Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huoran orgasmi  (Luettu 8519 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15281
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #20 : Elokuu 13, 2019, 07:55:09 »
Yllättävän paljon helpommin pääsee huipulle kun osaa nauttia myös matkasta sinne.   ;)
Aivan loistavasti sanottu!
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #21 : Elokuu 13, 2019, 09:11:08 »
Yllättävän paljon helpommin pääsee huipulle kun osaa nauttia myös matkasta sinne.   ;)
Aivan loistavasti sanottu!

Ja joillekin tuo matka on jopa päämäärää tärkeämpi.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Iina_Lady

  • Vieras
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #22 : Elokuu 13, 2019, 09:27:03 »
Itse teen tätä suhteellisen harvakseltaan ja kovin seksuaalisena ihmisenä todellakin haluan nauttia seksistä ja varsinkin tuttujen vakkareiden kanssa usein laukeaa itsekin!

Hassua kyllä, kuitenkin toivon että herrat keskittyisivät enemmän vaan omaan nautintoonsa. Jollekin kun tuntuu juuri minun orkkuni olevan se pääasia. Itse saan usein juuri sellaisesta ”kovasta menosta” että asiakas komentaa minut tyydyttämään itseään hänen määräämällä tavalla. Olen siis tässä parin vuoden aikana huomannut, että en ole kovin dominoiva vaan pikemminkin herrasmiehen toiveet huolella täyttävä ja siitäkös saan kunnon kicksit :-*

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #23 : Elokuu 13, 2019, 09:33:37 »
^^Parastahan se on kun osaa ottaa koko tapaamisen nautintona, itsellä mieli kohoaa jo siinä vaiheessa kun lähden ajelemaan sihteerin huudeille  ;)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #24 : Elokuu 13, 2019, 10:11:12 »

^ ja ^^^

Matka on tosiaan monessa mielessä se paras osio. Kaikki ne suudelmat, hyväilyt, kiusottelut, jne.  :)
Amator

Poissa Juhis

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #25 : Elokuu 20, 2019, 21:51:05 »
Yhteiseen laukeamiseen päättyvä on tietekin huippujuttu. Onhan se hienoa jos saa ammattilaisen laukeamaan.
Kuka siitä voi porot vetää nenäänsä. Sehän vaan helpottaa uudelleen käyntiä. Lahna pano on kauheinta jos siitä vielä joutuu maksamaan....

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #26 : Elokuu 20, 2019, 22:49:00 »
Sellainen jännä juttu on tapahtunut vaihdevuosien jälkeen, että klitoris on pienentynyt. Se on vähän enemmän piilossa, mutta tunne on sama. Kun sen huomasin, pelästyin, mutta no hätä, saat mut huutamaan.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #27 : Elokuu 20, 2019, 23:19:49 »
ei siitä haittaakaan ole, ihan jees. mutta rehellisesti sanoen, ensisijaisesti olen
hakemassa vosulta ittelle nautintoa. :D

Komppi jalka polkee ja + repua satelee. Itse ajattelen asian juurikin näin! Lähtökohta on, että minä olen se joka helpotusta kuumeisesti kaipaa. Huoran orgasmi ei silti missään nimessä ole turn-off tai epämiellyttävää, vaan ennemminkin johtaa omaan tulemiseen. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin nainen joka menettää kehon motorisen kontrollin orgasmin kourissa ::) Aikaisemmin taisikin jo joku sanoa sen feikkaamisen olevan ärsyttävämpää kuin sen ettei tule lainkaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jylppy77

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #28 : Elokuu 29, 2020, 00:48:01 »
Älä vaan feikkaa, mutta jos orkku on tullakseen, anna sen tulla, mielikuva siitä että hupakko vaikka ratsastais ja orkku on hänelle tulossa niin siitä vaan, kaikki ilo irti, sillä varmasti siinä vaiheessa myös itsellä lentää kun toinen sykkii kettu kolossa, sen kun tuntee niin ai että...
Tietoa etsimässä, mistä saa piinattua rellua

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #29 : Elokuu 29, 2020, 17:26:32 »
Niin makea haavekuva kuin nautinnosta tempoileva naisen vartalo onkin niin veikkaan, että valtaosalle naisista se oikea ja aito orgasmi on jotain muuta. Aika hyvin menee jo, jos hengitys kiihtyy ja lihakset jännittyvät. Jotkut jännittyvät paikalleen orgasmin hetkellä. Nautinnolliset äännähdykset, vartalon tärinästä puhumattakaan, ovat ainakin minulle hyvin harvinaista herkkua. En taida ollakaan se supermies sängyssä kuten olisin toivonut :(

Kyllä niitäkin miehiä on, jotka jo olemuksellaan saavat jokaisen vastaan tulevan naisen polvet veteläksi. Tällä forkallakin taitaa olla jokunen joka saa naiset tärisemään horkassa ja ulvomaan lähimmän susien reviirin tyhjäksi. Kaikki eivät ole aivan näin onnekkaita. Kun omatkin orgasmit vaihtelee, tippa vaniljakastiketta epähuomiossa versus muu maailma katoaa kun sulat nautinnosta naisen ihoa vasten, niin helpottaa hyväksyä, ettei se hupakon nautintokaan ole tunnistettavissa Richterin asteikolla mitaten.

Todella harvassa ovet ne tapaamiset joista voin sanoa tietäväni hupakon lauenneen, mutta enemmän on sellaisia joista olen varma, että hupakko nautti yhteisestä hetkestämme ja hänellekin jäi tapaamisesta hyvä fiilis. Se nautinto voi olla hyvin moninaista. Kun voi olla kohde intohimolle, janoinen raahautuu erämaasta keitaalle, kädet ja huulet ahmivat vimmaisesti jumalaista vartaloa. Se voi olla läheisyyttä, syvenevää nautintoa vartalon lämmöstä, hyväksyvästä kosketuksesta, katseita, toisen tuoksusta, pienistä vartalon liikkeistä, hyvää oloa. Tai se voi olla hupakon nautintoa omasta taidostaan soittaa minua kuin virtuoosi viulua, kiusoittelevia kosketuksia, odotusta, virittää minut ja pitelee nautinnon huipulla.

Oikeassa elämässä ja seksissä, maksullisessakin, nämä vähemmän rajut mutta aidot nautinnot ovat niitä parhaita! :-*

Ei vittu! Nyt rupes panettamaan.
#maksuseksionihanaa

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran orgasmi
« Vastaus #30 : Elokuu 29, 2020, 17:49:02 »
Eli miten suhtaudutte palveluntarjoajan orgasmiin? Oletteko sitä mieltä että se on asiakas joka nauttii vai saako myös hupakko tulla?

Itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva palveluntarjoaja uskaltaa heittäytyä täysillä mukaan ja ottaa oman nautintonsakin huomioon. En laita hanttiin. Jos matkaa taittaa yhdessä, niin voi joskus päästä määränpäähänkin samoihin aikoihin.  :-*