Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Lorena helsinki jos tykkää kuumasta seksistä
Breye:
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Heinäkuu 23, 2021, 16:54:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Breye - Heinäkuu 23, 2021, 16:46:32 ---
Oliko sulla puolen tunnin aika vai?
--- Lainaus päättyy ---
Puolikas oli
--- Lainaus päättyy ---
Toivottavasti sanoit eukolle, että sulla on vielä puolet aikaa tikata ja sitten kunnon rynkytystä loppuun asti.
Näissä ulkkari liukuhihnoissa on se huonopuoli monenmuun ohessa, että niiden pillut ja tissit on hellänä illalla tai en mä tiedä olitko aamupäivällä tapaamisella, mutta kuitenkin, niin toi on aika tyypillistä.
[/quote]
Olin ennemminkin jo lähtökuopissa siitä lähtien kun kumia yritetään väkisin saada narun päälle. Oli niin kumipalloks pumpatut silikonit että ehkei tollaiset sit edes kestä hipasuakaan.
Breye:
Enkä lakkaa ihmettelemästä että keitä nää tyypit oikeasti on kun näitä mimmejä kehuu. Omat kuvat kyl oli, mutten ois niistä tunnistanut kunnolla kuin tatskojen perusteella.
Vieras0186:
Johan on olen saanut useita yks että kiitos. Mitä jos ei vaan ollut sun juttu?
Hetvield:
--- Lainaus käyttäjältä: Breye - Heinäkuu 23, 2021, 17:36:04 ---Enkä lakkaa ihmettelemästä että keitä nää tyypit oikeasti on kun näitä mimmejä kehuu. Omat kuvat kyl oli, mutten ois niistä tunnistanut kunnolla kuin tatskojen perusteella.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla niitten parittajia.
Breye:
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Heinäkuu 23, 2021, 17:48:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Breye - Heinäkuu 23, 2021, 17:36:04 ---Enkä lakkaa ihmettelemästä että keitä nää tyypit oikeasti on kun näitä mimmejä kehuu. Omat kuvat kyl oli, mutten ois niistä tunnistanut kunnolla kuin tatskojen perusteella.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla niitten parittajia.
--- Lainaus päättyy ---
Romialainen hän kyllä on, joten kovasti mahdollista tietty
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta