Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Seksisaitin Puskaradio -visa

<< < (2/7) > >>

Vieras0263:

--- Lainaus käyttäjältä: Rene - Heinäkuu 06, 2021, 20:16:50 ---sanon vaan sen että olisko pari-kolme tyyppiä jotka tiedän täällä kestävän kunnon kettuilua...
voi olla jää tämä ketju multa väliin ettei nakki napsahda. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Eihän sen kettuilun tarvitse edes olla mitään totista eli tosiasioihin pohjautuvaa, vaan väritettyä ja vaikka täysin hatusta vedettyä pilailutaidetta. Eli jopa täysin keksittyjä ja tekaistuja uutisia, joiden tulisi samalla hauskuuttaa yleisöä. Niinhän juorupuheillakin on tapana puskaradion kautta levitä joissain ihmisten välisissä piireissä juorujen totuusarvon ollessa kysymysmerkki. :D

Ihmisillä on muutenkin taipumuksena kehitellä suorien kuulumistenvaihdon sijaan välillä niin sanottuja juttuja ja väritettyjä tarinoita toisista silmäätekevistä kohuolennoista eikä siinä sinänsä mitään väärää välttämättä ole.

Paitsi kannattaa varmistaa, että ne jutut osaavat naurattaa edes vähän enemmän yleisöä kuin sen vitsin vääntäjän itse. ;D

Tiedän, juu, taitolaji. Siinäkin voi feilata jopa ihminen itse, mutta minkäs teet... ::)

Villerius:
Mä oikeesti haluan kotiin...............

Seepeli:
Hmm... oliko siis ketjun ideana että voi kiusata jotain toista nimimerkkiä? Täytyy kyllä sanoa että mulle ei olis tullut mieleenkään että tällainen ketju puuttui täältä. 🤔 

Aurora Mature:

--- Lainaus käyttäjältä: SielujenRakastelua - Heinäkuu 06, 2021, 21:16:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rene - Heinäkuu 06, 2021, 20:16:50 ---sanon vaan sen että olisko pari-kolme tyyppiä jotka tiedän täällä kestävän kunnon kettuilua...
voi olla jää tämä ketju multa väliin ettei nakki napsahda. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Eihän sen kettuilun tarvitse edes olla mitään totista eli tosiasioihin pohjautuvaa, vaan väritettyä ja vaikka täysin hatusta vedettyä pilailutaidetta. Eli jopa täysin keksittyjä ja tekaistuja uutisia, joiden tulisi samalla hauskuuttaa yleisöä. Niinhän juorupuheillakin on tapana puskaradion kautta levitä joissain ihmisten välisissä piireissä juorujen totuusarvon ollessa kysymysmerkki. :D

Ihmisillä on muutenkin taipumuksena kehitellä suorien kuulumistenvaihdon sijaan välillä niin sanottuja juttuja ja väritettyjä tarinoita toisista silmäätekevistä kohuolennoista eikä siinä sinänsä mitään väärää välttämättä ole.

Paitsi kannattaa varmistaa, että ne jutut osaavat naurattaa edes vähän enemmän yleisöä kuin sen vitsin vääntäjän itse. ;D

Tiedän, juu, taitolaji. Siinäkin voi feilata jopa ihminen itse, mutta minkäs teet... ::)

--- Lainaus päättyy ---

Haluat hallittua, maltillista ja kontrolloitua kettuilua sosiaalisessa mediassa?

Kesava:

--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Heinäkuu 06, 2021, 21:10:35 ---Ei mitään hajua miten tätä pelataan

--- Lainaus päättyy ---
Meinasin kommentoida samaa aikasemmin, mutten kehdannut kun ajattelin että oonko mä ainoa joka ei ymmmärtänyt tosta alotusviestistä mitään...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta