Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: seksin tappajat  (Luettu 11041 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #40 : Heinäkuu 18, 2021, 21:01:43 »
Se ettei tykkää tulla nuolluksi tai ettei saa orgasmia nuoltaessa. Aika harvakseltaanhan noi on, mutta en saa kalua edes kovaksi jos tulee moinen vastaan.

Ai kauhee, jos miehen stondis olis aina kiinni siitä, laukeeko nainen nuollessa 😅. Mä voin paljastaa, että minä en laukea nuoltaessa. Siis niinkuin koskaan. Tai kukaan ei ole siinä ainakaan toistaiseksi onnistunut. Muilla avuilla se sen sijaan onnistuu hyvinkin helposti 🙈😅
Tää on ongelma vain näillä Lassieilla.

Poissa kingdom

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #41 : Heinäkuu 18, 2021, 21:34:47 »
Se ettei tykkää tulla nuolluksi tai ettei saa orgasmia nuoltaessa. Aika harvakseltaanhan noi on, mutta en saa kalua edes kovaksi jos tulee moinen vastaan.

Ai kauhee, jos miehen stondis olis aina kiinni siitä, laukeeko nainen nuollessa 😅. Mä voin paljastaa, että minä en laukea nuoltaessa. Siis niinkuin koskaan. Tai kukaan ei ole siinä ainakaan toistaiseksi onnistunut. Muilla avuilla se sen sijaan onnistuu hyvinkin helposti 🙈😅
Tää on ongelma vain näillä Lassieilla.

sama suomeksi?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2021, 21:36:54 kirjoittanut kingdom »

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #42 : Heinäkuu 18, 2021, 21:51:34 »
^ Se pitää vain tajuta.

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #43 : Heinäkuu 18, 2021, 21:58:26 »
Se ettei tykkää tulla nuolluksi tai ettei saa orgasmia nuoltaessa. Aika harvakseltaanhan noi on, mutta en saa kalua edes kovaksi jos tulee moinen vastaan.

Ai kauhee, jos miehen stondis olis aina kiinni siitä, laukeeko nainen nuollessa 😅. Mä voin paljastaa, että minä en laukea nuoltaessa. Siis niinkuin koskaan. Tai kukaan ei ole siinä ainakaan toistaiseksi onnistunut. Muilla avuilla se sen sijaan onnistuu hyvinkin helposti 🙈😅
Haasteena tän yleensä otan. Laitatko tietoja yv:llä niin sovitaan tapaaminen :kiss:

Siis ootko oikeesti valmis ottaa riskin, ettei ota eteen? 😅 Aikamoisen uhkarohkeeta! Tai vaihtoehtoisesti itsevarmaa 🤔. Anyway, skippaan tämän nyt kuitenkin, sorry. Nautin munani mieluummin kovana 🤪
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa kingdom

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #44 : Heinäkuu 18, 2021, 22:22:53 »
Se ettei tykkää tulla nuolluksi tai ettei saa orgasmia nuoltaessa. Aika harvakseltaanhan noi on, mutta en saa kalua edes kovaksi jos tulee moinen vastaan.

Ai kauhee, jos miehen stondis olis aina kiinni siitä, laukeeko nainen nuollessa 😅. Mä voin paljastaa, että minä en laukea nuoltaessa. Siis niinkuin koskaan. Tai kukaan ei ole siinä ainakaan toistaiseksi onnistunut. Muilla avuilla se sen sijaan onnistuu hyvinkin helposti 🙈😅
Haasteena tän yleensä otan. Laitatko tietoja yv:llä niin sovitaan tapaaminen :kiss:

Siis ootko oikeesti valmis ottaa riskin, ettei ota eteen? 😅 Aikamoisen uhkarohkeeta! Tai vaihtoehtoisesti itsevarmaa 🤔. Anyway, skippaan tämän nyt kuitenkin, sorry. Nautin munani mieluummin kovana 🤪
Se nyt oli ehkä vähän liiottelua, on siinä muitakin tekijöitä kuten se ettei ole ihan mukana toiminnassa tai on huonohko hygienia ja viime tingassa vedetään baby wipeillä alakerta kuosiin.

Poissa Vieras1511

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #45 : Heinäkuu 18, 2021, 23:21:46 »
Kerran kävin muuten loistavalla hupakolla jonka nännit eivät kuitenkaan reagoineet mitenkään kosketukseen ja tuli sellainen olo ettei häntä varmaan oikeastaan kauheasti kiinnostanut koko homma. Tunsin itseni vähän hyväksikäyttäjäksi eikä tehnyt mieli mennä toiste.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #46 : Heinäkuu 19, 2021, 07:59:13 »
Se ettei tykkää tulla nuolluksi tai ettei saa orgasmia nuoltaessa. Aika harvakseltaanhan noi on, mutta en saa kalua edes kovaksi jos tulee moinen vastaan.

Ai kauhee, jos miehen stondis olis aina kiinni siitä, laukeeko nainen nuollessa 😅. Mä voin paljastaa, että minä en laukea nuoltaessa. Siis niinkuin koskaan. Tai kukaan ei ole siinä ainakaan toistaiseksi onnistunut. Muilla avuilla se sen sijaan onnistuu hyvinkin helposti 🙈😅
Tää on ongelma vain näillä Lassieilla.
ja luonnenäyttelijän esitys menee aina läpi. ns.ego kasvaa nuollessa

Me herrasmiehet säästetään huorat aina kiusallisilta esileikeiltä. #ottakaataastosissaanjapahoittakaamielenne
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #47 : Heinäkuu 19, 2021, 09:13:25 »
Kerran kävin muuten loistavalla hupakolla jonka nännit eivät kuitenkaan reagoineet mitenkään kosketukseen ja tuli sellainen olo ettei häntä varmaan oikeastaan kauheasti kiinnostanut koko homma. Tunsin itseni vähän hyväksikäyttäjäksi eikä tehnyt mieli mennä toiste.

Minulla erektio lähtee heti, kun joudun kuulemaan miehiltä urbaaneja legendoja naisen anatomiasta. Nännit ovat yksilöllisesti toimiva ruumiinosa, eikä mikään ajatustenlukulaite. Itsellä nännit reagoivat tasan kahteen asiaan, kosketukseen ja lämpötilaan. Normaalilämmössä ne rypistyvät mistä tahansa kosketuksesta, kuumassa lämmössä eivät mistään kosketuksesta.
Eläkkeellä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #48 : Heinäkuu 19, 2021, 10:35:03 »


Me herrasmiehet säästetään huorat aina kiusallisilta esileikeiltä. #ottakaataastosissaanjapahoittakaamielenne
Nimenomaan näin ja tämä ei ole vitsailua. Kysyn yleensä heti alussa, missä liukkari on.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #49 : Heinäkuu 19, 2021, 12:29:53 »


Me herrasmiehet säästetään huorat aina kiusallisilta esileikeiltä. #ottakaataastosissaanjapahoittakaamielenne
Nimenomaan näin ja tämä ei ole vitsailua. Kysyn yleensä heti alussa, missä liukkari on.
ajattelin vakavasti että vien tämän askeleen eteenpäin ja otan omat liukkarit mukaan!
Why so fragile?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #50 : Heinäkuu 19, 2021, 12:35:59 »


Me herrasmiehet säästetään huorat aina kiusallisilta esileikeiltä. #ottakaataastosissaanjapahoittakaamielenne
Nimenomaan näin ja tämä ei ole vitsailua. Kysyn yleensä heti alussa, missä liukkari on.
ajattelin vakavasti että vien tämän askeleen eteenpäin ja otan omat liukkarit mukaan!
Ja kondomin voisi räpeltää päälle jo rappukäytävässä ja siellä heti eka satsi liukkaria päälle.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #51 : Heinäkuu 19, 2021, 15:56:12 »


Me herrasmiehet säästetään huorat aina kiusallisilta esileikeiltä.  :-X#ottakaataastosissaanjapahoittakaamielenne
Nimenomaan näin ja tämä ei ole vitsailua. Kysyn yleensä heti alussa, missä liukkari on.
ajattelin vakavasti että vien tämän askeleen eteenpäin ja otan omat liukkarit mukaan!
Ja kondomin voisi räpeltää päälle jo rappukäytävässä ja siellä heti eka satsi liukkaria päälle.
Mulla lähtee kyllä halut jos tulette rappukäytävässä vastaan muna kädessä jossa on kortsu ja liukkarit  :laught:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #52 : Heinäkuu 19, 2021, 17:07:35 »
Huono hygienia (hyvänä esimerkkinä jo mainittu kullijuusto) vie kyllä hyvin halut, onneksi aika harvoin joutuu patistamaan asiakkaita suihkuun. Ärsyttävän luonteen takia on myös paristi tehnyt mieli jättää panematta, esim tinkaaminen tai rumasti vaimosta puhuminen kuivaa mun pimpin äkkiä saharaksi.
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2437
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #53 : Heinäkuu 21, 2021, 09:45:38 »
Nämä ovat minun kohdallani pelkästään livetapaamiseen liittyviä juttuja. Jos ulkonäkö ei vastaakaan omaa naismakuani, hygieniassa on puutteita tai käytöksessä on jotain häikkää (esim. päihteiden käytön vuoksi), niin seksi kuolee varmasti sillä käännyn ovelta tai poistun havainnoituani riittävästi.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #54 : Heinäkuu 21, 2021, 10:53:30 »
Väsymys...
☮️and💟

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #55 : Heinäkuu 21, 2021, 10:56:26 »
Kellon käyminen, ihan turha enää koittaa mitään kun tajuaa et minuutit alkaa käydä vähiin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #56 : Heinäkuu 22, 2021, 13:16:16 »
Jos naiselta löytyy kyrpä.
Why so fragile?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #57 : Heinäkuu 22, 2021, 17:23:46 »
Jos naiselta löytyy kyrpä.
ja se on isompi kun sulla  ;D
kysyvälle vastataan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #58 : Heinäkuu 22, 2021, 18:43:34 »
Jos naiselta löytyy kyrpä.
ja se on isompi kun sulla  ;D
tää on kyllä pahinta mitä voisi tapahtua!
Why so fragile?

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: seksin tappajat
« Vastaus #59 : Heinäkuu 23, 2021, 22:38:24 »
Netta: Ymmärrän hyvin, ettet laukea nuoltaessa, vaikka asiakas kuinka sitä toivoisi. Tunnut tosi mukavalta.
NiinaK: Ihmettelin, jossain toisessa jutussa arvostelua sinua kohtaan. Mutta nyt esitit 100 vaatimusta miehiä kohtaan. Ei, ei eikä ei.