Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Avautumista ja huono asiakaskokemus..  (Luettu 2428 kertaa)

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« : Heinäkuu 25, 2022, 08:14:58 »
Kyllä pikkasen ottaa päähän eilen tapahtunut ikävä asiakaskohtaaminen..vaikka oli maksusta sovittu etukäteen ja tää alkaa sitten selittelee kuinka hän maksaa puolet vasta jälkikäteen..olis pitänyt taas tietää mihin se johtaa..ei maksanut loppuosaa vaan lähti maksamatta ja kaikenlisäks mun piti tehdä työni jossain pimeässä vessassa minne ei saanut edes valoa..

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #1 : Heinäkuu 25, 2022, 09:23:42 »
Kyllä pikkasen ottaa päähän eilen tapahtunut ikävä asiakaskohtaaminen..vaikka oli maksusta sovittu etukäteen ja tää alkaa sitten selittelee kuinka hän maksaa puolet vasta jälkikäteen..olis pitänyt taas tietää mihin se johtaa..ei maksanut loppuosaa vaan lähti maksamatta ja kaikenlisäks mun piti tehdä työni jossain pimeässä vessassa minne ei saanut edes valoa..

Miksi suostut tuollaiseen kohteluun.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #2 : Heinäkuu 25, 2022, 11:01:33 »
Ottakaa nyt hemmetti se maksu etukäteen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #3 : Heinäkuu 25, 2022, 11:46:50 »
Kyllä tää on nyt ihan sinun oma moka. Ikinä ei pidä luottaa johonkin maksuun jälkikäteen. Mikä ihme on pimee vessa? Miksi menit? Sorry mutta itseään pitää kunnioittaa niin paljon ettei tollasiin suostu. Jos hait myötätuntoa niin huijata toki ei saa, mutta, jos annoit mahdollisuuden kusettaa niin poka sen käytti.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #4 : Heinäkuu 25, 2022, 12:17:25 »
Tuollaisia valitettavasti on aina ollut liikkeellä, ja jotenkin tuntuu et näissä hommissa tavallista useammin jopa ehkä muuten perusrehellisestä tyypistäkin tilaisuus voi tehdä varkaan.

Ottakaa rakkaat kollegat siis ihan aina se maksu etukäteen - ihan aina ja kaikissa tilanteissa - myös vakkareilta, ei oo yksi eikä kaksi kertaa vuodessa kun kuulee, että jonkun pitkäaikainen vakkari jättäny maksamatta kun "luotettu että kyllä tuo nyt ainakin maksaa jälkikäteen".
Aina rahat heti kouraan ja palvelu alkaa vasta sen jälkeen.

Ikävää Selena että sulle kävi noin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #5 : Heinäkuu 25, 2022, 12:55:35 »
Ny kuulostaa aikas extreme touhulta, pitäisiköhän kokeilla 🤔
Puhelimen valon loisteessa  :blowjob:
Itse suorastaan tulen ovesta sisään rahat etukenossa, iskee paniikki jos ei ole maksua tehnyt ensin.
Ihan vaan sen takia kun teitä on huijattu 🥺

Nyt ei muuta kuin Selena pää pystyyn ja leuka etteenpäin, ny ollaan kokemusta viisaampia ja tiedetään miten jatkossa tehdään. 💪🏾
Opettelee kielihommia… 😜

Paikalla keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 784
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #6 : Heinäkuu 25, 2022, 13:14:56 »
Tääkin nyt vähä kakspiipuinen juttu. Yhtäläillä PT voi kusettaa,tai vedättää pokaansa...
Ei nyt tietenkään ammattisellisesti toimivat,mutta osa-aika hupakot. Harmi,kun ei ole mitään kultaista sääntöä,miten maksetaan. Itse toimin aina PT halujen mukaan. Jotkut saa jälkikäteen,jotkut heti oven avauduttua. Ihanan ihana vakkarini jopa kysyy,onks nää mulle,ku cashmanit lojuu pöydällä :)
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #7 : Heinäkuu 25, 2022, 19:16:45 »
Harmillista Selene. Luulen, että jokainen meistä on joutunut maksamaan oppirahansa jossain vaiheessa 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #8 : Heinäkuu 25, 2022, 22:41:14 »
Kyllä pikkasen ottaa päähän eilen tapahtunut ikävä asiakaskohtaaminen..vaikka oli maksusta sovittu etukäteen ja tää alkaa sitten selittelee kuinka hän maksaa puolet vasta jälkikäteen..olis pitänyt taas tietää mihin se johtaa..ei maksanut loppuosaa vaan lähti maksamatta ja kaikenlisäks mun piti tehdä työni jossain pimeässä vessassa minne ei saanut edes valoa..
Joo no en olis suostunutkaan, mut kai kun olin taas kiltti enkä halunnut perääntyä siinä tilanteessa enää.
Miksi suostut tuollaiseen kohteluun.

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #9 : Heinäkuu 25, 2022, 22:43:51 »
Kiitos kaikille vastauksista. Ehkä olin sitten liian luottavainen tälle tyypille, ja laitoin kyllä viestiä perään että toivottavasti ei koskaa tee kellekään enää noin. Itseä ärsyttää muutenkin tollanen naisten huonosti kohtelu ja ettei kunnioiteta. Normaalisti asiakkaiden kanssa ei ole ongelmaa saada maksua etukäteen, veikkaan että tää tyyppi ei ollu varmaan aiemmin näitä hommia ostanut.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 499
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #10 : Heinäkuu 25, 2022, 23:35:02 »
Jos joudut tekemään hommat pimeässä vessassa, niin silloin luulisi jutun olevan jo mukavuusalueen ulkopuolella. Etkö oikein osaa vetää rajoja, vai oliko rahantarve niin akuutti?

Poissa Miumau

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #11 : Heinäkuu 26, 2022, 00:13:09 »
Miten oot päätynyt pimeään vessaan tarjoamaan palveluita ?
Oliko tää joku julkinen paikka vai henkilön yksityisasunto?
Kysyitkö mikä on syy maksaa puolet vasta jälkikäteen?

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #12 : Heinäkuu 26, 2022, 01:28:15 »
Meillä piti olla paikka, mutta tämä mies sitten sanoikin ettei ole muuta paikkaa kuin tuo. Tiedän, olis pitänyt lähteä vaan pois siitä. Ja kysyin syytä niin mies väitti että toimii aina näin, että maksaa osan ensin ja sit loppuosa vasta session jälkeen. Oli vähän vaikea alkaa siinä sit vänkäämään. Mut jatkossa en kyllä enää tällaisia kattele yhtään.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #13 : Heinäkuu 26, 2022, 06:19:07 »
Voi voi, mitä tästä opimme.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Avautumista ja huono asiakaskokemus..
« Vastaus #14 : Heinäkuu 26, 2022, 10:14:08 »
Asiakas ei koskaan ole se joka määrittelee ehtoja, rahasummaa tai pelipaikan sijaintia.

Nää on seksityöntekijän itsensä päätettävissä ja niiden yli ei kävellä. Jos ei kelpaa, sitten ei osteta palveluita ellei osata kunnioittaa tytön asettamia rajoja. Meistä jokainen on ollut joskus newbie ja tämä menköön kuuluisten oppirahojen piikkiin. Nenä ylös ja kohti uusia parempia asiakaskokemuksia. :)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.