Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Emmiina
misterx83:
Emmiina :inlove: :inlove:
Vieras0396:
--- Lainaus käyttäjältä: MikaM - Heinäkuu 16, 2021, 05:38:34 ---
Eli ajanvarausta kannattaa kysyä seuraavalle päivälle, ei saman päivän alkupuolella illaksi?
Itse olen lähettänyt 11.7 kello 13.28 viestin:
Hei Emmiina, onko tänään vapaita tunnin aikoja?
Jos olisi tarjottu tuntia 12.7, niin luultavasti sopiva aika olisi löytynyt, koska periaatteessa koko päivä sopii minulle.
Lisätään vielä, että kun myös itse asun periaatteessa metroradan varrella, niin Espoon päähän pääsen tarvittaessa alle tunnissa siitä, kun aika on saatu sovittua.
--- Lainaus päättyy ---
Yleensä.vastaan siihen mitä kysytään, eli jos kysyt, onko tunnin aikaa 11.7., niin vastaan että 11.7. on, klo ….tai ei ole (siis jos vastaan :laught:). Mitä enemmän esittää itselleen sopivia aikoja niin sitä helpommin ajankin saa.
Toi termi ”seuraavalle päivälle” ei kata pelkästään seuraavaa PÄIVÄÄ (päivä-aikaa) vaan myös seuraavan päivän aamun ja illan. Olisi parempi käyttää termiä seuraava vuorokausi, mutta se tuntuu jotenkin niin viralliselta 😅
No mutta en nussi enempää pilkkuja kun niitä mulla on jo ihan riirttävästi 😆
MikaM:
Ei tästä kannata tehdä suurta ongelmaa.
Halusin vain varmistaa, että osataan tehdä vastatarjous vapaista ajoista.
Minulla on aika vapaa aikataulu ja periaatteessa pääsen tunnissa metron länsipäähän.
En siis varaisi tai kysyisi aikaa tyylin: "Huomenna kello 14. Jos ei sovi, niin seuraava sopiva aika on kahden viikon kuluttua kello 14."
Voisin tosin kysyä kello kaksitoista, oletko vapaa kello yksi?
Juju tässä on tuo metro. Matka-aika sinne länteen on tosiaan alle tunnin.
--- Lainaus käyttäjältä: Emmiina - Elokuu 15, 2021, 17:17:27 ---
Eli ajanvarausta kannattaa kysyä seuraavalle päivälle, ei saman päivän alkupuolella illaksi?
Jos olisi tarjottu tuntia 12.7, niin luultavasti sopiva aika olisi löytynyt, koska periaatteessa koko päivä sopii minulle.
Lisätään vielä, että kun myös itse asun periaatteessa metroradan varrella, niin Espoon päähän pääsen tarvittaessa alle tunnissa siitä, kun aika on saatu sovittua.
--- Lainaus päättyy ---
Yleensä.vastaan siihen mitä kysytään, eli jos kysyt, onko tunnin aikaa 11.7., niin vastaan että 11.7. on, klo ….tai ei ole (siis jos vastaan :laught:). Mitä enemmän esittää itselleen sopivia aikoja niin sitä helpommin ajankin saa.
Toi termi ”seuraavalle päivälle” ei kata pelkästään seuraavaa PÄIVÄÄ (päivä-aikaa) vaan myös seuraavan päivän aamun ja illan. Olisi parempi käyttää termiä seuraava vuorokausi, mutta se tuntuu jotenkin niin viralliselta 😅
--- Lainaus päättyy ---
Vieras0396:
En ilmeisesti sit osaa tehdä tätä haluamaasi vastatarjousta vapaista ajoista 🤣 Jos kysyt onko aikaa 11.7., niin miksi ihmeessä minun pitäisi tarjota sinulle aikaa 12.7.? Kuten totesin, yleensä vastataan siihen mitä kysytään.
Toiseksi, mulle on aivan sama pääsetkö tänne kuinka nopeasti tai tuletko metrolla. Juju on nimittäin se, että en ole Drive now -tyttö enkä näin ollen tarjoa Drive in -kaistaa vaan varaan aikoja ennakkoon, eli saman päivän aikoja on hyvin harvoin tarjollla. Tästä on kyllä maininta ilmossakin.
--- Lainaus käyttäjältä: MikaM - Elokuu 20, 2021, 06:18:13 ---Ei tästä kannata tehdä suurta ongelmaa.
Halusin vain varmistaa, että osataan tehdä vastatarjous vapaista ajoista.
Minulla on aika vapaa aikataulu ja periaatteessa pääsen tunnissa metron länsipäähän.
En siis varaisi tai kysyisi aikaa tyylin: "Huomenna kello 14. Jos ei sovi, niin seuraava sopiva aika on kahden viikon kuluttua kello 14."
Voisin tosin kysyä kello kaksitoista, oletko vapaa kello yksi?
Juju tässä on tuo metro. Matka-aika sinne länteen on tosiaan alle tunnin.
--- Lainaus käyttäjältä: Emmiina - Elokuu 15, 2021, 17:17:27 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
M.U. Tiainen:
Tässä ei nyt kai rakastavaiset tainneet kohdata. :'(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta