Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Panemiseen herääminen  (Luettu 10417 kertaa)

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Panemiseen herääminen
« : Elokuu 10, 2019, 22:46:27 »
Miehethän tykkää siitä että herää kun nainen ottaa poskeen. Naista on vähän hankala ruveta nuoleskelemaan jos ei ole mukana, mutta joskus asento saattaa olla panolle otollinen. Mikä on ensireaktio jos heräätte siihen että poikaysätävä, vakiopano tms. panee? Lähdetään siitä että kyseisen kanssa seksiä on muutenkin ja käytössä oikeat välineet; eli jos ehkäisynä on kortsu niin panee kortsun kanssa jne.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #1 : Elokuu 10, 2019, 22:58:46 »
Sopii, ja tykkäänkin, mutta jutun juoneen mukaan pääsemiseen menee hetki - eli mies joutuu kyllä sit paneen aika lahnaa. ;D

Mutta täytyy sanoa, etten ikuna uskaltaisi tehdä tuota toisinpäin - mä luulen ettei ihan kaikki miehet tuosta tykkäisi...
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Jarnp

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #2 : Elokuu 11, 2019, 10:42:19 »
Mul on herätessä lähes aina kusihätä niin en välttämättä tykkää et otetaan poskeen kun ei siinä voi keskittyä muuhun kuin kusihätään.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #3 : Elokuu 11, 2019, 11:40:39 »
Sopii, ja tykkäänkin, mutta jutun juoneen mukaan pääsemiseen menee hetki - eli mies joutuu kyllä sit paneen aika lahnaa. ;D


Hyvä juttu. Ehkä sittenkin menen kanssassi naimisiin. Äläkä sano, että se juna meni jo. Se oli vain ravintolavaunu vain, josta loppui oluet. Kyllä mää sen lahnailun kestän, varsinkin kun itelläkin on välillä aamulla hammaslahnaa huu täynnä ja loput yöpaidalla.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #4 : Elokuu 11, 2019, 12:37:28 »
Sopii, ja tykkäänkin, mutta jutun juoneen mukaan pääsemiseen menee hetki - eli mies joutuu kyllä sit paneen aika lahnaa. ;D


Hyvä juttu. Ehkä sittenkin menen kanssassi naimisiin. Äläkä sano, että se juna meni jo. Se oli vain ravintolavaunu vain, josta loppui oluet. Kyllä mää sen lahnailun kestän, varsinkin kun itelläkin on välillä aamulla hammaslahnaa huu täynnä ja loput yöpaidalla.

Sä suhtauduit jotenkin niin hirmu nihkeesti siihen hairahdukseen papin kanssa...mistä mä olisin voinut tietää ettet se ollutkaan sä!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #5 : Elokuu 11, 2019, 13:12:42 »
Riippuu varmaan siitä, että onko siihen panemiseen annettu hyväksyntää. Muutenhan toi täyttää raiskauksen tunnusmerkit.

https://yle.fi/uutiset/3-10128658

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #6 : Elokuu 11, 2019, 15:37:56 »
Riippuu varmaan siitä, että onko siihen panemiseen annettu hyväksyntää. Muutenhan toi täyttää raiskauksen tunnusmerkit.

https://yle.fi/uutiset/3-10128658

Ei tavallaan koske tätä ketjua, kun raiskaushan ei joidenkin määritelmän mukaan ole seksiä ja näin ollen panoakaan.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #7 : Elokuu 11, 2019, 16:16:00 »
Sopii, ja tykkäänkin, mutta jutun juoneen mukaan pääsemiseen menee hetki - eli mies joutuu kyllä sit paneen aika lahnaa. ;D


Hyvä juttu. Ehkä sittenkin menen kanssassi naimisiin. Äläkä sano, että se juna meni jo. Se oli vain ravintolavaunu vain, josta loppui oluet. Kyllä mää sen lahnailun kestän, varsinkin kun itelläkin on välillä aamulla hammaslahnaa huu täynnä ja loput yöpaidalla.

Sä suhtauduit jotenkin niin hirmu nihkeesti siihen hairahdukseen papin kanssa...mistä mä olisin voinut tietää ettet se ollutkaan sä!

Sehän oli naispappi, miksi mä olisin siitä hitsannut. En ole pikkumainen. Eihän sitä voi tietää, miltä oma aviomies näyttää. Ja onhan minuakin kerran papiksi luultu, joten ei tässä hätää.   

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #8 : Elokuu 13, 2019, 04:34:13 »
Mulla on kerran nainen päättänyt istua erektiossa olevan kalun päälle, kun nukun. En kuitenkaan ollut kiihottunut ja homma ei tuntunut mukavalta, vaan olin syvässä unessa. En muutenkaan pidä herättämisestä.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #9 : Elokuu 13, 2019, 10:24:10 »
Ihan parasta. Ensin saattaa havahtua hetkeksi, kun erektio tökkää vaikka pakaraan, ja sitten nukahtaa uudestaan. Ja herää hetken päästä siihen erektioon siellä häpyhuulilla...

Olen kyllä Venlan kanssa samaa hitaasti heräävää sorttia eli kumppanin on turha odottaa kovin aktiivista osallistumista. :)
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #10 : Elokuu 13, 2019, 10:43:07 »
Mulla on kerran nainen päättänyt istua erektiossa olevan kalun päälle, kun nukun. En kuitenkaan ollut kiihottunut ja homma ei tuntunut mukavalta, vaan olin syvässä unessa.
Kai teit rikosilmoituksen raiskauksesta? Korvauksia muutaman tonnin tosta varmaan saisi, muistat vaan kertoa kuinka kauhean traumaattinen kokemus tuo oli ja nyt loppuelämä pilalla.
Perfektionisti.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7762
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #11 : Elokuu 13, 2019, 12:32:38 »
Mulla on kerran nainen päättänyt istua erektiossa olevan kalun päälle, kun nukun.

Mulle on käynyt myös näin seurustelukumppanin kanssa. Hieno kokemus.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #12 : Elokuu 13, 2019, 15:18:11 »
Ei toimi mulle. Tää vanha diisselli käynnistyy sen verran hitaasti että aamulla ennen kahta mukillista kahvia mä en suostu tekemään yhtään mitään vessassa käyntiä lukuunottamatta.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #13 : Elokuu 14, 2019, 17:50:56 »
Jos laittaisi herätyskellon soimaan tuntia ennen, että voisi käydä kusella, sitten takaisin nukkumaan ja odottelemaan onnellista herätystä, niin mikä ettei🙂.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #14 : Elokuu 15, 2019, 21:37:07 »
Tää nyt menee vähän ot:ksi, mutta kerronpa silti.

Joitain vuosia sitten näin tuhmaa unta, jossa olin laukeamispisteessä. Herään joskus yöllisiin orgasmeihin, ja herättyäni tästä unesta kuvittelin orgasmin olevan kymmenen sekunnin runkkauksen päässä. Aloin runkkaamaan senaikaisella lempivibrallani vain huomatakseni, että vaikka aivot olivat unimaailmassa orgasmin partaalla, mun kroppa ei ollut siellä päinkään, ja orgasmia veivasinkin sit kymmenen sekunnin sijaan kymmenen minuuttia.

Ja miten tämä liittyi aiheeseen? No ei varsinaisesti mitenkään, mutta siitähän mä varoitin jo alussa siirtäen vastuun lukijalle. Aasinsiltana itselleni toimii se ajatus, että vaikka mieleltään olisi vastaheränneenä superpanokunnossa ja vastaanottavaisena, kroppa saattaa silti olla ihan kuutamolla, eikä tajua seksuaalisista ärsykkeistä yhtään mitään. Mutta yrittänyttä ei laiteta, game on!  :-*
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #15 : Elokuu 17, 2019, 11:02:20 »
Kun nukun, niin nukun ja kun panen niin panen. Heräämisen jälkeen olen niin tokkurassa ensinmäisen vartin ettei seiso kuin järki. Kalu herää yleensä aamutoimien jälkeen :D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #16 : Elokuu 17, 2019, 11:12:52 »
Itselläni on hyvän sihteerivisiitin jälkeisenä aamuna aina normaalia massiivisempi aamuerektio. Tänä aamunakin olisin ollut oikein vastaanottavainen, vaikken muuten mikään aamuihminen olekaan. Pitäisiköhän taas ruveta harrastamaan yön yli tapaamisia...

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #17 : Elokuu 17, 2019, 15:22:35 »
Joo pitää ja pistä rapsaa niistä tulemaan niin kuin vanhoina hyvinä aikoina.  8)

Poissa Julli Kuustonen

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #18 : Syyskuu 02, 2019, 21:19:37 »
Kerran on käynyt niin että näin unta että olin panemassa ja heräsin siihen että olin panemassa.Ihan kiva herätä panemiseen.

Poissa PulleNah

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Panemiseen herääminen
« Vastaus #19 : Syyskuu 02, 2019, 21:46:00 »
Olen itse asiassa herännyt kerran siihen kun munaani imettiin vaikka olin laittanut yksin nukkumaan ja ilman hajua yöllä tulevasta vieraasta. Munan imijä oli ex-vaimo, tuore sellainen...siinä kohtaa kun havahduin, kuului haarojen välistä muminaa etten ole näköjään viitsinyt vielä vaihtaa vara-avaimen piiloa. Ennen pukille hyppäämistään nainen kommentoi vain että ”ei kait tää haittaa sua”...