Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sonya B Suuri pettymys jota on vaikea asiallisesti kuvailla.

<< < (2/4) > >>

molopää:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Heinäkuu 12, 2021, 12:27:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: myski - Heinäkuu 12, 2021, 02:20:49 ---Sama nainen kuin kuvissa, jätän kuvilla kuiviin toteamuksiin.
Hengitys haisi tupakan lisäksi ikävältä.
Samoin alapään oli 5mm sängyllä ja haisi hiivalta.
Iho nihkeä ym.
Tosi kiusallinen tilanne.
Ei muuta.
Saa kuittailla.

--- Lainaus päättyy ---

Missä ilmo, olen utelias.

--- Lainaus päättyy ---

RE hesan osio.

Aurora Mature:
Kivalta hän näyttää, eikä myöskään ole superalennusmyyntihinta, vaikkakin edullinen.
Itsenäisesti toimivilla ei ole varaa haista hiivalle tai millekään muulle epämiellättävälle. Olen pahoillani, edelleen utelias: kun soitit, oliko tämä nainen puhelimessa?

Olisin niiiiiin varovainen jos palvelu on huonoa, se voi olla merkki parituksesta.

Vieras0395:
Iik taas kuolee nauruun :laught:
Antaaksi Aurora Mature, eli jos palvelu on jonkun mielestä huonoa, niin on syytä epäillä paritusta.
Ei se taida ihan noin mennä. No Kenneth Eriksson jäi eläkkeelle, niin jonkunhan häntä pitää paikata. Pyysin jo anteeksi, niin etkö pyydä ylläpitoa poistamaan kommenttiani.

naut1skelija:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Heinäkuu 12, 2021, 13:07:43 ---Kivalta hän näyttää, eikä myöskään ole superalennusmyyntihinta, vaikkakin edullinen.
Itsenäisesti toimivilla ei ole varaa haista hiivalle tai millekään muulle epämiellättävälle. Olen pahoillani, edelleen utelias: kun soitit, oliko tämä nainen puhelimessa?

Olisin niiiiiin varovainen jos palvelu on huonoa, se voi olla merkki parituksesta.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä ainakin kulminoituu se, kuinka pihalla voi olla skenestä vaikka on itse hupakko. superalennusmyyntihinta? huonoo palveluu = saattaa olla parituksen uhri, oliko itse puhelimessa? Huhhuh.

PaksUkko:
Auroran ja Ninan ottelussa kallistun enemmän Auroran puolelle.

Omat kokemukseni ovat sellaisia, että vapaasta tahdosta ja itsenäisesti toimivat palvelutarjoajat ovat ainakin minusta huolehtineet huomattavasti paremmin kun ne (onneksi harvat), jotka ovat joutuneet minua (myöhemmin jopa todistetusti) parituksen uhrina hoitamaan.

Toki rankka yleistys, sillä en ole 100% varma kaikkien palvelutuottajien vapaaehtoisuudesta alalla toimiseen.

Joten nykyään (silloin harvoin kun palvelujen ääreen pääsen) yritän panostaa laatuun. Ja laadun yksi tekijä on palvelutuottajan vapaaehtoinen ammatinvalinta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta