Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksihalujen herättäjät  (Luettu 8059 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #20 : Heinäkuu 18, 2021, 10:00:25 »
Tissit, pimppa(aito), peppu, naisellinen ja sopivasti vihjaileva käyttäytyminen, karisma … ja pussaileminen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #21 : Heinäkuu 18, 2021, 10:02:18 »
Älykkyys on ehdottomasti tärkein. Siitä seuraa usein myös hyvä kemia, kunhan siis molemmat ovat sivistyneitä ja älykkäitä. Oikeasti pitkät ja lihaksikkaat miehet. Poikkeuksellisen hauskat miehet. Varakkuus, menestys ja valta sytyttävät myös. Iso varustus saa pikkarit kastumaan, jos se kiinni tyypissä, jolla on muitakin edellä mainittuja ominaisuuksia. Yksinään ei riitä alkuunkaan.
Mutta älykkyys merkkaa eniten ja mikäli siinä on puutteita, niin sitten ei auta mikään.
Hyvin kuvailit minut mutta en ole helppo. :weightlifting:
Kuten tiedät, niin et omista mitään vaadituista ominaisuuksista. Napoleon kompleksi ja ylimielisyys syyttä jne. näköjään löytyy. No kyllä tuon kaikki tietää, mutta ei ole edes vitsinä hauska, sillä olet toivottujen ominaisuuksien täydellinen vastakohta.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #22 : Heinäkuu 18, 2021, 10:23:16 »
Älykkyys on ehdottomasti tärkein. Siitä seuraa usein myös hyvä kemia, kunhan siis molemmat ovat sivistyneitä ja älykkäitä. Oikeasti pitkät ja lihaksikkaat miehet. Poikkeuksellisen hauskat miehet. Varakkuus, menestys ja valta sytyttävät myös. Iso varustus saa pikkarit kastumaan, jos se kiinni tyypissä, jolla on muitakin edellä mainittuja ominaisuuksia. Yksinään ei riitä alkuunkaan.
Mutta älykkyys merkkaa eniten ja mikäli siinä on puutteita, niin sitten ei auta mikään.
Hyvin kuvailit minut mutta en ole helppo. :weightlifting:
Hyvin oli meidät kuvailtu. Varsinkin tuo iso varustus.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7663
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #23 : Heinäkuu 18, 2021, 10:30:31 »
Hymy, huumori, kosketus, läsnäolo. ;D

Nämä ja myös kiireettömyys.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #24 : Heinäkuu 18, 2021, 10:39:55 »
Hymy, huumori, kosketus, läsnäolo. ;D

Nämä ja myös kiireettömyys.

Nämä kaikki - eikä hyvä peppu ainakaan vähennä haluja… 😍

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #25 : Heinäkuu 18, 2021, 10:56:05 »
Fyysisesti kaikista eniten miellyttää vanhempi pitkä ja roteva mies. Harmaa ohimolla on vaan  :inlove:
Keskustelun täytyy sujua ja jos vielä sattuu olemaan pukumiehiä, niin mun polvet on setsuuria.
Mutta jos lähdetään ruotimaan tilannetta, niin kyllä se on se suudelma. Sillä saa toisesta niin kiimaisen kuin olla voi. Tilanteen mukaan tykkään myös vähän rajummista otteista, haluan että mies on alfa, joka todella ottaa naisen.

Lisäyksenä vielä, että suurin sytyttäjä ja oikeesti tärkein on kuitenkin se legendaarinen kemia. Rakastan vihjailuja ja hiplailuja. Läpän heittoa. Mietin mitä se kemia sitten sisältää; huumorintajujen kohtaamista, läsnäoloa ja kosketusta.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5185
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #26 : Heinäkuu 18, 2021, 10:58:20 »
Älykkyys on ehdottomasti tärkein. Siitä seuraa usein myös hyvä kemia, kunhan siis molemmat ovat sivistyneitä ja älykkäitä. Oikeasti pitkät ja lihaksikkaat miehet. Poikkeuksellisen hauskat miehet. Varakkuus, menestys ja valta sytyttävät myös. Iso varustus saa pikkarit kastumaan, jos se kiinni tyypissä, jolla on muitakin edellä mainittuja ominaisuuksia. Yksinään ei riitä alkuunkaan.
Mutta älykkyys merkkaa eniten ja mikäli siinä on puutteita, niin sitten ei auta mikään.
Hyvin kuvailit minut mutta en ole helppo. :weightlifting:
Hyvin oli meidät kuvailtu. Varsinkin tuo iso varustus.  :laught:
Sekä älykkyys joka loistelee foorumkirjoituksistamme.  :drinking:

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #27 : Heinäkuu 18, 2021, 11:07:00 »
^
Hitto, repupyssy jumissa.  :headbang: :drinking:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #28 : Heinäkuu 18, 2021, 11:46:38 »
Minullakin on iso kikkeli henkisesti ja lisäksi olen huomattavan älykäs. Kelpaisko NiinaK:lle :laught:

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5185
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #29 : Heinäkuu 18, 2021, 11:57:44 »
Minullakin on iso kikkeli henkisesti ja lisäksi olen huomattavan älykäs. Kelpaisko NiinaK:lle :laught:
Tarvitaan myös hyvä kemia. Paljon sulla oli kemia koulussa? 8)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #30 : Heinäkuu 18, 2021, 12:05:41 »
No en muista, mutta huano . Olin fysiikassa parempi ;D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #31 : Heinäkuu 18, 2021, 12:14:08 »
Niin ja sitten sytyn liekkeihin, kun on armeijan ylijäämävarastosta hankitut huopatossut jalassa. Vähänkö kuumaa :blowjob:
Minulla muuten on ja silloin kerran kymmenessä vuodessa kun vedän käteen, niin aina on huopikkaat jalassa.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #32 : Heinäkuu 18, 2021, 13:54:49 »
Entäs sitten röyhtäilevä sammakko? Röyh!

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #33 : Heinäkuu 18, 2021, 14:32:16 »
Tää vaihtelee tosi paljon. Eri ihmisissä eri asiat herättää mun halun. Joissakin se on seksikäs ääni, toisissa luontainen karisma, riisuva katse tai pilke silmäkulmassa. Miesten ulkonäön suhteen olen aika kaikkiruokainen, mutta karvainen rintakehä ja myös isot kädet on sellaisia, jotka jostain syystä herättää haluja. Luonteenpiirteistä älykkyys saa mun pikkuhousut kastumaan. Kun "tilanne on päällä", haluja herättää hyvältä tuntuva oikeanlainen kosketus, kaulan suutelu ja suudelmat muutenkin. Loppujen lopuksi halut riippuu kuitenkin pitkälti kemioiden kohtaamisesta. Joidenkin kanssa vaan löytyy helpommin sama aaltopituus sänkypuuhissa ja sellaista alkukantaista himoa 🤪
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #34 : Heinäkuu 18, 2021, 14:56:18 »
Älykkyys on nyt mainittu niin monta kertaa, että pitää kysyä miten nainen toteaa miehen älykkyyden, juu eteisessä Mensan testi ;D Puhuttiinhan täällä nyt maksuseksistä, siviiliseksillehän on muut kanavat.
Minulle älykäs mies on sellainen, joka huomaa minun ilmoituksen jossain pillunmyynti sivustolla ja sitten bum bum.
Mutta täytyy todeta vakavalla naamalla, että en ole törmännyt sen enempää tyhmiin kun älykkäisiinkään ihmisiin. Ensin pitäsi keksiä miten jompikumpi määritellään ja kuka sen määrittelee. Ja koska en sittenkään halua panna NiinaK:n kanssa, niin määrittelen itseni ihan vitun tyhmäksi.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #35 : Heinäkuu 18, 2021, 15:12:24 »

Seksihalujen herättäjänä toi Netan uus profiilikuva toimii varsin hyvin 🤩😘
Amator

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #36 : Heinäkuu 18, 2021, 15:16:33 »
Älykkyys on nyt mainittu niin monta kertaa, että pitää kysyä miten nainen toteaa miehen älykkyyden, juu eteisessä Mensan testi ;D Puhuttiinhan täällä nyt maksuseksistä, siviiliseksillehän on muut kanavat.
Minulle älykäs mies on sellainen, joka huomaa minun ilmoituksen jossain pillunmyynti sivustolla ja sitten bum bum.
Mutta täytyy todeta vakavalla naamalla, että en ole törmännyt sen enempää tyhmiin kun älykkäisiinkään ihmisiin. Ensin pitäsi keksiä miten jompikumpi määritellään ja kuka sen määrittelee. Ja koska en sittenkään halua panna NiinaK:n kanssa, niin määrittelen itseni ihan vitun tyhmäksi.

Maksuseksifoorumilla joo, mutta minä puhuin ainakin ihan yleisesti siitä, mikä herättää haluja. Pätee yhtälailla maksuseksiin kuin siviiliseksiinkin.

Kukin määritelköön älykkyyden ihan miten lystää. Jos se herättää jossa kussa haluja, niin se suotakoon. Tai siis miksi sitä tarvii kenenkään kyseenalaistaa 🤔. Ja onneksi olkoon, ettet ole joutunut tekemisiin tyhmien ihmisten kanssa 😅
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #37 : Heinäkuu 18, 2021, 15:26:03 »
Juu en ole joutunut tekemisin tyhmien ihmisten kanssa, kun minulla ei ole koulutusta tunnistaa kuka on tyhmä tai vähemmän tyhmä >:( Oisko jossain kansanopistossa kurssi, missä tämän taidon voisi oppia?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #38 : Heinäkuu 18, 2021, 15:35:12 »
mulle tärkeää on ulkonäkö, huumorintaju, kemiat. ne on ne asiat jotka herättää halut ja saa
palaamaan uudelleen.

ps. älykkyydestä sanon vain sen että, aidot Blondit on parhaita... ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksihalujen herättäjät
« Vastaus #39 : Heinäkuu 18, 2021, 15:49:08 »
ps. älykkyydestä sanon vain sen että, aidot Blondit on parhaita... ;D

No voi perskeles, minulla on juurikasvua  :laught: