Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihanan Ilonan hieronta  (Luettu 6283 kertaa)

Poissa SiggSagg

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Ihanan Ilonan hieronta
« : Heinäkuu 15, 2021, 21:03:30 »
Hyvää ja helteistä iltaa arvon kanssaforumilaiset! Onko kenellekään sattumalta kertynyt kokemuksia naapurisivustolla ilmoittelevan ihanan Ilonan hieronnasta Turussa? Kiitos kommenteista jo etukäteen!  :)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15152
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ihanan Ilonan hieronta
« Vastaus #1 : Heinäkuu 15, 2021, 21:10:25 »
^
Ole hyvä vaan.
Mene ihmeessä ja kerro meille muillekin millaista oli. Odotan mielenkiinnolla rapsaasi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihanan Ilonan hieronta
« Vastaus #2 : Heinäkuu 16, 2021, 13:24:47 »
Kannattaa käyttää hakutoimintoa ennen kuin aloittaa uuden viestiketjun. Ilonasta on juttua foorumilla ihan riittävästi. Nuo viestit lukemalla pystyy varmasti omassa päässä muodostamaan käsityksen palvelun laadusta.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanan Ilonan hieronta
« Vastaus #3 : Heinäkuu 16, 2021, 13:49:11 »
Täällä paljon kirjoiteltu Ilona (Tequila) taitaa kuitenkin olla eri kuin Turussa pelkkää hierontaa tarjoava Ilona. Voin tosin olla väärässäkin.

Poissa SiggSagg

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanan Ilonan hieronta
« Vastaus #4 : Heinäkuu 19, 2021, 20:49:06 »
Itsekin olen elänyt siinä uskossa, että nämä kaksi tapausta ovat eri henkilöitä. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä. Kiitos kuitenkin vinkistä hakutoiminnon käyttöön. En ollut tuollaisesta ennen kuullutkaan. ;D

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihanan Ilonan hieronta
« Vastaus #5 : Heinäkuu 19, 2021, 21:01:50 »
Joo, mä kuvittelin että puhuttiin juurikin Ilona tequilasta. My bad. Eikä olisi ensimmäinen kerta tälläkään foorumilla, kun samasta tytöstä on perustettu useampi threadi.
Mutta että siis SE hieroja Ilona Turusta. Joo, olen ollut yhteydessä, kokemusta ei ole, vielä. Puhelimessa kuulosti reippaalta ja kohteliaalla kotimaiselta naiselta. Hieronnan + happy endin saa tasarahalla ja tämän lystin kesto max.  40 min. Joku voisi haukkua kalliiksi, kun piirakkaa saa samaan rahaan mutta kyllä tämä nainen pitää vähintään kerran käydä kokeilemassa, ellei sitten joku ehdi minua ennen ja hauku täällä pataluhaksi huijariksi. Palaan myöhemmin asiaan kunhan saan aikatauluni sopimaan.  :wanker:
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2021, 21:08:51 kirjoittanut Taitaka »

Poissa leipurihiiva

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihanan Ilonan hieronta
« Vastaus #6 : Heinäkuu 20, 2021, 13:33:34 »
Tosiaan kyseessä eri Ilona kuin tequilan ilona.
Tämä hieroja Ilonan luona useasti käyneenä voi antaa vahvan suosituksen.
Todella lämmin vastaanotto ja hieronta oli huippua loppuun asti.
Ovesta sisään ja ensimmäisenä lämmin halaus. Jutustelua, kuteet veks ja peitsille. Selkäpuolelta aloitettiin ja jossain tunsin jo hänen lämpimät kätensä palleissa ja varressa kiinni. Äijä ympäri ja suoraan asiaan. Sai kosketella ja en ole vähään aikaan sellaista perberiä kosketellut. Pikkuhiljaa huipulle ja naps. Pitäkää hyvänä häntä.

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihanan Ilonan hieronta
« Vastaus #7 : Joulukuu 16, 2021, 19:01:06 »
Tuli vihdoinkin käytyä Ihanan Ilonan hoidossa. Kokemus yllätti todella positiivisesti. Kroppa on Ilonalla tikissä kuten ilmoituksen kuvastakin voi todeta. Iloisella mielellä sekä hymyillen Ilona otti minut vastaan. Minä puolestani poistuin kylmään iltaan vajaan tunnin hoidon jälkeen leveästi hymyillen. Ehdoton suositus Ilonalle.