Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
HKI halvimmat kassien tyhjennykset
antero pee:
Tällä hetkellä Paloman 80/30min, sisältää amatöörimäisen palvelualttiuden, professionaalin bimbolookin, poikkeukselliset panohalut ja CIM-option
= mun rahat menee sinne suuntaan.
Eikä tarvitse lähteä mihinkään Espooseen...
hungry:
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Heinäkuu 15, 2021, 15:25:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kevättuuli - Heinäkuu 15, 2021, 12:08:45 ---Kun vedät käteen on kaikken halvinta! 😉
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on halpaa, jos ei jää kiinni.
--- Lainaus päättyy ---
On taitolaji, jos et jää kiinni siitä kun tuijotat eskorttia samalla kun vemppaat hanskaan ilman, että joudut tästä maksamaan.
Yesmann1234:
--- Lainaus käyttäjältä: PekkaPekka - Heinäkuu 16, 2021, 17:34:15 ---Itse käyn aika ajoin Espoossa 40€ hieronnassa,joka hoidetaan käsin loppuun.
Olen saanut pt: ltä hieman extraa tissipanon muodossa.
Suuhoidoissa löytyy 50€ vanhempi rouva, joka nielee kaiken viimeiseen pisaraan.
Suikkari seksillä kehäkolmosen ulkopuolella 60€.
--- Lainaus päättyy ---
Viekäkö mahtaa olla kuvioissa nämä kyseiset pt:t? ...kiinnostaa kovasti edukkaat pussien tyhjennykset. Etenkin tuo vanhempi nielevä rouva kiinnostaa.
Vieras1822:
--- Lainaus käyttäjältä: Yesmann1234 - Huhtikuu 23, 2023, 18:55:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: PekkaPekka - Heinäkuu 16, 2021, 17:34:15 ---Itse käyn aika ajoin Espoossa 40€ hieronnassa,joka hoidetaan käsin loppuun.
--- Lainaus päättyy ---
Viekäkö mahtaa olla kuvioissa nämä kyseiset pt:t? Laita yv:llä lisätietoja, kiinnostaa kovasti edukkaat pussien tyhjennykset. Etenkin tuo vanhempi nielevä rouva kiinnostaa.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä kiinnostaa myös, tuo Espoon hieronta on tuttu jo vuosien takaa mutta nämä muut pt:t ei. Olisi kiva käväistä testaamassa. Laittakaa yv jos on vielä tietoa näistä.
Nahkatakki:
--- Lainaus päättyy ---
Nämä palveluntarjoajat kiinnostavat kovasti minuakin. ... Kiitokset jo etukäteen!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta