota muuallekin kuin keskelle.
								Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä

MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä

MarkoX

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Luomu
Lomakuvaa viime viikolta

namnam

Lomakuvaa viime viikolta
Tuo kroppa on tuttu vuosien takaa, mutta edelleen upea! Siitä 10 pistettä!
Mitä tuohon karvoitus-asiaan tulee, niin periaatteesa ei väliä onko posliini vai karvoitus, mutta raapiva sänki käy pahasti kielelle. Ei kiva. Se tuossa karvoituksessa on ikävä, että joskus niitä karvoja irtoilee kesken puuhastelun ja sit niitä koittaa salaa kalastella suustaan.. Vie hetkeksi keskittymisen.
. Ja eiks hammaslangat ole kaupanpäällisiä  
 Lomakuvaa viime viikolta
Mitä tuohon karvoitus-asiaan tulee, niin periaatteesa ei väliä onko posliini vai karvoitus, mutta raapiva sänki käy pahasti kielelle. Ei kiva. Se tuossa karvoituksessa on ikävä, että joskus niitä karvoja irtoilee kesken puuhastelun ja sit niitä koittaa salaa kalastella suustaan.. Vie hetkeksi keskittymisen.
Kiitos, itse asiassa olen tikimmässä kunnossa nykyään... Sä et muista ihan oikein. Ja eiks hammaslangat ole kaupanpäällisiä

ok, koskas niitä ilmaisia hammaslankoja pääsee keräilemään? 
								Poikamies88

Kelpo kaveri

namnam

Lomakuvaa viime viikolta
Kiitos, itse asiassa olen tikimmässä kunnossa nykyään... Sä et muista ihan oikein. Ja eiks hammaslangat ole kaupanpäällisiä
No itseasiassa koitin zoomailla noita sun muitakin kuvia ja jäin miettimään että olikos se sun vatsa noin tiukka silloin aikanaan.. Ei sillä, hyvä se oli silloinkin mutta nyt suorastaan kadehdin..![]()
ok, koskas niitä ilmaisia hammaslankoja pääsee keräilemään?
								kilikello

Huikea tyyppi

kilikello

Huikea tyyppi
						^oletko kokeillu sokerointia?Joskus itse youtube-ohjevideolla ja jollain epäilyttävällä valmismassalla; tuloksena oli karvainen tuhero, sokeriset sormet ja möhnäinen suihkun lattia..
 Varmaan ihan käypä keino jos saa tekniikan pelaamaan, luulen kyllä että silti aika kivulias kuten muutkin karvat kokonaan pois repivät menetelmät.
								Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

Pimppa oli yli viikon telakalla, vaan mitä sitä ei kokeilisi edes kerran, no kaivoon hyppäämistä ei vielä ole tullut kokeiltua.