Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huoran orgasmi  (Luettu 16031 kertaa)

Poissa PradBitt

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #40 : Elokuu 03, 2026, 21:57:54 »
Ei väliä mullekaan, oma nautinto tärkein.
Enkä kysele, eikä huora oo yleensä juttutuulella kun jää mahalleen sänkyyn takaapäin lopetuksen jälkeen huohottamaan ja keräilemään itseään ja mä painun suihkuun sillä välin.

Poissa Pepperjack

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #41 : eilen kello 21:36:15 »
Tulipa tällä viikolla juteltua erään suosikkipt:n kanssa tulemisesta. Sattui niin onnekkaasti, että olen oppinut koskettamaan tätä nimenomaista pt:tä hänen haluamallaan tavalla ja mielellänihän hänelle kuten muillekin seksikumppaneilleni suon orgasmin, jos sellainen sattuu olemaan tuloillaan tai tuotettavissa. Sehän saa minutkin käymään entistä kiimaisempana sekä miehisen itsetunnon huippuunsa :inlove:.

Asia johon keskustelussamme varsinaisesti kiinnitin huomiota oli toteamus siitä, että hänelle on tärkeää tarvittaessa tuottaa itselleen orgasmi työpäivän (tai putken) jälkeen, jos esim. muutaman päivän keikkareissulla ei muuten meinaa saada runsaasta panemisesta huolimatta. Huomio kiinnittyy luonnollisesti asiakkaan nautintoon ja pt:n nautinto näissä sessioissa tulee jos on tullakseen riippuen monesta tekijästä. Ymmärsin asian joka tapauksessa niin, että orkun tuottaminen itselle on esim. keikkapäivien tai -reissujen jälkeen tärkeää seksuaalisuuden kannalta, jotta seksiin ei jää ikävä varjo sen vuoksi, että täyttymys jäisi kerta toisensa jälkeen saavuttamatta. Mielestäni oikein ymmärrettävää, kun naisia ne pt:tkin ovat, mutta kuulisin mielelläni muidenkin ajatuksia tästä sekä siitä, kokevatko ammattilaiset usein kovaaki  panetusta työpäivien jälkeen? Raskaiden työpäivien jälkeen saattaa tosin uni painaa vaakakupissa enemmän.

Minä tietenkin ritarina valkeassa haarniskassa lupasin mielelläni tulla auttamaan tulemisessa, jos jonkun reissun aikana apu olisi tarpeen. Niin eikä tämä apu maksaisi paljoa  ;)