Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
HKI halvimmat kassien tyhjennykset
Makkonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Mondos - Lokakuu 10, 2023, 00:56:01 ---Itäkeskuksessa on kassin tyhjennys varmaa.
--- Lainaus päättyy ---
Kerro toki lisää.
antero pee:
Rouva blow30 palannut/palaamassa mestoille, huraa!
Ilmeisesti on vain muutaman päivän paikalla, vähän sekavasti tiedot esitetty tällä kertaa. Katsokaa itse RE:Espoo ja soitelkaa siellä näkyvään numeroon.
Tarjoilussa on nyt pieni muutos, ei ole enää tarjolla 30min settiä, mikä kyllä ennenkään ei minusta ollut paras. Signature "blow30" edelleen pätevä.
Uutena tarjolla 1h/100e, suikkaria ja hierontaa, noh en ehkä itse sijoittaisi... mutta varmaan jotakuta tämäkin vaihtis kiinnostaa.
Ipa1:
Jos as on paska sivusto, niin mikä olis hyvä?
mattssonni:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Marraskuu 20, 2023, 15:55:25 ---Rouva blow30 palannut/palaamassa mestoille, huraa!
Ilmeisesti on vain muutaman päivän paikalla, vähän sekavasti tiedot esitetty tällä kertaa. - -
Tarjoilussa on nyt pieni muutos - -
--- Lainaus päättyy ---
No on se tosiaan vähän sekava... ;DJa selvennyksiä ei kannattane kysellä, kun ilmoituksessa sanotaan "I never give answer.Because i have not time write" ::) Ja yhtenä tarjoilun muutoksena lienee ainakin minulle täysin uusi "teat fuck". Tai ehkä se on jotakin alan erikoissanastoa kokeneemmille harrastajille. ;D
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Marraskuu 20, 2023, 20:15:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Marraskuu 20, 2023, 15:55:25 ---Rouva blow30 palannut/palaamassa mestoille, huraa!
Ilmeisesti on vain muutaman päivän paikalla, vähän sekavasti tiedot esitetty tällä kertaa. - -
Tarjoilussa on nyt pieni muutos - -
--- Lainaus päättyy ---
No on se tosiaan vähän sekava... ;DJa selvennyksiä ei kannattane kysellä, kun ilmoituksessa sanotaan "I never give answer.Because i have not time write" ::) Ja yhtenä tarjoilun muutoksena lienee ainakin minulle täysin uusi "teat fuck". Tai ehkä se on jotakin alan erikoissanastoa kokeneemmille harrastajille. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joo teat fuck eli hammaspano on ihan klassikko 😄
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta