Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hinnoittelu  (Luettu 2585 kertaa)

Poissa Vieras0235

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • ** Piristää muiden päivää
Hinnoittelu
« : Lokakuu 25, 2021, 23:07:50 »
Hei, onko täällä keskustelua hinnoittelusta? Puoli tuntia 150 ja tunti 250, mutta entä jos asiakas haluaa neljä tuntia? Aleneeko hinta sitten esim 600 euroa neljä tuntia vai onko se sit tonnin? Kun eiks kuitenki yökäynti oo tonnin ja sehän on kuitenkin yön yli. Jos joku osaisi neuvoa!

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #1 : Lokakuu 25, 2021, 23:13:02 »
Ei ole mitään vakiohinnastoa, mutta yleensä kyllä aika halpenee suhteessa pidemmissä tapaamisissa. Yöjutuissa hintaa laskee se nukkuminen. 600 euroa neljästä tunnista on mun mielestä ihan ok.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #2 : Lokakuu 25, 2021, 23:17:01 »
Ei täällä koskaan ole ollut hintakeskustelua.

Kait se hinta on aika yksilöllistä. Kukin pyytää sen minkä haluaa ja ne on RE:n ilmoituksissa ainakin ihan selvästi esillä. Jos jotain neljän tunnin hinnoittelua ei ole tai ylimääräiselle tunnille ei ole hintaa niin yleensä se tarkoittaa, että sellaisia aikoja ei ole kyseiseltä hupakolta saatavilla. Harva myös pidempää aikaa tarjoaa ensimmäiselle tapaamiselle. Ne ketkä neljän tunnin aikaa tarjoavat niin harvoin jos koskaan hintapyyntö siitä tonnia on.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #3 : Lokakuu 25, 2021, 23:26:12 »
Neljä tuntia pelkkää panemista lienee aika harvinainen setti, yleensä tommoset menee kai tuolle illalli...it-osastolle. Ja siksi hinta voi olla vähän edullisempi per tunti, seksi on sitä kalleinta aikaa.

Mutta joo, sopimisasioitahan nämä. Laitat hinnan millä neljä tuntia tekisit asiakkaan toivomia juttua ja asiakas päättää maksaako sen vai ei.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2021, 23:28:33 kirjoittanut jpetke »

Poissa Vieras0235

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #4 : Lokakuu 25, 2021, 23:32:56 »
kiitos kaikille vastauksista :)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #6 : Lokakuu 25, 2021, 23:44:57 »
Kuten olen aina sanonut niin laadukas venäläinen huora antaa pillua Stadissa yön yli 500 euroa per yö. Tämä kannattaa aina turskan pitää mielessä. Paino sanalla laadukas. Jos siitä haluaa vakkarin niin maksaa parisataa enemmän.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6846
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #7 : Lokakuu 25, 2021, 23:49:46 »
Hei, onko täällä keskustelua hinnoittelusta? Puoli tuntia 150 ja tunti 250, mutta entä jos asiakas haluaa neljä tuntia? Aleneeko hinta sitten esim 600 euroa neljä tuntia vai onko se sit tonnin? Kun eiks kuitenki yökäynti oo tonnin ja sehän on kuitenkin yön yli. Jos joku osaisi neuvoa!

Kannattaa kysellä haluamaltaan pt:ltä, jos haluaa pidempiä aikoja, niin se helpoiten selviää


Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #8 : Lokakuu 26, 2021, 09:17:40 »
Hei, onko täällä keskustelua hinnoittelusta? Puoli tuntia 150 ja tunti 250, mutta entä jos asiakas haluaa neljä tuntia? Aleneeko hinta sitten esim 600 euroa neljä tuntia vai onko se sit tonnin? Kun eiks kuitenki yökäynti oo tonnin ja sehän on kuitenkin yön yli. Jos joku osaisi neuvoa!

Hinnoittelussa kannattaa miettiä, millaisia aikoja ylipäätään haluaa tarjota. Ei ole mitään "sääntöä", että pidempien aikojen kuuluu olla suhteessa halvempia (vaikka usein ne toki on) ja yönyli on tonnin (oon kuullut 800€-2000€ hintahaarukasta). Mikä on sun työtapa? Mikä tuntuu susta hyvälle?

Hinnoittelua voi myös kokeilla ja viilata tarvittaessa. Mulla oli jossain vaiheessa pidemmissä ajoissa selkeästi edullisempi hinta, kun oli vaihe, että halusin tehdä nimenomaan pitkiä tapaamisia. Sitten kun tuntui siltä, että tekisinkin mielummin välillä vähän lyhyempiä, nostin pitkien aikojen hintoja.

Yönyleissä sama juttu, siitähän se on kiinni, minkä arvoiseksi aikasi lasket, ei missään nimessä siitä, onko joku yannis joskus saanut halvemmalla joltain toiselta 😏 Mun yönylit on esim tarjolla vain vakkareille ja sittenkin hinnoiteltu tarkoituksella niin, että niitä ei mene kovin usein kaupaksi (rakastan nukkumista melkein yhtä paljon kuin panemista 😎), ja jos menee, niin saan siitä yönylistä vähintään saman korvauksen, kuin hyvästä virka-aikaan hoidetusta työpäivästä, koska seuraavan päivän joudun ottamaan vapaata yönylin jälkeen ja 😴😴 Ja kun olen hinnoitellut ne näin, musta on myös oikeasti kiva tehdä niitä silloin harvakseltaan, kun kysytään.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15218
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #9 : Lokakuu 26, 2021, 11:37:29 »
^
Ilona puhuu pelkkää asiaa, eikä asian vierestä.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #10 : Lokakuu 26, 2021, 17:40:19 »
Miksi en voi antaa Iltsulle repukkaa, vinkuu vaan jotain höpöhöpö juttua, että muillekkin pitäisi antaa.


« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2021, 17:42:20 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #11 : Lokakuu 27, 2021, 19:22:22 »
Ihana Ilona, tyhjentävä vastaus <3
Helsingissä <3

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hinnoittelu
« Vastaus #12 : Lokakuu 27, 2021, 19:47:08 »
Hei, onko täällä keskustelua hinnoittelusta? Puoli tuntia 150 ja tunti 250, mutta entä jos asiakas haluaa neljä tuntia? Aleneeko hinta sitten esim 600 euroa neljä tuntia vai onko se sit tonnin? Kun eiks kuitenki yökäynti oo tonnin ja sehän on kuitenkin yön yli. Jos joku osaisi neuvoa!

Ilona jo kertoikin omasta tavastaan toimia. Silloin kun minulla on maksuilmoitus, niin siellä lukee selkeästi, että tunti on 250, lisätunnit 200 päivä-aikaan. Eli päivällä esim. 4 tuntia maksaa 850. Yön yli 12 h on 1500, eilen se tosin oli 1900, kiitos vaan jos luet :inlove:
Tarkoitin sanoa, että kaikilla palveluntarjoajilla on omat hinnoitteluperusteensa ja ne todennäköisesti perustuvat siihen millä itse kukin saa maksavia asiakkaita, pelkkä hintapyyntöhän ei kerro mitään.
Eli yleistä vastausta kysymykseesi ei ole olemassa.