Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Menkat  (Luettu 5491 kertaa)

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Menkat
« : Heinäkuu 17, 2021, 02:48:34 »
Uskaltautuuko kukaan tarjoamaan menkkaseksiä? Eipä varmaankaan.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Menkat
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2021, 08:20:00 »
Siis tarkoitatko vain seksiä kuukautisten aikaan, vai seksiä kuukautisten aikaan ilman tampobua, niin että vuoto sotkee paikat?

Minulla ainakin on molemmat tarjolla säännöllisin väliajoin :D Tamponi käytössä, ellei toisin toivota, koska töitähän ei peruta minkään kuukautisten vuoksi. Tamponin voi toki jättää poiskin, jos asiakas sitä erikseen pyytää, mutta eipä ole kukaan vielä tainnut kysyä.
Eläkkeellä.

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Menkat
« Vastaus #2 : Heinäkuu 17, 2021, 09:44:35 »
Siis haluaako joku oikeasti seksiä menkkojen aikaan? 😅 True GFE 😂. Menkathan yleensä pilaa kaiken kivan.
Ei ole tarjolla mulla.
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6666
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Menkat
« Vastaus #3 : Heinäkuu 17, 2021, 09:54:08 »
Siis tarkoitatko vain seksiä kuukautisten aikaan, vai seksiä kuukautisten aikaan ilman tampobua, niin että vuoto sotkee paikat?

Minulla ainakin on molemmat tarjolla säännöllisin väliajoin :D Tamponi käytössä, ellei toisin toivota, koska töitähän ei peruta minkään kuukautisten vuoksi. Tamponin voi toki jättää poiskin, jos asiakas sitä erikseen pyytää, mutta eipä ole kukaan vielä tainnut kysyä.

Asiakkaalle voisi ehkä myös mainita ainakin outcall-keikkoja asiakkaan kotona tehdessä, että on kuukautiset menossa. Ettei kävisi niin kuin erään kerran, että asia selviää työn tiimellyksessä siinä kohtaa kun pt:n tamponi alkaakin vuotaa ja sängyn peitto ja hetken päästä myös matto ja lattia ovat veressä.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Menkat
« Vastaus #4 : Heinäkuu 17, 2021, 09:57:53 »
Siis haluaako joku oikeasti seksiä menkkojen aikaan? 😅 True GFE 😂. Menkathan yleensä pilaa kaiken kivan.
Menkat on mulle siviilissä neutraali asia. Jokaista kumppaniani olen pannut menkkojen aikana. Joskus tämä on ollut ns.mieluinen palvelutehtävä, kun naaras on ilmoittanut että orkku helpottaa kuukautiskipuja. Mitä tuohon nyt enään vastaamaan - sinulle rakkaani mitä vain
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5167
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Menkat
« Vastaus #5 : Heinäkuu 17, 2021, 10:04:55 »
Siis haluaako joku oikeasti seksiä menkkojen aikaan? 😅 True GFE 😂. Menkathan yleensä pilaa kaiken kivan.
Ei ole tarjolla mulla.

Salasana: Beppy ja menkat ei enää pilaa mitään 😉
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Menkat
« Vastaus #6 : Heinäkuu 17, 2021, 10:28:09 »
Salasana: Beppy ja menkat ei enää pilaa mitään 😉

Asiaan vihkiytymättömälle toi voi äkkiseltään kuulostaa siltä että jos on menkat, bannaan beppyyn.. 😅 Ei taida kuitenkaan olla siitä kyse..?😅
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2021, 10:33:58 kirjoittanut M15t3rG »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Menkat
« Vastaus #7 : Heinäkuu 17, 2021, 11:24:51 »
Siis haluaako joku oikeasti seksiä menkkojen aikaan? 😅 True GFE 😂. Menkathan yleensä pilaa kaiken kivan.
Ei ole tarjolla mulla.

Salasana: Beppy ja menkat ei enää pilaa mitään 😉
Paitsi pahimillaan aiheuttaa ilmiriidan parisuhteessa!

" kirjaimellisesti otsalampun loisteessa metsästin sitä bebbyä pois kun kultsu levitti kaikkein pyhintään ja kiukutteli kuinka se on on mun vika kun se on runnottu niin syvälle ja minä naama punaisena murisen kuinka se oli juurikin minä joka sitä kyrpää vinkui, PERKELE! Eikö näissä SAATANA pitäny olla joku naru mistä vedetään. Anna nyt VITTU ne pinsetit tai jotkut HELVETIN tongit ja ole JUMALAUTA jo hiljaa"
Why so fragile?

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Menkat
« Vastaus #8 : Heinäkuu 17, 2021, 12:27:40 »
^ Ooh, ihanan romanttista. :'(

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5167
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Menkat
« Vastaus #9 : Heinäkuu 17, 2021, 13:52:36 »
Siis haluaako joku oikeasti seksiä menkkojen aikaan? 😅 True GFE 😂. Menkathan yleensä pilaa kaiken kivan.
Ei ole tarjolla mulla.

Salasana: Beppy ja menkat ei enää pilaa mitään 😉
Paitsi pahimillaan aiheuttaa ilmiriidan parisuhteessa!

" kirjaimellisesti otsalampun loisteessa metsästin sitä bebbyä pois kun kultsu levitti kaikkein pyhintään ja kiukutteli kuinka se on on mun vika kun se on runnottu niin syvälle ja minä naama punaisena murisen kuinka se oli juurikin minä joka sitä kyrpää vinkui, PERKELE! Eikö näissä SAATANA pitäny olla joku naru mistä vedetään. Anna nyt VITTU ne pinsetit tai jotkut HELVETIN tongit ja ole JUMALAUTA jo hiljaa"

Suosittelen vaihtamaan sellaiseen kultsuun, joka osaa käyttää lantionpohjan lihaksia ja saa "puskettua" beppyn alemmas vaikka kyrpäjyrä sen olisikin runnonut paksusuoleen.

Ja hei, ei niitä parisuhteessa käytetä. Kyllä silloin saa veri lentää vapaasti!😁 Se on sitä luontaista kostumista, jota aina peräänkuulutetaan.

Ja mister nyt vaan haaveilee naisystävästä, joka menkkakiimoissaan karjuu "Kulta, mulla on menkat. Pane mua perseeseen!"

Ah tätä romantiikan määrää. Ehkä Ikea aiheutti tämän. Pus kaikille 😘
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Menkat
« Vastaus #10 : Heinäkuu 17, 2021, 14:41:47 »
Ja mister nyt vaan haaveilee naisystävästä, joka menkkakiimoissaan karjuu "Kulta, mulla on menkat. Pane mua perseeseen!"

Ah tätä romantiikan määrää. Ehkä Ikea aiheutti tämän. Pus kaikille 😘

😂 noin über-romanttinen kutsu voisi saada tällaisen paatuneen romantikonkin hämilleen… 🤩😂

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7756
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Menkat
« Vastaus #11 : Heinäkuu 17, 2021, 23:17:15 »
Joskus oli hiukan raudan (veren) makua, kun tuli nuoltua menkkojen alkaessa, siviilissä. Ei ole menkat haitanneet.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Menkat
« Vastaus #12 : Heinäkuu 17, 2021, 23:55:17 »
Uskaltautuuko kukaan tarjoamaan menkkaseksiä? Eipä varmaankaan.

Erikseen tilattaessa kyllä🤭
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Menkat
« Vastaus #13 : Heinäkuu 18, 2021, 14:43:06 »
Salasana: Beppy ja menkat ei enää pilaa mitään 😉

Kiitti vinkistä, laitan tän korvan taakse! 😊 Taidan mieluummin kuitenkin pitää jalat ristissä ne muutamat päivät kuukaudesta ja ajoittaa panemiset muihin ajankohtiin 🤔
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5167
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Menkat
« Vastaus #14 : Heinäkuu 18, 2021, 18:49:01 »
Salasana: Beppy ja menkat ei enää pilaa mitään 😉

Kiitti vinkistä, laitan tän korvan taakse! 😊 Taidan mieluummin kuitenkin pitää jalat ristissä ne muutamat päivät kuukaudesta ja ajoittaa panemiset muihin ajankohtiin 🤔

On tosi hyviä muutenkin esim. urheillessa. Ei hierrä tai paina kuten normi tamponit voi joskus tehdä 😊 Suosittelen ainakin kokeilemaan!En ymmärrä miksi en tiennyt noista mitään ennen horoilua, saisivat olla markettitavaroita 😁

Ja nyt miehet tykkää tästä keskustelusta 😁 :headbang:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Menkat
« Vastaus #15 : Heinäkuu 18, 2021, 19:14:23 »
^Siis tuo bebby ≠ peppu, kuten @M15t3rG jo vihjaili, mikä pettymys 😁
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Menkat
« Vastaus #16 : Heinäkuu 18, 2021, 19:33:24 »
^ todella hämmentävä tuotemerkki. Voin vaan kuvitella sitä pettymyksen määrää kun ensin on käyty vaikka tallainen keskustelu: ”Kulta, ei haittaa vaikka mulla on menkat - onhan mulla beppy!” tai ”Pitäiskö tänään kokeilla ekaa kertaa tota beppyä”… (myönnän, väsynyttä… 😅)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Menkat
« Vastaus #17 : Heinäkuu 18, 2021, 20:21:23 »
^
Totta! Aika iso vaara väärinkäsityksille 😁
Amator

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Menkat
« Vastaus #18 : Heinäkuu 18, 2021, 20:38:27 »
Mulla on ainakin niin kauheat kivut menkkojen aikaan, että enemmän kuin mielellään harrastaa silloin seksiä koska se auttaa mulla ainakin kovasti niihin oloihin.. varsinkin jos saa vielä orgasmin ilahduttamaan siihen kylkeen niin sehän on ku lottovoitto 😆

Itse olen kyllä myös onnellinen beppyjen löytämisestä, samaa mieltä Enkelin kanssa et saisivat olla kyllä markettitavaraa! Kuinka monet panot on jääny panematta siviilissä menkkojen takia... 😁

Ja ketjun kysymykseen, itsellä myös tilauksesta tarjolla tiettyyn aikaan kuukaudesta😅
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2634
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Menkat
« Vastaus #19 : Heinäkuu 18, 2021, 21:03:34 »
Mä ajan kelillä ku kelillä,ei haittaa ollenkaan :behind:
Noi beppyt tosiaan toimii, en olis huomannut mitään, jos ei olis kerrottu.
Helläkätinen herrasmies lassie