Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Womanizer Classic  (Luettu 3458 kertaa)

Poissa kingdom

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Womanizer Classic
« : Heinäkuu 11, 2021, 00:58:16 »
Onko monella käytössä Womanizer-sarjan klitoriskiihottimia? Tekisi mieli vakkarille ostaa lahjaksi kun noi arvostelut tuntuvat olevan sen verran hyviä ja tykkää käyttää parhaillaan Satisfyer Pro 2+. Uskoisin tämän olevan siitä hieman parempi vehje.

Muita suosituksia otetaan vastaan, kyseessä on melkoinen teräspillu joten tarvii olla rankan ja kohdistetun hyökkäyksen vehkeitä.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #1 : Heinäkuu 11, 2021, 22:15:18 »
Womanizerit on hintansa arvoisia.

Jos tykkää todella kovasta menosta, voi suositella myös Lelon vastaavia. Mun "todellinen prinsessa"-klitorikseni pää ei kestä niitä, mutta moni muu tykkään.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa kingdom

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #2 : Heinäkuu 11, 2021, 22:53:35 »
Kiitos vastauksesta, näin ajattelinkin asian olevan ja tilasin aiemmin päivällä sen. Keskiviikoksi aika vakkarin kanssa, jospa silloin pääsis testaa. Ehkä täytyy kysyä voiko taltioida ekat leikit sen kanssa.

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #3 : Heinäkuu 12, 2021, 13:12:01 »
Tarttiskohan hankkia? Herään monta kertaa viikossa keskellä yötä karmeaan panetukseen, avaan jonkun seksisivuston ja saan uneen johtavan orgasmin noin kahdessa minuutissa sormellani.

Saisinko syvemmän unen Womanizerilla?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #4 : Heinäkuu 12, 2021, 18:46:35 »
En tiedä, mitä kaikkia woman satisfyereitä heitin muuton takia roskiin, osa myyntipakkauksissaan. Toivon, ettei minulle tuotaisi mitään patteripötkylöitä edes lahjaksi. Käytän vaan eläviä kikkuleita hyväkseni. Ja jos olen puutteessa, niin nyt kun on solisluu jo parantunut, niin minulla on kaksi tervettä karvaista kättä. En ole välineurheilija ;D

Poissa kingdom

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #5 : Heinäkuu 12, 2021, 18:56:02 »
Saisinko syvemmän unen Womanizerilla?
Yritän kirjottaa rapsan tästä että onko worth. Mitään edullisia vehkeitä ne ei ole, halvin taitaa olla Sinfullista satasella ja se sarjan aatelisto on siellä 190e heitteillä.

En tiedä, mitä kaikkia woman satisfyereitä heitin muuton takia roskiin, osa myyntipakkauksissaan. Toivon, ettei minulle tuotaisi mitään patteripötkylöitä edes lahjaksi. Käytän vaan eläviä kikkuleita hyväkseni. Ja jos olen puutteessa, niin nyt kun on solisluu jo parantunut, niin minulla on kaksi tervettä karvaista kättä. En ole välineurheilija ;D
Klitoriskiihottimista voi saada sellasia orkkuja mitä meidän tavallisista pienistä kikkeleistä ei saa. Olisit nyt edes Womanizeria kokeillut jos sellainen löytyi joltakulta annettuna lahjana.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #6 : Heinäkuu 12, 2021, 19:03:52 »
No way. Vaikka olen kuinka hutsu, niin sillä kigulla pitää olla yläpää. Ja sellaista juttelevaa kivaa hieromasauvaa en vielä ole löytänyt.
No juu, tekopenikset ei ole minun juttu, haluan aidon ja oikean.

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #7 : Heinäkuu 12, 2021, 19:07:48 »
Onneks lyötyy vielä aitojakin kyrpiä.

Poissa kingdom

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #8 : Heinäkuu 12, 2021, 19:12:18 »
Kaikkea pitää kokeilla, varsinkin jos lopputulos voi olla parempaa seksiä. Itse haen maiden ja mantujen takaa kaikkea mahdollista uutta mitä voi kokeilla.

@Nina, kyseessä ei siis ole mitkään tekopenikset vaan paineaaltokiihottimet. Ne laittaa paineaaltoa klitorikseen ja niitä voi käyttää yhdynnän lisäksi. Jos siitä saa mielet räjäyttävät orkut niin miten sille voi sanoa "ei". :'(
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2021, 19:15:39 kirjoittanut kingdom »

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #9 : Heinäkuu 13, 2021, 19:38:29 »
Eih näitä uusia imeviä ja paineaaltoja? Helppo kommentti, yäk. Omistan 2 lelua joita käytän jos joku pyytää, kotona mä en niillä mitään tee, ainoostaan hutsuhommissa, sillonkin harvoin.

Ihan gfe mimmi en ole mutten ymmärrä lainkaan tätä ihmevempaitten hysteriaa. Onko ihmiset niin taidottomia ettei enää kaksi ihmistä riitä antamaan nautintoa?

Uusavutonta seksiä 😁😂

Ja miehet vaan antaa kiihottimia naiselle ettei hänen tarvii itse tehdä eikä osata yhtään mitään. Juu kyllä olen syntynyt 60- luvulla jo.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2021, 19:40:21 kirjoittanut namnam »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #10 : Heinäkuu 13, 2021, 19:46:04 »
No siis, lelut ei mun mielestä poissulje kahden ihmisen yhteistä nautintoa. Mä en esimerkiksi panemalla orgasmia saa. Nuolemalla toki. Mutta joskus haluan laueta panon aikanakin. Koska on se vaan huippu tunne kun pillu sykkii kyrvän ympärillä. Toki mies voi sormeilla klitorista samalla kun panee, mutta valitettavasti harva onnistuu siinä panokiihkossaan keskittymään olemaan riittävän hellä sormella 😅

Ja tämän siis olen ratkaissut niin, että esim takaapäin pannessa otan herkästi satisfyerin klitorikselle. Toki puhtaasti oma nautinto mielessä, mutta vielä toistaiseksi ei ole yksikään mies pahastunut orgasmin saavasta naisesta.  :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa kingdom

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #11 : Heinäkuu 13, 2021, 19:46:46 »
Onpas täällä valtavan välinevastaista väkeä. Ei sillä ole mitään tekemistä uusavuttomuuden kanssa jos haluaa seksiä parantaa ja antaa naiselle enemmän orgasmeja. Vakkarin kanssa valitettavasti tämä on pakko kun hän on nuorempana leikkinyt niin paljon bideellä että klitoris ei ole enää kovin herkkä. Olen saanut kielitaidoista paljon kiitosta monelta hupakolta, kun se sattuu olemaan by far lempiasia tehdä naiselle.

Poissa kingdom

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #12 : Heinäkuu 13, 2021, 19:49:16 »
No siis, lelut ei mun mielestä poissulje kahden ihmisen yhteistä nautintoa. Mä en esimerkiksi panemalla orgasmia saa. Nuolemalla toki. Mutta joskus haluan laueta panon aikanakin. Koska on se vaan huippu tunne kun pillu sykkii kyrvän ympärillä. Toki mies voi sormeilla klitorista samalla kun panee, mutta valitettavasti harva onnistuu siinä panokiihkossaan keskittymään olemaan riittävän hellä sormella 😅

Ja tämän siis olen ratkaissut niin, että esim takaapäin pannessa otan herkästi satisfyerin klitorikselle. Toki puhtaasti oma nautinto mielessä, mutta vielä toistaiseksi ei ole yksikään mies pahastunut orgasmin saavasta naisesta.  :whipping:
Just kilikellon kanssa puhuin aiheesta että noi yhdynnästä orgasminsa saavat ovat kuin yksisarvisia. Ehkä yks viidestä kymmenestä saa ja sekin on vaikeaa tulla useampi kerta putkeen. Minä kun en tyydy siihen että nainen saa yhden orgasmin tunnin tapaamisella niin pitää ottaa välineitä käyttöön ja ehostaa niillä molempien kokemusta.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #13 : Heinäkuu 13, 2021, 20:14:21 »
.. Koska on se vaan huippu tunne kun pillu sykkii kyrvän ympärillä.
...

Oon ihan samaa mieltä 🙂
Amator

Poissa kingdom

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Womanizer Classic
« Vastaus #14 : Heinäkuu 16, 2021, 10:36:45 »
Womanizer Classic oli vakkarille turhan hellä, kovimmallakin voimakkuudella. Saatiin kyllä orgasmi aikaiseksi ja vielä semmoinen että kuulemma heitti päästä, mutta tykkää kuulemma enemmän silti Satisfyerista. Sinfullista sai nyt Lelo Sona paineaaltokiihottimen puoleen hintaan (66e), joten seuraavaksi menee testiin se.