Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Panemiseen herääminen  (Luettu 10427 kertaa)

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #40 : Joulukuu 17, 2021, 23:45:58 »
Olisihan se hienoa jos noin pääsisi käymään.

En oikeasti tiedä, että mistä emännän haluttomuusjohtuu. Ei puhettakaan, että olisi enää vuosiin ollut aloitteellinen. Tuntuu siltä, että seksi on emännälle pakkopullaa, kun muutaman kerran vuodessa jostain kumman syystä suostuu seksiin.

Noh, onneksi on neitoja, joilta saa lämpöä ja läheisyyttä.

Mitenkähän monessa taloudessa lie sama tilanne? Ei puhettakaan mistään spontaanista lähestymisestä ja auto tulee pestyä useammin, kuin emännältä saa.

Ootko kysyny?

Joo. Ei vaan tunnu kiinnostavan. Aina on jotain muuta tai sitten ei huvita tai nukuttaa. Ja minulla ei sitten ole mitään muuta mielessä, kun haluaisin useammin kuin pari kertaa vuodessa.

On tullut kysyttyä että kerro mistä tykkäisit/mitä haluaisit, mutta on tyytyväinen ja ei halua mitään.

Kaippa sitä olisi jo se ja sama, että laittaisi eropaperit.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #41 : Joulukuu 17, 2021, 23:54:19 »
Tuli silloin joskus nuoruudessa seurusteltua yhden tytön kanssa, joka toivoi mun herättävän hänet panemalla.
Koska toive oli minulle mitä mieluisin, niin ilman muuta tämän toiveen toteutin. Hän tosin taisi herätä jo siinä vaiheessa, kun vaatetusta vähensin tai peiton pois siirsin.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #42 : Joulukuu 18, 2021, 00:02:20 »
Olisihan se hienoa jos noin pääsisi käymään.

En oikeasti tiedä, että mistä emännän haluttomuusjohtuu. Ei puhettakaan, että olisi enää vuosiin ollut aloitteellinen. Tuntuu siltä, että seksi on emännälle pakkopullaa, kun muutaman kerran vuodessa jostain kumman syystä suostuu seksiin.

Noh, onneksi on neitoja, joilta saa lämpöä ja läheisyyttä.

Mitenkähän monessa taloudessa lie sama tilanne? Ei puhettakaan mistään spontaanista lähestymisestä ja auto tulee pestyä useammin, kuin emännältä saa.

Ootko kysyny?

Joo. Ei vaan tunnu kiinnostavan. Aina on jotain muuta tai sitten ei huvita tai nukuttaa. Ja minulla ei sitten ole mitään muuta mielessä, kun haluaisin useammin kuin pari kertaa vuodessa.

On tullut kysyttyä että kerro mistä tykkäisit/mitä haluaisit, mutta on tyytyväinen ja ei halua mitään.

Kaippa sitä olisi jo se ja sama, että laittaisi eropaperit.

Oot luonu sille varmaan liian turvallisen elämän nii ei oo stressiä ja ei tarvii seksiä lääkkeeks. Ehkä noin, ehkä ei.

Kaverilla oli kanssa mystinen. Minun ikänen +-45v. nii olivat olleet naimisissa pidempään ja pari lasta. Ei juurikaan seksiä ja nukkuivat eri huoneissa.

Kaveri otti asian puheeksi, että haluaa erota. Miksi? Oli kysynyt. "No eihän tällä oo mitään tekemistä parisuhteen kanssa". Se oli kilahtanu ihan täysin. Oli kuulemma oikein tyytyväinen siinä parisuhteessa. No kaveri ei ollut.

Ilmeisesti oikein jälkeenpäinkään ei ollut hyväksynyt eroa (nainen on kuitenkin kaikin puolin ihan normaali (ei siis mikään sekopää).

Toiset vaan rakentaa sen omanlaisensa elämän eikä ajattele puolisoa. Pääasia kun itse on tyytyväinen. Mut ei niin tyytyväinen saa olla, että ei välillä pysähdy miettimään, että mitähän tuo toinen mahdollisesti haluaisi.

Kun kaveri kertoi tuosta niin onhan siinä aina toinen puoli, mutta aika uskottavasti kertoi, että mikä häntä siinä suhteessa harmittaa. No se otti sitten parikymppisen huippu-urheilijan ja menee ainakin viime kysymän mukaan hyvin.

Yks minkä kanssa huomannu aiheuttavan ristiriitoja ainakin seksin saralla on se, että jos toinen urheilee ja pitää kropan kunnossa niin toinen ei tee mitään vaan kasvattaa lähinnä läskejä. Yks toinen kaveri sano, että eivät oo kuuteen vuoteen pannu ja kun kysyin miksi, niin sano, että inhottaa ku ei tee mitään kroppansa eteen. Toisella kaveripariskunnalla toisin päin. Muija treenaa fitnestä kilpatasolla nii äijä makaa sohvalla ja vetää kaljaa ja kasvattaa mahaa.

Jos halut ei kohtaa niin kannattaako sitä jatkaa? Mene Ja Tiedä sanos Mokoma. Ite en oo koskaan jatkanu