Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

HKI halvimmat kassien tyhjennykset

<< < (56/63) > >>

joey_t:
Eihän siitä ole kauaakaan kun Paloma kertoi jonkun Lähi-Idän tosimiehen rakastuneen häneen ja niinpä Paloma ylimieliseen tyyliin haukkui länsiukot luusereiksi ja kertoi muuttavansa rakkaansa pariin.
Rakkauteensa on kenties tullut hieman säröjä kun Paloma palasi Suomeen pantavaksi halpishintaan.

mattssonni:
Paloma käy Suomessa kahdesti tai kolmesti vuodessa "viimeistä kertaa"  ;D. Minkään "viimeisen kerran" jälkeen on tuskin koskaan mennyt puoltatoista kuukautta pidempää aikaa ennen seuraavaa kertaa  ;D

dakini:

--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Heinäkuu 17, 2025, 21:41:25 ---^^ Pk-seudulla tulee nyt viisi, en tiedä millä suodattimilla sait kolme.

--- Lainaus päättyy ---

No noilla suodattimilla, mitä mainitsit eli Helsinki ja 30 min 80 €, niin kuin puhuttiin. Kyse taitaakin olla lähinnä sanan "useampi" määritelmästä ja PK-seudun sekoittamisesta Helsinkiin  :D

Rabotnik:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Heinäkuu 18, 2025, 12:15:22 ---Eihän siitä ole kauaakaan kun Paloma kertoi jonkun Lähi-Idän tosimiehen rakastuneen häneen ja niinpä Paloma ylimieliseen tyyliin haukkui länsiukot luusereiksi ja kertoi muuttavansa rakkaansa pariin.
Rakkauteensa on kenties tullut hieman säröjä kun Paloma palasi Suomeen pantavaksi halpishintaan.

--- Lainaus päättyy ---

https://youtu.be/J0pnU4vRtbc?si=XOq0BB7byYc0gv7j

Olikohan tämä sama kaveri 😄

antero pee:
^^ Itse asiassa Helsingistä ja vieläpä kantakaupungista pelkästään puhuminen olisi mun näkökulmastani ihan tervetullutta.
Aina ei jaksa ajella provisseihin. Mutta kun aiemmin on käsitelty myös Vantaata ja Espoota, niin ajattelin että pk-seudusta
on tullut tämän narun keskustelujen käytännön rajaus.

Mun pointti aiemmin oli, että on poikkeuksellista että monta nuorta ulkkari-pt:tä tarjoaa pk-seudulla 80 puolikasta.
Tällä hetkellä hintakilpailu näyttää menneen tauolle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta