Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Opiskelija Oulussa tämän viikon  (Luettu 6854 kertaa)

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Opiskelija Oulussa tämän viikon
« : Heinäkuu 07, 2021, 14:57:00 »
Onkos kenelläkään kokemusta otsikon mukaisella ilmolla ilmoittelevasta tytöstä? Tosin hän on varmasti jo yli vuoden ilmoitellut olevansa Oulussa tämän viikon!

Poissa Hommeblanc

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #1 : Heinäkuu 07, 2021, 22:57:34 »
Itse olin sposti yhteydessä tähän naiseen(?) pienessä panetuksessa viikko sitten. Tarjolla ei ole kuvia, suostuu tulemaan vain suoraan kotiosoitteeseen, vaikka yritin sopia treffejä kotini läheisyyteen jotta olisin neidin nähnyt ennen lopullista ”ostopäätöstä”.  En tietenkään sokkona ota kotiini ketään, vaikka kuinka pillua tekisi mieli. Jotain outoa tässä jutussa oli, sellainen fiilis jäi. Toivottavasti kenellekkään ei käy niin että kotiosoitteen annettuaan, oven takana kolkuttaakin pari venkulaa ryöstöaikeet mielessään. En tietenkään tiedä onko näin, mutta vaisto varoitti jostain sellaisesta...

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #2 : Heinäkuu 08, 2021, 06:18:05 »
Itse olin sposti yhteydessä tähän naiseen(?) pienessä panetuksessa viikko sitten. Tarjolla ei ole kuvia, suostuu tulemaan vain suoraan kotiosoitteeseen, vaikka yritin sopia treffejä kotini läheisyyteen jotta olisin neidin nähnyt ennen lopullista ”ostopäätöstä”. - - Jotain outoa tässä jutussa oli, sellainen fiilis jäi.

Mistäs lähtien tällainen on ollut tapana? Ja johtuuko tuo outo fiilis nyt jostain muusta syystä, vai vain siitä, että hän ei suostunut tapaamaan sinua ilmaiseksi?
Eläkkeellä.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #3 : Heinäkuu 08, 2021, 07:23:00 »
Itse olin sposti yhteydessä tähän naiseen(?) pienessä panetuksessa viikko sitten. Tarjolla ei ole kuvia, suostuu tulemaan vain suoraan kotiosoitteeseen, vaikka yritin sopia treffejä kotini läheisyyteen jotta olisin neidin nähnyt ennen lopullista ”ostopäätöstä”. - - Jotain outoa tässä jutussa oli, sellainen fiilis jäi.

Mistäs lähtien tällainen on ollut tapana? Ja johtuuko tuo outo fiilis nyt jostain muusta syystä, vai vain siitä, että hän ei suostunut tapaamaan sinua ilmaiseksi?

No onhan tuollainen tapa ollut jo kauan! Ainakin hupakkojen toteuttamana! Tiedän mm. eräänkin joka sopii ekana tapaamisen lähi kaupalle tai koirapuistoon, ennen kuin vie asiakkaan kotiinsa! Eli ei mitenkään uutta ja ennen kuulumatonta toimintaa! Vai on tuo sallittavampaa jos sen tekee hupakko?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #4 : Heinäkuu 08, 2021, 07:56:30 »
En sano, etteikö kukaan niin tekisi, mutta outoon fiilikseen tarvitaan kyllä jotain muutakin kuin ilmaisesta tapaamisesta kieltäytyminen.
Eläkkeellä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5248
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #5 : Heinäkuu 08, 2021, 08:03:10 »
Olen tavannut tämän naisen kerran. En suosittele.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #6 : Heinäkuu 08, 2021, 08:15:55 »
En sano, etteikö kukaan niin tekisi, mutta outoon fiilikseen tarvitaan kyllä jotain muutakin kuin ilmaisesta tapaamisesta kieltäytyminen.

Missä kohtaa tuossa puhuttiin, että olisi pitänyt ilmaiseksi saada?? Rivien välissäkö niin luki? :)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #7 : Heinäkuu 08, 2021, 09:07:18 »
Se luki tuossa:
yritin sopia treffejä kotini läheisyyteen jotta olisin neidin nähnyt ennen lopullista ”ostopäätöstä”

Minäkään en suostuisi ilmaiseen tapaamiseen ennen maksullisia treffejä, vaikken olekaan rosvojoukko.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2021, 09:11:31 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #8 : Heinäkuu 08, 2021, 09:11:57 »
Kyseessä siis näyttäisi olevan vasta 18-vuotias opiskelija, joka on ilmoituksessaan selkeästi ilmoittanut ettei kuvia lähetä. Hieman erikoista, että esim. vahna persu, joka mm. käy rafloissa kyttäämässä muiden painoa, ulkonäköä, sopusuhtaisuutta ja ruokailutapoja tuntee tehtäväkseen arvostella tätäkin nuorta tyttöä. Mielestäni kuulostaa myös todella oudolta, jos lakkaa käymässä tykkäämässään ruokapaikassa, siksi että henkilökunta juttelee asiakkaille. Vaikuttaa siltä, että eräs suutahtelee vähän kaikesta ja syyttä. En siksi lähtisi luottamaan tässäkään asiassa kaikkien mielipiteisiin.

Poissa Hommeblanc

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #9 : Heinäkuu 08, 2021, 22:21:46 »
Täällähän parilla neidillä kilahti oikein kunnolla.  Kalahtiko omaan nilkkaan? Oikein persuksikin pääsi pika-analyysin jälkeen. Huvittavaa.

Miksi maksaisin sokkona 150€ panosta näkemättä ensin naista ja vielä ottamalla tämän kotiini?  Ihmeellistä että tälläistä pitää edes perustella....

Poissa Hommeblanc

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #10 : Heinäkuu 08, 2021, 22:28:45 »
Se luki tuossa:
yritin sopia treffejä kotini läheisyyteen jotta olisin neidin nähnyt ennen lopullista ”ostopäätöstä”

Minäkään en suostuisi ilmaiseen tapaamiseen ennen maksullisia treffejä, vaikken olekaan rosvojoukko.

Se on sinun oikeutesi. Minulla on omani. Maksajan roolista tätä katselen, jos yhtään raksuttaa siellä päässä. Kuvallisia ilmoja löytyy pilvin pimein, sokkotapaamisiin ei tarvitse ryhtyä.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #11 : Heinäkuu 08, 2021, 22:53:56 »
Täällähän parilla neidillä kilahti oikein kunnolla.  Kalahtiko omaan nilkkaan? Oikein persuksikin pääsi pika-analyysin jälkeen. Huvittavaa.


Se persu ei tarkoittanut sinua.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #12 : Heinäkuu 09, 2021, 00:35:26 »
Se luki tuossa:
yritin sopia treffejä kotini läheisyyteen jotta olisin neidin nähnyt ennen lopullista ”ostopäätöstä”

Minäkään en suostuisi ilmaiseen tapaamiseen ennen maksullisia treffejä, vaikken olekaan rosvojoukko.

Se on sinun oikeutesi. Minulla on omani. Maksajan roolista tätä katselen, jos yhtään raksuttaa siellä päässä. Kuvallisia ilmoja löytyy pilvin pimein, sokkotapaamisiin ei tarvitse ryhtyä.

Nyt tässä on väärinkäsitys. En ole suuttunut sinulle mistään, olen vain esittänyt kysymyksen, että mistä tuo outo fiiliksesi palveluntarjoajasta johtuu. Että oliko kyse pelkästä tapaamisesta kieltäytymisestä, vai jostain muustakin. Kysyin tätä siksi, koska ilmaisen ennakkotapaamisen pyytäminen on oikeasti aika epätavallista, eikä minusta ole mikään ihme, jos joku ei siihen suostu.

Muut kommenttini olivat Mielle, eivät sinulle. Ja uskallan jostain syystä arvata, että myös NiinaK:n kommentti koski vain Mietä, ei sinua.

Ja palveluntarjoajana minä suostun jatkuvasti sokkotapaamisille, mutta en lähtisi ilmaiseksi minnekään ennakkotreffeille katsomaan, että onko kaikki tapaamisen ehdot saneleva henkilö oikeasti maksamassa minulle 150 €, vai ryöstämässä minut. Ymmärrät varmasti, että huoli on molemminpuolinen. Jos epäluulossasi on kyse ainoastaan siitä, onko palveluntarjoaja oikeasti nainen, niin miksei sitä voisi varmentaa esim. soittamalla? Tai jos epäilet hänen luotettavuuttaan, niin miksi et mieluummin yrittäisi arvioida hänen ulosantiaan?

Sinun ei tietenkään tarvitse osallistua tapaamiselle tietämättä, miltä vastapuoli näyttää, jos et halua. Silloin kannattaa kuitenkin ehkä pysytellä kuvallisissa ilmoissa.
Eläkkeellä.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #13 : Heinäkuu 09, 2021, 07:51:00 »
^
^^
Siis minutko on nimetty persuksi?? :D En ole sen enempää perus kuin minkään toisenkaan puolueen kannattaja! Tai no kuulun nukuvien puolueeseen! Olen käynyt kerran äänestämässä n.30 vuoden aikana kun olisin saanut äänestämässä käydä! Politiikka ei kiinnosta pätkään!! Joten NiinaK:n arvostelut minusta jonakin persuna voi jättää ihan omaan arvoonsa! Hän ei ole minua koskaan tavannut! Ja tuokin että kävisin kyttäämässä jossain rafloissa kyttäämässä muiden painoa, ulkonäköä, sopusuhtaisuutta ja ruokailutapoja on niin kaukana todesta kuin vain olla ja voi! Ihan vaan siitä syystä, että en edes käy ravintoloissa kuin 2-4 kertaa vuodessa. NiinaK on sekoittanut minut johonkin toiseen henkilöön!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2021, 07:58:24 kirjoittanut Mie »

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #14 : Heinäkuu 09, 2021, 08:18:28 »
^ Ei sinua ole nimetty persuksi.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #15 : Heinäkuu 09, 2021, 08:28:10 »
^
Ai ei vai? No kenet sitten?? :D

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #16 : Heinäkuu 09, 2021, 08:43:03 »
Mistähän Apunicki tietää niin hyvin että ketä NiikaK tarkoitti persulla ja ketä ei?  ::)
Perfektionisti.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #17 : Heinäkuu 09, 2021, 08:48:30 »
Jos epäilyttää niin miksi edes kyselee kuvatonta kotikäynnille? Siirtyy vaan seuraavaan.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3985
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #18 : Heinäkuu 09, 2021, 09:21:59 »
Mistähän Apunicki tietää niin hyvin että ketä NiikaK tarkoitti persulla ja ketä ei?  ::)

Hypoteettiseen kysymykseen vastaus:
NiinaK ei ole pt.
Saitin Bud Spencer

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Opiskelija Oulussa tämän viikon
« Vastaus #19 : Heinäkuu 09, 2021, 10:45:50 »
Mistähän Apunicki tietää niin hyvin että ketä NiikaK tarkoitti persulla ja ketä ei?  ::)
Yksi ketjun kirjoittajista on itse kertonut olevansa persu ja hän on myös kirjoittanut ravintolassa ruokailleen henkilön ruokailutavasta.
NiinaK:
"vahna persu, joka mm. käy rafloissa kyttäämässä muiden ruokailutapoja"