Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 69  (Luettu 10853 kertaa)

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
69
« : Elokuu 09, 2019, 17:52:46 »
69 on asento, joka vaikuttaa olevan kaikille ja aina aivan upea juttu.

Minä en tykkää. Teen hutsuna vain mitä tykkään, joten sori siitä.
Koskaan ei löydy hyvää asentoa, aina on joku jäsen edessä, niska väsyy.... Ja koska nautin jumalattomasti nuolemisesta, niin haluan vain olla ja nauttia kun mun karvamirriä nuollaan  ;)

Mitäs muu porukka on mieltä kuusysistä?

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 69
« Vastaus #1 : Elokuu 09, 2019, 17:59:57 »
Ei oo minunkaan juttu toi 69. Kun nuolen, niin haluan kyetä keskittymään siihen hommaan ja kun minulta otetaan suihin, niin haluan nauttia siitä täysipainoisesti.
Eli vuorovedoin sopii mulle paremmin.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 69
« Vastaus #2 : Elokuu 09, 2019, 18:09:36 »

Mulla ei ole mitään voimakkaita tunteita 69:ä kohtaan. Puolesta eikä vastaan. Joskus se on vallan kivaa mutta joskus voi paremmin keskittyä vuorovedoin. Vähän fiilispohjalla mennään. Hmm...Ehkä useammin on tainnu olla tuo vuorotellen vaihtoehto.
Amator

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 69
« Vastaus #3 : Elokuu 09, 2019, 18:13:26 »
Myönnän et usein mun oma pituus (eli sen puute) saattaa tehdä haasteita ko asennossa, mut toki siis siihen vaikuttaa myös vastapuolen pituus yms. Ja yleensä oon huono ottaa poskeen jos nautin liikaa enkä pysty keskittyy xD Mut siis aika neutraali fiilis ko asennosta, ei oo lemppari mut ei myöskään nounou.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: 69
« Vastaus #4 : Elokuu 09, 2019, 18:15:35 »
Tykkään kovasti 69:tä, useasti tulee pyydettyä sihteeriltä tätä  :)

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 69
« Vastaus #5 : Elokuu 09, 2019, 18:16:37 »
Ja yleensä oon huono ottaa poskeen jos nautin liikaa enkä pysty keskittyy xD

Juuri näin!

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 69
« Vastaus #6 : Elokuu 09, 2019, 18:19:28 »
Tykkään kovasti 69:tä, useasti tulee pyydettyä sihteeriltä tätä  :)

Sama täällä. Yksi parhaimmista asennoista🙂.
Ja sitä työtahtia voi vuoroitella loistavasti tässä😁
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2019, 18:23:29 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 69
« Vastaus #7 : Elokuu 09, 2019, 18:30:55 »
Mua selvästi vaivaa tämä asia, ei asenteeni kuitenkaan muutu. Kuusysissä mies lipoo tussua aika pienellä niskan liikkeellä, jos tarvitsee liikuttaa ollenkaan. Nainen joutuu usein tosi hankalassa asennossa liikuttamaan niskaansa 5 -10 cm (joillakin enemmän). Kun nainen vain ottaa suihin, on asento usein helpompi, ja sitä voi säätää. Tykkäään imeä kalua kun saan sen tehdä omassa tahdissani.
Voisin harkita kuusysiä naisen kanssa, jess!


Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: 69
« Vastaus #8 : Elokuu 09, 2019, 18:52:59 »
Tykkään kovasti 69:tä, useasti tulee pyydettyä sihteeriltä tätä  :)

Sama täällä. Yksi parhaimmista asennoista🙂.
Ja sitä työtahtia voi vuoroitella loistavasti tässä😁

Todellakin,69:n yksi hieno puoli on juurikin tuo kun sihteeri ei pysty enää keskittymään tietyssä vaiheessa siihen suihin ottoon ;)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 69
« Vastaus #9 : Elokuu 09, 2019, 19:26:23 »
Johtuuko sitten pituuserosta vai mistä mutta mulla kyllä tahtoo ottaa nuoleminen niskoihin kuusysissä. Tuossa asennossa mahtavinta onkin kun nainen hieroo tussuaan naamalleni. Tuokin on parempi toteuttaa siten että nainen istuu etuperin naamalle. Lisäksi mielummin katselen kun multa suihin otetaan, kun hupakkokin vielä katsoo silmiin niin ai että :D Eli ei 69  lempiasentoni ole mutta tulee sitä lähes sina testattua.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 69
« Vastaus #10 : Elokuu 10, 2019, 08:55:08 »
Siis joo, on upea asento mutta vaikea palveluntarjoajalle.
Itse kun olen tottunut käyttämään ja haluan käyttää kahta kättä asiakkaan viihdytyskeskuksen hyvänäpitämiseen, 69:ssä molemmat kädet poissa pelistä.
Sitten sekin, usein saa niin hyvät kyydit, oma osani palveluntarjoajana melkein unohtuu.
Onneksi vain melkein.

Usein olen toivonut omaavani  vähintäänkin kolme kättä. Kaksi tuntuu riittämättömältä monissa tilanteissa.
Varsinkin silloin jos toisella kädellä joutuu ottamaan tukea sängystä ettei romahda asiakkaan vatsan päälle.
No näillä mennään eikä luoja tehnyt mutaatiota minunkaan kohdalla.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 69
« Vastaus #11 : Elokuu 10, 2019, 09:01:10 »
Kuusysi on raskas asento kenelle tahansa. Riippuu paljon vastapuolen koosta ja pituudestakin.

Itse en voi olla ikinä ko asennossa alla, kerran meinasin tukehtua rotevan pokan palleihin.  :-X
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7748
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: 69
« Vastaus #12 : Elokuu 10, 2019, 09:18:25 »
Tämä on mukava asento, jota harrastan siviilipuolella. Naiselle asento on ilmeisesti raskaampi kuin miehelle. Sievä pimpero, joka on tutkittavissa eri aistein, pitää tunnelman korkealla.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Zachary

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: 69
« Vastaus #13 : Elokuu 10, 2019, 15:26:35 »
Nuorempana tuli taiteiltua 69 paljonkin tyttöjen kanssa. Komppaa aikaisempaa, keskittyminen pelkästään pillun nuolentaan ja touhutapin imuttelu omana touhuna nykyjään.
Suosin suomalaista rotulihaa

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: 69
« Vastaus #14 : Elokuu 10, 2019, 17:39:15 »
Mä olen sit vissiin ruumiinrakenteeltani jotenkin luotu 69:ä varten, koska musta sen on hyvin rento ja vaivaton asento ;D
Juurikin niin että mä olen päällä.

Oisko tää pitemmille naisille helpompi...?

Mutta voin myös ihan vaan istua naamalla jos nyt vaaditaan 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa TK70

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: 69
« Vastaus #15 : Elokuu 10, 2019, 18:10:59 »
Itse olen sen verran pitkä, että 69 suorittaminen on todellakin suorittamista. Ei siitä juurikaan nauti. Toki voisin kokeilla pitkän hupakon kanssa vielä kerran...

-TK

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 69
« Vastaus #16 : Elokuu 10, 2019, 19:58:33 »
Mä suostun asiakkaiden pyynnöstä kuusysiin, mutta en ikinä sitä itse ehdota. En varsinaisesti pidä kyseisestä asennosta. Koen, että mun suihinottotaidot ja - tekniikka eivät pääse siinä asennossa oikeuksiinsa. Rakastan kyrvän kanssa leikkimistä, mutta tuossa asennossa se on rajoitetumpaa hankalan asennon takia ja kun käsillä joutuu kannattelemaan itseään. Sitten tässä on tuokin, mitä muut mimmit toivat jo esille: keskittymiskykyhän siinä menee, kun saa liian hyvää kielityöskentelyä haaroihinsa. ;)

Tämä siis miesten kanssa leikkiessä. Naisten kanssa 69 on aivan toinen juttu. Se on aivan fantastista. Ei teknisiä ongelmia, kun ei tarvitse hulluna heilua toisin kuin kyrvän varressa, ja tuntuma sekä näkymät  ovat järjettömän kiihottavat. <3 Pillu! <3
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 69
« Vastaus #17 : Elokuu 11, 2019, 01:01:07 »
Taitaa 69 olla kivaa vain silloin kun osapuolien mitat siihen sopii..

En tätä nykyisellään erityisesti pyytele, mutta en kieltäydy jos raikas pimppa naamalle laitetaan.

Silloin kun asento toimii, on kyllä upeaa imeä toisiaan ja saada suuhun orgasmi joskus owona samalla kun nainen värisee päällä. Tunne on kuin panisi paljaalla mutta pimppi suussa :)

Superkiihottavaa.
Aina etsimässä

Poissa John Punter

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 111
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 69
« Vastaus #18 : Elokuu 30, 2019, 15:36:41 »
Pidän kovasti, kunhan ollaan yhteensopivia ja se on molempien kannalta helppoa ja kivaa. Joskus leikkisää kilvoittelua ja kiusottelua jossa hivutellaan toista lähelle orkkua. Ja välillä vuorotellen keskitytään vain toisen nautintoon. Parhaimmillaan syntyy sellainen ekstaasin kiertokulku jossa ajan ja paikan taju hämärtyy.
Eli yleensäkin sellaiset jutut toimii joista molemmat tykkää ja toinen saa nautintoa - joskushan se toiselle nautinnon antaminen on se kiihottavin ja tyydyttävin juttu 😎
Herrasmies tulee aina ajallaan...

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 69
« Vastaus #19 : Elokuu 30, 2019, 17:33:41 »
Minä kyllä tykkään. Vaan kun ei ole minun tykkäämisestä kyse ja yritän välttää työtapaturmia, eli orgasmeja. Kun olen pätkä, niin pikkasen haasteellista minua paljon pidemmän kanssa että ylttyy. Ja lyhyempikin vatsakas, minkä vatsan päällä muuten tykkään lillua, minulla on joku fetissi vatsakkaisiin miehiin.
Suikkari 69:ssä ei ole ihan niin super kuin ollessa miehen jalkojen välissä, että pystyy hoitelemaan alapuolelta myös.