Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Opastaminen ja opastetuksi tuleminen  (Luettu 7022 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Opastaminen ja opastetuksi tuleminen
« Vastaus #20 : Elokuu 30, 2019, 18:50:48 »
Siinä vaiheessa kun huora alkaa kertomaan minulle miten pitää panna, pyydän rahani takaisin. Se olen minä joka maksaa seksistä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Parru_88

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opastaminen ja opastetuksi tuleminen
« Vastaus #21 : Elokuu 31, 2019, 16:23:47 »
Ei opastaminen ole mitenkään huono asia kun kaikki kuitenkin tykkäävät vähän eri asioista.

Poissa pan_peter

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opastaminen ja opastetuksi tuleminen
« Vastaus #22 : Lokakuu 03, 2019, 14:56:36 »
Saa ja pitää kertoa/opastaa mistä tykkää ja mistä ei. Itsellä ainakin yli puolet kiihottumisesta tulee naisen nautinnosta.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Opastaminen ja opastetuksi tuleminen
« Vastaus #23 : Lokakuu 04, 2019, 07:47:41 »
Minua ainakin saa opettaa ja joskus hieman pitääkin. Kun nuori palveluntarjoaja opettaa tälläistä keski-ikäistä pappaa, se on itseasiassa jossain määrin jopa kiihottavaa.  ::)
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Opastaminen ja opastetuksi tuleminen
« Vastaus #24 : Lokakuu 04, 2019, 08:27:31 »
Lähinnä suullisen nautinnon tuottamisessa on ihan paikallaan, että palveluntarjoaja voi opastaa sanoin, liikkein, ääntelyin mikä tuntuu hyvältä. Itse asiassa tulee ennemminkin tunne että vastapuoli kokee uskaltavansa heittäytyä tilanteeseen kun noin tekee. - Sama juttu sitten joissain otteissa/asennoissa; jos sattuu itse innostumaan jostakin niin musiikkia korville on tuolloin tyyliin; "Kovempaa", "Purista vaan kunnnolla..." tms.. ja vastaavasti sitten päinvastoin ettei tule tyyliin innostuttua liikaa. - Koska erityisiä mieltymyksiä on yhtä paljon kuin on palveluntarjoajiakin (ja meittiä turskia tietysi kanssa) niin vallankin ensi kertaa tavattaessa voipi olla ihan hyväkin juttu.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Opastaminen ja opastetuksi tuleminen
« Vastaus #25 : Lokakuu 04, 2019, 09:48:09 »
^Tuota olen joskus kaivannut että palveluntarjoaja pitäisi ääntä oikein kunnolla. Voihkiminen ja tuhmien puhuminen on ihan kiihottavaa, kohtuuden rajoissa tietenkin  :D Voi tietysti olla ettei kerrostaloasunnossa passaa kauheasti ääntä pitää :(
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Opastaminen ja opastetuksi tuleminen
« Vastaus #26 : Lokakuu 04, 2019, 11:33:06 »
Minua ainakin saa opettaa ja joskus hieman pitääkin. Kun nuori palveluntarjoaja opettaa tälläistä keski-ikäistä pappaa, se on itseasiassa jossain määrin jopa kiihottavaa.  ::)

Juu oon sammaa mieltä. Olen itse käynyt pari kertaa nuoren ja kauniin naisen luona! Ja olen pyytänyt häneltä opetusta miten juuri hänet saa tyydytettyä oikealla tavalla! J a voi pojat että on ollut mahtavaa seksiä pitkästä aikaa. Ja "opinnot" jatkuvat seuraavalla kerralla. :D

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Opastaminen ja opastetuksi tuleminen
« Vastaus #27 : Lokakuu 05, 2019, 17:58:58 »
Kyllä minua saa opastaa ja se on jopa toivottavaakin.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Opastaminen ja opastetuksi tuleminen
« Vastaus #28 : Lokakuu 05, 2019, 18:17:40 »
tartte nyt kenenkään neuvomaan tulla, "kyl mie ossoon". ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Opastaminen ja opastetuksi tuleminen
« Vastaus #29 : Lokakuu 05, 2019, 23:23:37 »
Kyllä opastus on ihan ok, tulee parempi lopputulos kun osapuolet saa nauttia sydämensä kyllyydestä. John Punterin aiempi kuvaus on osuva...oikeanlaista opastusta ja kannustusta että päästään maaliin :D