Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
HKI halvimmat kassien tyhjennykset
Turskuttaja:
Sepäs se
Pöhkis:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Huhtikuu 09, 2024, 14:42:46 ---Laitetaanpa tännekin muistutus, että madame 30€ on taas tavattavissa. Tällä kertaa kulleja imetään Vantaalla, eikä Espoossa, kuten aiemmin.
Itse olen käynyt varmaan kesällä 23 viimeiksi hänen luonaan poskihoidolla, mutta koska mami on alan todellinen kestohitti, kehtaan edelleen suositella.
--- Lainaus päättyy ---
Oliko missä kaupunginosassa?
Waverunner:
Paljon hinta? :)
mattssonni:
--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Huhtikuu 10, 2024, 00:03:19 ---Paljon hinta? :)
--- Lainaus päättyy ---
Eikös sen nimikin kerro: Blow30
Veka:
No nyt löytyi halpa, mutta ei kyllä hyvä... Välillä Kampissa ja välillä Tuomarilassa ilmoittaa "Odotan sinua jos tylsät". Vajaa kuusikymppinen xl-kokoinen erittäin isotissinen venäläinen lady, puhuu hyvää Suomea. Nimimerkkeinä yleensä maria odottaa ja mukava viola. Puoli tuntia suikkarilla tai käsihoidolla 60 euroa, panolla 80 euroa.
Ennen ja jälkeen varsinaista palvelua todella mukava daami, mutta itse palvelutuotanto on sitten kyllä tosi rutinoituneen lakoninen ja kylmän mekaaninen liukuhihnasuoritus, jonka tunnelma oli... no mitään tunnelmaa ei ollut. Tai tunnelma oli kuin olisi käymässä terveydenhoitajalla jossain rutiinitoimenpiteessä ("housut pois, istukaa sängylle ja ottakaa muna esiin... kohta vähän tuntuu... noniin, se olikin sitten siinä, pyyhkikää tällä ja sitten voitte vetää housut takaisin jalkaan"). Mutta sitten taas, kun vaatteet on päällä, hän oli kyllä taas oikein mukava ja puheliaskin. Halpa ja teknisesti saa sen mistä on maksanut, mutta en menisi uudestaan, vaikka hän maksaisi minulle päin.
Tiedän mitä ajattelette - miten joku voikin välillä sortua luulemaan, että halvalla saisi edes kohtuullista. Joo, ei saanut täältäkään, vaikka menetys oli vain 60 euroa, se tuntui oikeasti menetykseltä (vrt. hyvillä palveluntarjoajilla yli 200 euroakaan ei tunnu menetykseltä, vaan sitä lähtee pois tuntien saaneensa, ei menettäneeensä). Jotenkin sitä vain halpaan törmätessään alkaa aina toivomaan, että jos tässä nyt kuitenkin sattumalta olisi hyvä... mutta ei, ei ole.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta