Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muuten olen sitä mieltä...  (Luettu 21101 kertaa)

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4957
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #80 : Heinäkuu 23, 2021, 08:19:08 »
Muuten olen sitä mieltä että mies, älä koskaan ala kinaamaan naisen kanssa. olet hävinnyt
jo ennen kuin pääset lauseen loppuun. nyökyttele, myöntele ja teet sitten lopuksi asian
kanssa niin kuin oikein on. elikkäs mitä mieltä itte olet. ;D

Tää on muuten ihan totta. Menee yllättävän hyvin kun antaa naisen olla oikeassa, mutiset vaan " rakastan, rakastan " ja saat jatkaa kaikkea tonttuilua ihan entiseen malliin  :laught:

Viisaasti puhuttu ja pitää täysin paikkansa. - Ja tätä ei voi koskaan kerrata liikaa, sen kerran kun unohtaa niin... sitten ei ole enää kenelläkään kivaa - ainakaan hetkeen.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #81 : Heinäkuu 23, 2021, 09:33:36 »
[quote author=joey_t link=topic=4454.msg171483#msg171483
Sinä esität pelkkiä syytteitä asioista joita ei ole tapahtunut. Kaikki kuvailemasi tapahtumat ovat keksittyjä joten et kykene mainitsemaan edes nimimerkkiä ystävättärestäsi jota olen kiusannut koska tällaista ei ole olemassa. Lisäksi ei ole olemassa foorum-viestiä joka todistaisi väitteidesi totuudellisuuden.
Olet pelkkä kiusaava häirikkö.
Tämä liittynee erääseen oululaiseen nuoreen neitoon, jonka tapasit aikoinaan ja tätähän käsiteltiin jo silloin.
Ei liity. NiinaK kertoo pari vuotta sitten sattuneesta tapahtumasta Oulussa. NiinaK:n tarinan mukaan tapasin jotakin hupakkoa joka oli hänen ystävättärensä ja NiinaK oli mm nähnyt minut ikkunasta. Olin sitten ollut häirikkö ja ties mitä.
Tällaista ei ole tapahtunut. Mikään ei tietenkään estä NiinaK:ta väittämästä muuta.
[/quote]

Olet tainnut tavata NiinaK suoraan, etkä hänen "ystäväänsä".
Niinalla on jotain sinua vastaan ja muutaman kuukauden välein nyt kirjoittaa tästä.

Onko NiinaK se marjanpoimija josta kirjoitit foorumilla?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #82 : Heinäkuu 23, 2021, 09:39:35 »
^NiinaK:n on hankala myydä pillua, kun ei sellaista omista.
Saitin Bud Spencer

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #83 : Heinäkuu 23, 2021, 09:42:40 »
^NiinaK:n on hankala myydä pillua, kun ei sellaista omista.
Perseen myyntiin kannattanee siirtyä. Jos jos vielä kilohinnalla niin rikastuu ennen syksyä!
Why so fragile?

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #84 : Heinäkuu 25, 2021, 22:14:41 »
Jeps! Kaikkea hyvää! Kaikkia täällä kirjoittaneita naisia pitää tavata, paitsi kuningatar persettä ja Niina K:ta.

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #85 : Heinäkuu 27, 2021, 00:34:55 »
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä.
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Olen muuten sitä mieltä, että yleensä "herrasmiehiksi" itsensä tituleeraavat henkilöt ovat karseimpia tinkaajia, vinkujia, kilahtelijoita ja häiriköitä. Selvä enemmistö vaikeuksista tulee heiltä, jotka aloittavat keskustelun kehumalla omaa mukavuuttaan ja luotettavuuttaan, ja yleensä ongelmista kehittyy sitä suurempia, mitä enemmillä adjektiiveilla mies itseään kehuu. Oikeat kivat herrasmiehet eivät yleensä jaarittele itsestään, vaan menevät suoraan asiaan.

Niin totta tämä!  :headbang: 😊

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #86 : Heinäkuu 27, 2021, 00:38:04 »
Oon muuten sitä mieltä, että... Jos ja kun ilmossa lukee, ettei ole omaa paikkaa eli outcall, miksi pitää kysyä ja selostaa, ettei hänelläkään ole omaa paikkaa..? Mua kiinnostaa se miksi? 🤪
Ja, että jos joku muu on halvempi, teen sillä tiedolla mitä? Jos sul ei oo pätäkkää maksaa hotellihuoneesta, niin... 🤷🏻‍♀️Luuleeko joku tosiaan, että maksan satasen huoneen vain odottaaksenu siellä jotakuta, joka todennäköisesti mykistyykin eli ei vastaa viestiin? Ihan hyvin voisin olla himassa sen aikaa ja köyhtyä 0euroa. 🤦🏻‍♀️
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä. 😅
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Tähän voisi lisätä, että olen muuten sitä mieltä, että ilmoitus kannattaa oikeasti lukea. Suurimmalla osalla (kai?) on siellä vaan infoja, niin ei tarvitsisi uudestaan viesteissä kysellä samoja asioita. 🤦
Olen myös sitä mieltä, että tinkiminen on törkeää. Jos sulla ei oo varaa, sanot kohteliaasti kiitos mutta ei kiitos ja etsit sen halvemman jos sellainen löytyy! 😊
Joo näinpä!  :headbang:  Juuri tämä, ettei ilmoitusta voi lukea ihan ajatuksella. Jokaisella on päässä aivot. Kai.  :laught: 😆

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #87 : Heinäkuu 27, 2021, 00:55:00 »
Oon muuten sitä mieltä, että... Jos ja kun ilmossa lukee, ettei ole omaa paikkaa eli outcall, miksi pitää kysyä ja selostaa, ettei hänelläkään ole omaa paikkaa..? Mua kiinnostaa se miksi? 🤪
Ja, että jos joku muu on halvempi, teen sillä tiedolla mitä? Jos sul ei oo pätäkkää maksaa hotellihuoneesta, niin... 🤷🏻‍♀️Luuleeko joku tosiaan, että maksan satasen huoneen vain odottaaksenu siellä jotakuta, joka todennäköisesti mykistyykin eli ei vastaa viestiin? Ihan hyvin voisin olla himassa sen aikaa ja köyhtyä 0euroa. 🤦🏻‍♀️
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä. 😅
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Tähän voisi lisätä, että olen muuten sitä mieltä, että ilmoitus kannattaa oikeasti lukea. Suurimmalla osalla (kai?) on siellä vaan infoja, niin ei tarvitsisi uudestaan viesteissä kysellä samoja asioita. 🤦
Olen myös sitä mieltä, että tinkiminen on törkeää. Jos sulla ei oo varaa, sanot kohteliaasti kiitos mutta ei kiitos ja etsit sen halvemman jos sellainen löytyy! 😊
Joo näinpä!  :headbang:  Juuri tämä, ettei ilmoitusta voi lukea ihan ajatuksella. Jokaisella on päässä aivot. Kai.  :laught: 😆

Nää. Mies jaksaa lukea max. kaksi lausetta ja pomppaa katsomaan kuvat. Why bother?

Koska se ei pääty siihen. Pitäisi vielä viikon päästä kun tapaamisen saa järjestymään muistaa, että mitä ne säännöt tai palvelut olikaan ja siinä vaiheessa on jo pillu mielessä ja muna pystyssä. Naiset yrittää tehdä miehistä jotain ajattelijoita eli viedä miehisyyden. Salakavala juoni. Älkää kollegat sortuko, olkaa vahvoja

Esimerkki: Sielujen rakastelijan (vertailukohdaksi pitää toki ottaa syntyperäinen nainen) ilmoituksen jos tulostas nii menis 12 arkkia. Seuraava ilmoitus: "nuori opiskelija tyttö. Tiukka pillu". Ei hirveesti tarvi miettiä kumpaako kontaktoi
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2021, 01:05:46 kirjoittanut Billheili »

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #88 : Heinäkuu 27, 2021, 01:08:22 »
^ Sit kysyy, että otatko paljaalla poskeen nii vastaus on, että en. Mutta oon sen verran hyvä, että ilman kumia tulisit alle kahden minuutin. Deal

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #89 : Heinäkuu 27, 2021, 01:23:32 »
Oon muuten sitä mieltä, että... Jos ja kun ilmossa lukee, ettei ole omaa paikkaa eli outcall, miksi pitää kysyä ja selostaa, ettei hänelläkään ole omaa paikkaa..? Mua kiinnostaa se miksi? 🤪
Ja, että jos joku muu on halvempi, teen sillä tiedolla mitä? Jos sul ei oo pätäkkää maksaa hotellihuoneesta, niin... 🤷🏻‍♀️Luuleeko joku tosiaan, että maksan satasen huoneen vain odottaaksenu siellä jotakuta, joka todennäköisesti mykistyykin eli ei vastaa viestiin? Ihan hyvin voisin olla himassa sen aikaa ja köyhtyä 0euroa. 🤦🏻‍♀️
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä. 😅
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Tähän voisi lisätä, että olen muuten sitä mieltä, että ilmoitus kannattaa oikeasti lukea. Suurimmalla osalla (kai?) on siellä vaan infoja, niin ei tarvitsisi uudestaan viesteissä kysellä samoja asioita. 🤦
Olen myös sitä mieltä, että tinkiminen on törkeää. Jos sulla ei oo varaa, sanot kohteliaasti kiitos mutta ei kiitos ja etsit sen halvemman jos sellainen löytyy! 😊
Joo näinpä!  :headbang:  Juuri tämä, ettei ilmoitusta voi lukea ihan ajatuksella. Jokaisella on päässä aivot. Kai.  :laught: 😆

Nää. Mies jaksaa lukea max. kaksi lausetta ja pomppaa katsomaan kuvat. Why bother?

Koska se ei pääty siihen. Pitäisi vielä viikon päästä kun tapaamisen saa järjestymään muistaa, että mitä ne säännöt tai palvelut olikaan ja siinä vaiheessa on jo pillu mielessä ja muna pystyssä. Naiset yrittää tehdä miehistä jotain ajattelijoita eli viedä miehisyyden. Salakavala juoni. Älkää kollegat sortuko, olkaa vahvoja

Esimerkki: Sielujen rakastelijan (vertailukohdaksi pitää toki ottaa syntyperäinen nainen) ilmoituksen jos tulostas nii menis 12 arkkia. Seuraava ilmoitus: "nuori opiskelija tyttö. Tiukka pillu". Ei hirveesti tarvi miettiä kumpaako kontaktoi
Ei mun ilmo ainakaan niin s.atanan pitkä ole, ettei kärryillä pysy. Joskus oon lisänny viestin alkuun ”Luethan tämän ilmoituksen loppuun asti ajatuksella.” Ei auttanu. 😂😂😂

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #90 : Heinäkuu 27, 2021, 01:36:00 »
Oon muuten sitä mieltä, että... Jos ja kun ilmossa lukee, ettei ole omaa paikkaa eli outcall, miksi pitää kysyä ja selostaa, ettei hänelläkään ole omaa paikkaa..? Mua kiinnostaa se miksi? 🤪
Ja, että jos joku muu on halvempi, teen sillä tiedolla mitä? Jos sul ei oo pätäkkää maksaa hotellihuoneesta, niin... 🤷🏻‍♀️Luuleeko joku tosiaan, että maksan satasen huoneen vain odottaaksenu siellä jotakuta, joka todennäköisesti mykistyykin eli ei vastaa viestiin? Ihan hyvin voisin olla himassa sen aikaa ja köyhtyä 0euroa. 🤦🏻‍♀️
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä. 😅
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Tähän voisi lisätä, että olen muuten sitä mieltä, että ilmoitus kannattaa oikeasti lukea. Suurimmalla osalla (kai?) on siellä vaan infoja, niin ei tarvitsisi uudestaan viesteissä kysellä samoja asioita. 🤦
Olen myös sitä mieltä, että tinkiminen on törkeää. Jos sulla ei oo varaa, sanot kohteliaasti kiitos mutta ei kiitos ja etsit sen halvemman jos sellainen löytyy! 😊
Joo näinpä!  :headbang:  Juuri tämä, ettei ilmoitusta voi lukea ihan ajatuksella. Jokaisella on päässä aivot. Kai.  :laught: 😆

Nää. Mies jaksaa lukea max. kaksi lausetta ja pomppaa katsomaan kuvat. Why bother?

Koska se ei pääty siihen. Pitäisi vielä viikon päästä kun tapaamisen saa järjestymään muistaa, että mitä ne säännöt tai palvelut olikaan ja siinä vaiheessa on jo pillu mielessä ja muna pystyssä. Naiset yrittää tehdä miehistä jotain ajattelijoita eli viedä miehisyyden. Salakavala juoni. Älkää kollegat sortuko, olkaa vahvoja

Esimerkki: Sielujen rakastelijan (vertailukohdaksi pitää toki ottaa syntyperäinen nainen) ilmoituksen jos tulostas nii menis 12 arkkia. Seuraava ilmoitus: "nuori opiskelija tyttö. Tiukka pillu". Ei hirveesti tarvi miettiä kumpaako kontaktoi
Ei mun ilmo ainakaan niin s.atanan pitkä ole, ettei kärryillä pysy. Joskus oon lisänny viestin alkuun ”Luethan tämän ilmoituksen loppuun asti ajatuksella.” Ei auttanu. 😂😂😂

No ei kai ku kiinnostaa vaan ne kuvat😉 Ja se on 100% miehistä. Osa nyt yrittää esittää herrasmiestä ja yrittää muistella, että mitähän tääki kirjoitti. Vaikka ilmo olis auki viereisellä välilehdellä tai jopa jaetulla ruudulla😁 Hupakossa kiinnostaa vain ruumis ja puhun kaikkien puolesta vaikka joku muuta väittäisikin. Sit on eri asia kun olet ainakin kertaalleen tavannut, että tämähän olikin positiivinen yllätys (puolin ja toisin) ja sit tulee vakkareita.

Ekalla kerralla kiinnostaa vain ja ainoastaan kuvat. Ja piste. Teksti on vaan joku Rorschachin testi ja sen analyysiä nyt kukaan ei halua kuulla vaan sen skippaa. Etenkin kun lähtökohtaisesti alitajuisesti tiedostat joutuvasi hankkimaan pillusi rahalla😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #91 : Heinäkuu 27, 2021, 07:11:27 »
^ Allekirjoitan!

Ja jos on pitkä esitelmä ilmoituksessa....yli kymmenen lausetta - en jaksa edes lukea
Enkä ole kyllä kiinnostunut siitä mikä on sun lempiväri ja pidätkö luonnosta ja kesästä.

Okei, myönnetään et jos huoralla on pitkä teksti jossa se kuvailee suikkaritaitojaan, mällin nielemistä ja kuinka paljon rakastaa pallien/kyrvän imuttelua - luen ilmoituksen huolella!
Why so fragile?

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #92 : Heinäkuu 27, 2021, 19:04:22 »
Puhukaa vaan omasta puolestanne. Tekstillä ja sen sisällöllä on merkitystä monellekin.  :sheep:

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2392
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #93 : Heinäkuu 27, 2021, 19:42:19 »
Hupakossa kiinnostaa vain ruumis ja puhun kaikkien puolesta vaikka joku muuta väittäisikin.

Minä olen kiinnostunut elävästä kehosta, en ruumiista. Se tuo mieleen nekrofilian.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #94 : Heinäkuu 27, 2021, 20:24:16 »
https://www.kielikello.fi/-/ruumis-elava-

Lainaus
Vaikka keho omaksuttiinkin kieleemme uudessa merkityksessään, ei ruumis ole jäänyt tarkoittamaan vain kuollutta kehoa, kyllä sillä edelleen vahvasti viitataan myös eläviin. Jonkin verran sanoja ruumis ja keho käytetään rinnakkain, synonyymeina, puhutaan sekä ruumiinkielestä että kehonkielestä

Myös täällä käsitellään tärkeää asiaa keho, ruumis, kalmo https://www.kotus.fi/nyt/kolumnit_artikkelit_ja_esitelmat/kieli-ikkuna_%281996_2010%29/ruumis_kalmo_ja_keho
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #95 : Heinäkuu 27, 2021, 21:06:38 »
Hupakossa kiinnostaa vain ruumis ja puhun kaikkien puolesta vaikka joku muuta väittäisikin.

Minä olen kiinnostunut elävästä kehosta, en ruumiista. Se tuo mieleen nekrofilian.

Outo

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #96 : Heinäkuu 29, 2021, 01:47:55 »
Oon muuten sitä mieltä, että... Jos ja kun ilmossa lukee, ettei ole omaa paikkaa eli outcall, miksi pitää kysyä ja selostaa, ettei hänelläkään ole omaa paikkaa..? Mua kiinnostaa se miksi? 🤪
Ja, että jos joku muu on halvempi, teen sillä tiedolla mitä? Jos sul ei oo pätäkkää maksaa hotellihuoneesta, niin... 🤷🏻‍♀️Luuleeko joku tosiaan, että maksan satasen huoneen vain odottaaksenu siellä jotakuta, joka todennäköisesti mykistyykin eli ei vastaa viestiin? Ihan hyvin voisin olla himassa sen aikaa ja köyhtyä 0euroa. 🤦🏻‍♀️
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä. 😅
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Tähän voisi lisätä, että olen muuten sitä mieltä, että ilmoitus kannattaa oikeasti lukea. Suurimmalla osalla (kai?) on siellä vaan infoja, niin ei tarvitsisi uudestaan viesteissä kysellä samoja asioita. 🤦
Olen myös sitä mieltä, että tinkiminen on törkeää. Jos sulla ei oo varaa, sanot kohteliaasti kiitos mutta ei kiitos ja etsit sen halvemman jos sellainen löytyy! 😊
Joo näinpä!  :headbang:  Juuri tämä, ettei ilmoitusta voi lukea ihan ajatuksella. Jokaisella on päässä aivot. Kai.  :laught: 😆

Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta epäilen välillä vahvasti että onko?? 😅 Itsellä lukee ilmotuksessa esim että kerrothan jo ekassa viestissä mitä olet hakemassa, ja silti vähintään puolet kyselijöistä laittaa vaan tyyliin "moi" tms.. Niinku oikeesti?? 🤦😂

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7663
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #97 : Heinäkuu 29, 2021, 07:53:12 »
^Eikö ekaan viestiin voisi laittaa vaikka maininnan omasta ikäryhmästä? Lisäksi vaikkapa: Sopisiko tunnin tapaaminen pvm ja kellonaika?
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #98 : Heinäkuu 29, 2021, 08:53:51 »
Muuten olen sitä mieltä että ilmoja luetaan samalla intensiteetillä kuin käyttöohjeita. Eli ei lueta, pari kuvaa ehkä vilkaistaan. Tai jos käyttöohjeita olisikin joskus lukaissut niin kuukauden päästä kun on tarve kyseistä laitetta käyttää niin siitä enään mitään muista eikä sitä tule uudestaan lukaistua.

Osa lukee ilmoja, osa ei. Minua on aina hämmentänyt nämä myyjät jotka olettavat että niitä luetaan. Mutta juu, onhan meitä ostajiakin laidasta laitaan joten ymmärrän tuskan...
☮️and💟

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #99 : Heinäkuu 29, 2021, 10:50:40 »

Itsellä lukee ilmotuksessa esim että kerrothan jo ekassa viestissä mitä olet hakemassa

Miksi tällaista pitää edes kysyä jos myy pildeä?
I see what is right and approve, but I do what is wrong